A może w solary zainwestować - wady i z alety

Data: 2014-03-08 13:01:24
Autor: Karolina
A może w solary zainwestować - wady i z alety
CHodzi mi o ogrzewanie wody. Ile to kosztuje i utrzymanie

Data: 2014-03-08 08:14:48
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 8 marca 2014 13:01:24 UTC+1 użytkownik Karolina napisał:
CHodzi mi o ogrzewanie wody. Ile to kosztuje i utrzymanie

Wszystko zależy za ile kupisz i jakie masz oczekiwania. jak kupisz za 18 tysięcy bo z dopłat± UE to się nie opłaca. Ale jak będziesz liczyła na jakiego¶ bonusa latem i zestaw będzie kosztował z dwa tysi±ce to zaczyna się robić opłacalne. Mnie się opłaca odzyskiwanie ciepła z wody po k±pieli. Raptem to poniżej 1zł za wannę. Ale rocznie to jakie¶ 600 złotych przy koszcie instalacji na poziomie może dwustu złotych. Dla zwykłego ludka każda inwestycja maj±ca zwrócić się z oszczędno¶ci jakie przynosi, nie może się zwracać dłużej niż dwa lata. Człowiek to nie żółw i nie żyje sto lat..

Data: 2014-03-08 14:38:56
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 08 Mar 2014 13:01:24 +0100, Karolina napisał(a):

CHodzi mi o ogrzewanie wody. Ile to kosztuje i utrzymanie

Mam od ok. 15 lat (może dłużej) i nie polecam - przedzimie, zima i
przedwiośnie to martwy sezon jeśli chodzi o użyteczność owej instalacji.
Podobnie jeśli się zdarzy deszczowe lato, a u nas to w sumie reguła. Czyli
sens to ma tylko kiedy jest słoneczne lato.
--
XL  "Nie naleĹĽy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoĹ›ci."  Jean Cocteau

A może w solary zainwestować - wady i z alety