A może napełnianie tuszy?

Data: 2011-12-01 10:02:11
Autor: Borneq
A może napełnianie tuszy?
http://allegro.pl/470ml-tusz-hp-15-21-22-27-28-45-56-57-300-338-350-i1955563434.html
Pytanie: jak długo może stać taki tusz, skoro ma starczyc na wiele napełniań. Nigdy nie napełniałem, czy wszystkie cartridge można napełniać? Na przykłąd teraz mam firmy drekker a zamówiłem tonerywarszawa.(oba przypadki zbyt drogo)
U mnie nie dawało się zresetować licznika wydruku, może dlatego że resetowałem tylko jeden tusz, a może do działania potrzeba by oba tusze jednocześnie były(tusze przestały działać jednocześnie).
Więc jest problem, co z tego że napełnię toner, gdy napełnię toner, gdy drukarka odmówi współpracy?

Data: 2011-12-01 21:36:47
Autor: Padre
A może napełnianie tuszy?
W dniu 2011-12-01 10:02, Borneq pisze:
http://allegro.pl/470ml-tusz-hp-15-21-22-27-28-45-56-57-300-338-350-i1955563434.html

Pytanie: jak długo może stać taki tusz, skoro ma starczyc na wiele
napełniań.

Mój tusz, jeden z najtańszych na Allegro właśnie się skończył po 4 latach od zakupu.

Data: 2011-12-01 22:24:01
Autor: Borneq
A może napełnianie tuszy?
W dniu 2011-12-01 21:36, Padre pisze:
Mój tusz, jeden z najtańszych na Allegro właśnie się skończył po 4
latach od zakupu.

Może i warto byłoby napełniać, ile w mojej drukarce HP F2180 jest licznik tuszu i nawet gdy jeszcze w kartridżu jest tusz, to zgłasza błąd. Resetowanie nic nie dało. Więc nie wiem, napełnię kartridż i nie będę mógł drukować. Po co ten licznik? Wolałbym aby brak tuszu rozpoznawać po bladym wydruku zamiast licznika.

Data: 2011-12-01 21:28:06
Autor: Andre
A może napełnianie tuszy?
Borneq wrote:

Po co ten licznik? Wolałbym aby brak tuszu
rozpoznawać po bladym wydruku zamiast licznika.

Po to wlasnie, zebys musial pojsc do sklepu i kupic nowy tusz, a tym
samym dal zarobic producentowi...

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-02 01:01:34
Autor: Animka
A może napełnianie tuszy?
W dniu 2011-12-01 22:24, Borneq pisze:
[...]

Ty masz problem z tuszem inni majÄ… gorsze problemy - z laserowymi:
http://www.chip.pl/news/bezpieczenstwo/wirusy/2011/11/haker-zabije-cie-drukarka

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

A może napełnianie tuszy?