A mógł się onanizować pod seminarium...

Data: 2011-06-01 18:48:02
Autor: Grzegorz Z.
A mógł się onanizować pod seminarium...
48-letni ksiądz spod Krosna został ukarany 500-złotowym mandatem za to, że
onanizował się przed Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Nagiego mężczyznę w hondzie civic zauważyły dwie studentki tej uczelni. Do zdarzenia doszło w zeszły czwartek przed budynkiem uczelni przy ul.
Sucharskiego. Nagiego mężczyznę zauważyły dwie studentki. - To była godz.
18. Wychodziłam z koleżanką z egzaminu. Przechodziłyśmy obok hondy civic, w
której siedział w fotelu obok kierowcy nagi mężczyzna, czytał gazetę i się
onanizował - opowiada "Gazecie" pani Katarzyna, jedna ze studentek.

- Byłyśmy zszokowane. Zauważyłyśmy w pobliżu dwóch policjantów.
Stwierdziłyśmy, że powiemy im o nagim mężczyźnie, tym bardziej, że wzdłuż
samochodu przechodziły też dzieci. Policjanci wezwali jeszcze radiowóz.
Później się dowiedziałam, że moje koleżanki w identycznej pozie widziały
tego mężczyznę dwie godziny wcześniej. Widzieli go też nasi koledzy -
kontynuuje studentka.

Policjanci podeszli do mężczyzny. - Był nagi - potwierdza Zbigniew Kocój z
rzeszowskiej policji. - Gdy funkcjonariusze podeszli do niego, to już nie
dokonywał czynności seksualnych. Mężczyzna został ukarany mandatem w
wysokości 500 zł za nieobyczajny wybryk. Mandat przyjął i odjechał - dodaje
Kocój.

Ukarany to 48-letni ksiądz spod Krosna. - Policjanci powiedzieli nam potem,
że pytali go, czy często to robi. Odpowiedział im, że od czasu do czasu -
mówi pani Katarzyna.

- Nas nie interesuje, czy taka osoba jest księdzem, murarzem, czy
tynkarzem. W dowodzie osobistym nie ma napisanego zawodu - słyszymy od
funkcjonariuszy.

Duchowny został ukarany z art. 140 kodeksu wykroczeń, który mówi: "Kto
publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku, podlega karze aresztu,
ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany".

Podkarpaccy policjanci w zeszłym roku wlepili w całym województwie 2461
mandatów za "wykroczenia przeciwko obyczajności publicznej", a w samym
Rzeszowie prawie 150. Oprócz wspomnianego artykułu są jeszcze dwa.

Pierwszy brzmi: "Kto w miejscu publicznym umieszcza nieprzyzwoite
ogłoszenie, napis lub rysunek albo używa słów nieprzyzwoitych". Drugi: "Kto
natarczywie, narzucając się lub w inny naruszający porządek publiczny
sposób, proponuje innej osobie dokonanie z nią czynu nierządnego, mając na
celu uzyskanie korzyści materialnej, podlega karze aresztu, ograniczenia
wolności albo grzywny".

Za co policjanci najczęściej wlepiają mandaty z tych artykułów? - Na
przykład za oddawanie moczu w miejscu publicznym - tłumaczy Anna Klee z
podkarpackiej policji.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9705333,Nagi_ksiadz_przed_rzeszowska_uczelnia__500_zl_mandatu.html

Data: 2011-06-01 18:48:14
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 18:48, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Tak go podnieciły ? Biedaczek :)

Data: 2011-06-01 10:03:13
Autor: Antenka
On 1 Cze, 18:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> onanizował się przed Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
> Nagiego mężczyznę w hondzie civic zauważyły dwie studentki tej uczelni.

Ale jak ja wezwałam policję, kiedy dwa lata temu na poznańskim
cmentarzu w równoległej alejce, na moich oczach onanizował się nagi
żyd ( był obrzezańcem) , to stróże porządku publicznego nie
zareagowali. :-((.  Policja za nim by ruszyła dupę, byłabym uduszona,,
albo zamordowana rytualnie zgodnie z Talmudem,  zgwałcona i pewnie
zakopana na wspomnianym cmentarzu.
Teraz, kiedy odwiedzam grobowiec rodzinny moich dziadków, zabieram
długi ostry nóż i gaz paraliżujący. :- / Dlaczego żydzi tak nienawidzą
polskich kobiet....

Antenka

Data: 2011-06-01 19:06:25
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Dlaczego żydzi tak nienawidzą
polskich kobiet....

Antenka

Wolał się onanizować niż spojrzeć na ciebie, "kobieto" ?

Data: 2011-06-01 10:16:41
Autor: Antenka
A mógł się onanizować pod seminarium...
On 1 Cze, 19:06, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> Dlaczego ydzi tak nienawidz
> polskich kobiet....

> Antenka

Wola si onanizowa ni spojrze na ciebie, "kobieto" ?

No widzisz tak działa prawdziwa kobieta na prawdziwego faceta, ale
także na onanistę.  A niedojrzały zbok, który najpierw mnie obserwował
zza krzaka - pewnie dobre z pół godziny, na mój widok zaczął walić
konia. Nie mógł się powstrzymać - sperma napłynęła mu do mózgu i
zaczęła wylewać się  uszami i nosem.
Nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że kiedy zadzwoniłam na 997 żaden dupy
nie ruszył.
To mnie utwierdziło w przekonaniu, że w Polsce każdy obywatel powinien
nosić przy sobie "gnata", skoro stróże porządku nie spełniają swoich
podstawowych obowiązków.

Antenka

Data: 2011-06-01 19:20:06
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Że leci na cmentarz się onanizować?

Taka z ciebie kobieta jak i z tego księdza mężczyzna.

Data: 2011-06-01 10:47:57
Autor: Antenka
On 1 Cze, 19:20, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Taka z ciebie kobieta jak i z tego księdza mężczyzna.<

Spadaj geju!

Antenka

Data: 2011-06-01 19:49:37
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:47, Antenka pisze:
On 1 Cze, 19:20, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Taka z ciebie kobieta jak i z tego księdza mężczyzna.<

Spadaj geju!

Antenka

Bardzo kulturalnie odpowiedzialas, a to przeciez zwykly pedal. :)

Data: 2011-06-01 10:54:37
Autor: Antenka
On 1 Cze, 19:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-06-01 19:47, Antenka pisze:

Bardzo kulturalnie odpowiedzialas, a to przeciez zwykly pedal. :) <

Hihihihi :D. To mi powiedz, co on ode mnie chce - od prawdziwej
kobiety z krwi i kości? ;-D

Antenka

P.s. Bo ja nie lubię być wulgarna, ale czasami muszę, bo inaczej jeden
z drugim zbok niczego nie zrozumie :D.

Data: 2011-06-01 19:58:00
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

P.s. Bo ja nie lubię być wulgarna, ale czasami muszę, bo inaczej jeden
z drugim zbok niczego nie zrozumie :D.

Lustro się kłania, trans!

Data: 2011-06-01 11:33:49
Autor: Antenka
A mógł się onanizować pod seminarium...
On 1 Cze, 19:58, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

Lustro się kłania, trans!<

Spadaj! I nie przeszkadzaj, kiedy dorośli rozmawiają! Rozmawiam z
YouTwo, a ty się wcinasz zboczony dzieciaku.

Antenka

P.s. Aha! Zmień tę płytę, bo nudny jesteś. :-P

Data: 2011-06-01 20:38:00
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 1 Cze, 19:58, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

Lustro się kłania, trans!<

Spadaj!

Pisz sobie na privie to się "wcinać" nikt nie będzie. To jest Usenet.

Data: 2011-06-01 20:37:27
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:54, Antenka pisze:
[...]

No nie, kobieta taka jak Ty lagodzi obyczaje. Inaczej byloby zwykle
mordobicie :)

Data: 2011-06-01 19:53:07
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 1 Cze, 19:20, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Taka z ciebie kobieta jak i z tego księdza mężczyzna.<

Spadaj geju!

Ale to nie ja onanizowałem się na ulicy, tylko tamten ksiądz!

Data: 2011-06-01 19:53:42
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:53, Grzegorz Z. pisze:
Spadaj geju!
Ale to nie ja onanizowałem się na ulicy, tylko tamten ksiądz!

Bo ty obciagasz, a nie onanizujesz sie.

Data: 2011-06-01 19:58:16
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:57, Grzegorz Z. pisze:
Bo ty obciagasz, a nie onanizujesz sie.
Skąd wiesz?!?!?

Bos ty pedal, a nie baca falszywy.

Data: 2011-06-01 20:06:38
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:57, Grzegorz Z. pisze:
Bo ty obciagasz, a nie onanizujesz sie.
Skąd wiesz?!?!?

Bos ty pedal, a nie baca falszywy.

Taki ze mnie gej jak z ciebie baca.

Data: 2011-06-01 20:09:21
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 20:06, Grzegorz Z. pisze:
Bos ty pedal, a nie baca falszywy.
Taki ze mnie gej jak z ciebie baca.

A to pedal z ciebie, czyli gej.

Data: 2011-06-01 20:14:35
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 20:06, Grzegorz Z. pisze:
Bos ty pedal, a nie baca falszywy.
Taki ze mnie gej jak z ciebie baca.

A to pedal z ciebie, czyli gej.

Ani jedno ani drugie. Zresztą to nie ja się onanizowałem tam na ulicy,
tylko ów ksiądz.

Data: 2011-06-01 20:23:50
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Ależ skąd. Nie jestem też księdzem.

Data: 2011-06-01 20:28:31
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 20:23, Grzegorz Z. pisze:
Ale ty obciagasz.
Ależ skąd. Nie jestem też księdzem.

Bos ty zwykly pedal. :)

Data: 2011-06-01 20:37:08
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 20:23, Grzegorz Z. pisze:
Ale ty obciagasz.
Ależ skąd. Nie jestem też księdzem.

Bos ty zwykly pedal. :)

Ani jedno ani drugie.

Data: 2011-06-01 20:48:50
Autor: u2
A mógł się onanizować pod seminarium...
W dniu 2011-06-01 20:37, Grzegorz Z. pisze:
Bos ty zwykly pedal. :)
Ani jedno ani drugie.

Czylis ty niezwykly chujek.

Data: 2011-06-02 00:57:07
Autor: Grzegorz Z.
A mógł się onanizować pod seminarium...
Spójrz na to z takiej oto perspektywy - ktoś zapodaje newsa o księdzu
walącym konia na ulicy, a ty wyzywasz tego kto to wpastował od chuji (?) i
pedałów.

Get a life man!

Data: 2011-06-02 17:29:38
Autor: u2
W dniu 2011-06-02 00:57, Grzegorz Z. pisze:
Spójrz na to z takiej oto perspektywy - ktoś zapodaje newsa o księdzu
walącym konia na ulicy, a ty wyzywasz tego kto to wpastował od chuji (?) i
pedałów.

Get a life man!

Chlopie, sporo po polnocy a ty ciagle o swoim czlonku. Get a life
zgrzesiu :)

Data: 2011-06-02 11:47:37
Autor: bartez

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bfb319a0-4d7e-464d-90ca-3f1cf2e9979bc1g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

zaczęła wylewać się  uszami i nosem.
Nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że kiedy zadzwoniłam na 997 żaden dupy

znając Ciebie z poprzednich interwencji na melinach uznali to za niemożliwe...

buahahahahahahha

V.

Data: 2011-06-01 19:08:59
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:06, Grzegorz Z. pisze:
Wolał się onanizować niż spojrzeć na ciebie, "kobieto" ?

A co, lepiej patrzeć na taką 'kobiete' jak ty zgrzesiu ? :)

Data: 2011-06-01 19:12:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:06, Grzegorz Z. pisze:
Wolał się onanizować niż spojrzeć na ciebie, "kobieto" ?

A co, lepiej patrzeć na taką 'kobiete' jak ty zgrzesiu ? :)

Taka ze mnie kobieta jak i z niego.

Choć on i to pewnie sobie wymyślił, w końcu od codziennego patrzenia na
Żyda w kościele niejedno może przyjść do głowy.

Data: 2011-06-01 19:14:19
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:12, Grzegorz Z. pisze:
A co, lepiej patrzeć na taką 'kobiete' jak ty zgrzesiu ? :)
Taka ze mnie kobieta jak i z niego.

Z kogo ? :)

Data: 2011-06-01 19:17:32
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:12, Grzegorz Z. pisze:
A co, lepiej patrzeć na taką 'kobiete' jak ty zgrzesiu ? :)
Taka ze mnie kobieta jak i z niego.

Z kogo ? :)

No przecież nie z Pieronka.

Data: 2011-06-01 19:16:43
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:10elslasckc1h.dualclfp8947$.dlg40tude.net...
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:12, Grzegorz Z. pisze:
A co, lepiej patrzeć na taką 'kobiete' jak ty zgrzesiu ? :)
Taka ze mnie kobieta jak i z niego.

Z kogo ? :)

No przecież nie z Pieronka.

Wiedzialem ze Grzesio ma cipke. Bo taka bezjajeczna z niego pizda.

R.

Data: 2011-06-01 19:20:58
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Grzesia to sobie zapoznaj wiesz gdzie?

Data: 2011-06-01 19:20:13
Autor: raff

u2 napisał:

[...]

Na dworcu ?

Nie. Dzieki. Mnie wasze pedalskie schadzki nie interesuja.

R.

Data: 2011-06-01 11:24:56
Autor: Antenka
On 1 Cze, 19:20, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote in messagenews:1aiizj7zvex5i$.11fjgez5h2v4d$.dlg40tude.net...

> Grzesia to sobie zapoznaj wiesz gdzie?

Na dworcu ?

Nie. Dzieki. Mnie wasze pedalskie schadzki nie interesuja.<

:DDDD

Raffek dobrze się odgryzłeś zboczkowi. Przecież nie jesteś taki jak
GrześZ.

Antenka

Data: 2011-06-01 19:23:40
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Ale to ksiądz się onanizował na ulicy.

Data: 2011-06-01 19:22:26
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:17, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:12, Grzegorz Z. pisze:
A co, lepiej patrzeć na taką 'kobiete' jak ty zgrzesiu ? :)
Taka ze mnie kobieta jak i z niego.

Z kogo ? :)

No przecież nie z Pieronka.

To czego chcesz od Pieronka ? Ksiądz 48l. poczuł podniecenie na widok
dwoch cipek, a nie chuja. :)

Data: 2011-06-01 19:25:49
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Nie wiem co tam jeszcze było w Gazecie.

Data: 2011-06-01 19:26:31
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:25, Grzegorz Z. pisze:
To czego chcesz od Pieronka ? Ksiądz 48l. poczuł podniecenie na widok
dwoch cipek, a nie chuja. :)

Nie wiem co tam jeszcze było w Gazecie.

Zmyslasz, czyli spekulujesz. W relacji jest mowa o dwoch stu-dentkach a
nie o GWnie i Pieronku :)

Data: 2011-06-01 19:29:31
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Mowa jest też o tym że czytał gazetę.

Data: 2011-06-01 19:35:06
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

A wg ciebie jaką gazetę może czytać ksiądz onanizując się w samochodzie?

Gościa Niedzielnego?

Data: 2011-06-01 19:36:38
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:35, Grzegorz Z. pisze:
GWno pisze o gazecie, a nie o GWnie i Pieronku :)
A wg ciebie jaką gazetę może czytać ksiądz onanizując się w samochodzie?

Gościa Niedzielnego?

No nie, ex-kolega Litwin udawał ze czyta w WC Twooj lykend :)

Data: 2011-06-01 19:41:09
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Hondzie Civic jednak bliżej do jezusowego osiołka.

Data: 2011-06-01 19:41:12
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:41, Grzegorz Z. pisze:
No nie, ex-kolega Litwin udawał ze czyta w WC Twooj lykend :)
Hondzie Civic jednak bliżej do jezusowego osiołka.

Blizej nagiej mandze.

Data: 2011-06-01 19:45:12
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:41, Grzegorz Z. pisze:
No nie, ex-kolega Litwin udawał ze czyta w WC Twooj lykend :)
Hondzie Civic jednak bliżej do jezusowego osiołka.

Blizej nagiej mandze.

Miałem na myśli WC stacjonarne, no ale są też inne, w pociągach czy w
samolotach.

Data: 2011-06-01 19:47:55
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:45, Grzegorz Z. pisze:
Hondzie Civic jednak bliżej do jezusowego osiołka.
Miałem na myśli WC stacjonarne, no ale są też inne, w pociągach czy w
samolotach.

Tam tez obciagasz przygodnym podroznym ? :)

Data: 2011-06-01 19:51:52
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
samolotach.

Tam tez obciagasz przygodnym podroznym ? :)

Ale to nie ja się onanizowałem na ulicy, tylko tamten ksiądz.

Data: 2011-06-01 19:52:59
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:51, Grzegorz Z. pisze:
Tam tez obciagasz przygodnym podroznym ? :)
Ale to nie ja się onanizowałem na ulicy, tylko tamten ksiądz.

Przeciez tamten ksiundz łonanizował sie w hondzie civic. Pod wyzsza
szkolą na podkarpaciu. Pewnie to kolejny baca falszywy :)

Data: 2011-06-01 20:08:27
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

I teraz to ja mam doświadczać mąk piekielnych, a nie on?

Data: 2011-06-01 20:09:56
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 20:08, Grzegorz Z. pisze:
Przeciez tamten ksiundz łonanizował sie w hondzie civic. Pod wyzsza
> szkolą na podkarpaciu. Pewnie to kolejny baca falszywy :)
I teraz to ja mam doświadczać mąk piekielnych, a nie on?

A nie doswiadczasz jeszcze ? :)

Data: 2011-06-01 20:15:05
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
> szkolą na podkarpaciu. Pewnie to kolejny baca falszywy :)
I teraz to ja mam doświadczać mąk piekielnych, a nie on?

Zapytaj tego księdza.

Data: 2011-06-01 20:17:29
Autor: u2
A mógł się onanizować pod seminarium...
W dniu 2011-06-01 20:15, Grzegorz Z. pisze:
A nie doswiadczasz jeszcze ? :)
Zapytaj tego księdza.

Jakiego ?

Data: 2011-06-01 20:22:53
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 20:15, Grzegorz Z. pisze:
A nie doswiadczasz jeszcze ? :)
Zapytaj tego księdza.

Jakiego ?

Tego z Hondy Civic, co się onanizował czytając w niej Wyborczą pod Wyższą
Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Data: 2011-06-01 19:12:15
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:qbzfmgux9rqw$.h6hbggu45ti8$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

Dlaczego żydzi tak nienawidzą
polskich kobiet....

Antenka

Wolał się onanizować niż spojrzeć na ciebie, "kobieto" ?

Moze to Rycho albo Zbycho byl. Oni sie lubia onanizowac na cmentarzach.

R.

Data: 2011-06-01 19:15:55
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Rycho i Zbycho są już passe. Tak samo jak "słychać strzały".

Data: 2011-06-01 19:15:40
Autor: raff

Antenka napisał:

[...]

Cmentarze nie sa passe.

No bo gdyby to byl Grzesio, to by sie onanizowal na widok sutanny. To tez zboczenie.

R.

Data: 2011-06-02 04:04:48
Autor: cirrus
Antenka napisał:
[...]

Zwłaszcza pod dywanem.

--
stevep

Data: 2011-06-02 11:42:22
Autor: bartez

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:41100afb-47ee-48ac-9ebc-260a2de152dbn11g2000yqf.googlegroups.com...
On 1 Cze, 18:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Ale jak ja wezwałam policję, kiedy dwa lata temu na poznańskim
cmentarzu w równoległej alejce, na moich oczach onanizował się nagi

z tego obrzydzenia tak się przygłądałaś? Gdzieś tak z 1,5metra? hehehe

:-((.  Policja za nim by ruszyła dupę, byłabym uduszona,,
albo zamordowana rytualnie zgodnie z Talmudem,  *****zgwałcona**** i pewnie
zakopana na wspomnianym cmentarzu.

akurat! Chciałabyś....

V.

Data: 2011-06-02 21:41:46
Autor: Paweł
W dniu 11-06-01 19:03, Antenka pisze:
On 1 Cze, 18:48, u2<u...@o2.pl>  wrote:
[...]

a potem się obudziłaś.

--
Paweł

Data: 2011-06-01 18:54:49
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 18:53, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

W hondzie civic ? Bez sensu :)

Data: 2011-06-01 18:59:10
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

No czytał Wyborczą w Hondzie Civic, patrzy, a tam zdjęcie biskupa Pieronka.

Data: 2011-06-01 18:58:54
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 18:59, Grzegorz Z. pisze:
W hondzie civic ? Bez sensu :)
No czytał Wyborczą w Hondzie Civic, patrzy, a tam zdjęcie biskupa Pieronka.

Pieronek w hondzie civic ? Bez sensu :)

Data: 2011-06-01 19:05:33
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 18:59, Grzegorz Z. pisze:
W hondzie civic ? Bez sensu :)
No czytał Wyborczą w Hondzie Civic, patrzy, a tam zdjęcie biskupa Pieronka.

Pieronek w hondzie civic ? Bez sensu :)

Pieronek jest za skromny, on co najwyżej na osiołku. (takim lekko
wzmocnionym)

Data: 2011-06-01 19:07:33
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:05, Grzegorz Z. pisze:
No czytał Wyborczą w Hondzie Civic, patrzy, a tam zdjęcie biskupa Pieronka.
Pieronek jest za skromny, on co najwyżej na osiołku. (takim lekko
wzmocnionym)

Ale co ma z tym wspolnego Wybiorcza ? :)

Data: 2011-06-01 19:11:33
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
Pieronek jest za skromny, on co najwyżej na osiołku. (takim lekko
wzmocnionym)

Ale co ma z tym wspolnego Wybiorcza ? :)

Spekuluję co do tego jaką gazetę czytał.

Data: 2011-06-01 19:13:45
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:11, Grzegorz Z. pisze:
Ale co ma z tym wspolnego Wybiorcza ? :)
Spekuluję co do tego jaką gazetę czytał.

Spekulacje to typowe dla zydka, tylko co ma z tym wspolnego Pieronek ? :)

Data: 2011-06-01 19:17:03
Autor: Grzegorz Z.
A mógł się onanizować pod seminarium...
u2 napisaů:

W dniu 2011-06-01 19:11, Grzegorz Z. pisze:
Ale co ma z tym wspolnego Wybiorcza ? :)
Spekulujć co do tego jakŕ gazetć czytaů.

Spekulacje to typowe dla zydka, tylko co ma z tym wspolnego Pieronek ? :)

2. Ťmyúlenie nieopierajŕce sić na doúwiadczeniu lub oderwane od ýyciať

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=spekulacja&od=&from=os

No i "Ýydka" powinno byă z duýej.

Data: 2011-06-01 19:20:34
Autor: u2
A mógł się onanizować pod seminari um...
W dniu 2011-06-01 19:17, Grzegorz Z. pisze:
Spekulacje to typowe dla zydka, tylko co ma z tym wspolnego Pieronek ? :)
2. «myślenie nieopierające się na doświadczeniu lub oderwane od życia»

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=spekulacja&od=&from=os

No i "Żydka" powinno być z dużej.

Ale ja to puszczam na psr wiec pisze o "bogobojnych" zydkach a nie o
kurewskich Zydkach. Widocznie ty sie uwazasz za kurewskiego Zydka :)

Data: 2011-06-01 19:24:59
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Ýyd pisany wielkŕ literŕ to osoba narodowoúci ýydowskiej. Z kolei ýyd
pisany maůŕ literŕ to wyznawca judaizmu.

Bóg powinien to chyba wiedzieă?

Data: 2011-06-01 19:24:50
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:24, Grzegorz Z. pisze:
Ale ja to puszczam na psr wiec pisze o "bogobojnych" zydkach a nie o
kurewskich Zydkach. Widocznie ty sie uwazasz za kurewskiego Zydka :)

Żyd pisany wielką literą to osoba narodowości żydowskiej. Z kolei żyd
pisany małą literą to wyznawca judaizmu.

Bóg powinien to chyba wiedzieć?

Bzdura, Zyd z duzej litery to zyd ktory wyrzekl sie judaizmu. Czyli zbok
taki jak ty zgrzesiu :)

Data: 2011-06-01 19:26:19
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4de675e9$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Grzesio wali konia zwykle pod seminarium.

Przeciez napisal.

R.

Data: 2011-06-01 19:27:57
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:26, raff pisze:
Bzdura, Zyd z duzej litery to zyd ktory wyrzekl sie judaizmu. Czyli zbok
> taki jak ty zgrzesiu :)
Grzesio wali konia zwykle pod seminarium.

Przeciez napisal.

A to gejowski bog go rozgrzeszy, bo ja nie ;)

Data: 2011-06-01 19:29:05
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Ale to ksiądz walił konia, nie ja.

Data: 2011-06-01 19:28:48
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1kqg3vim7n0kl.1cjikcjykf4ky$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

Przekaz jest jasny.

Kazdy widzi, ze ciebie kreca "czarne" sukienki.

R.

Data: 2011-06-01 19:31:56
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Każdy widzi to co chce.

Data: 2011-06-02 11:35:29
Autor: bartez

raff napisał:

[...]

Oczywiście. Pod seminarium nikt by go nie podpierdolił, może i dołączyliby inni do zabawy. A tak jakieś głupie studentki...

V.

Data: 2011-06-02 19:48:52
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Dokładnie.

Przecież w swoje gniazdo s..ć nie będą.

Data: 2011-06-02 19:50:05
Autor: u2
W dniu 2011-06-02 19:48, Grzegorz Z. pisze:
Oczywiście. Pod seminarium nikt by go nie podpierdolił
Dokładnie.

Przecież w swoje gniazdo s..ć nie będą.

To dlaczego wywalili ciebie z jehowych zgrzesiu ? :)

Data: 2011-06-02 19:53:11
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

"Grzesia" to sobie wiś dzie.

Data: 2011-06-02 16:33:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A mógł się onanizować pod seminarium...

"raff" is5ssr$40n$1@news.onet.pl

Kazdy widzi, ze ciebie kreca "czarne" sukienki.

Ja nie widzę. (ale mam 3 wady wzroku i niedowidzenie OL)

Data: 2011-06-01 19:29:48
Autor: u2
A mógł się onanizować pod seminarium...
W dniu 2011-06-01 19:29, Grzegorz Z. pisze:
"Grzesia" to sobie zapoznaj wiesz gdzie?

Gdzie, zgrzesiu ? :)

Data: 2011-06-01 19:31:19
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4de67712$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-01 19:29, Grzegorz Z. pisze:
"Grzesia" to sobie zapoznaj wiesz gdzie?

Gdzie, zgrzesiu ? :)

No juz mowil. Na dworcu ;)

To moze ogloszenie jakies, Grzesio, wywies ? Bedziesz mial branie.

R.

Data: 2011-06-01 19:38:00
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1cmvzev0e8rxz$.1nhkznon204j0$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

Idz na dworzec Grzesiu, kase zarabiac trzeba ;)

R.

Data: 2011-06-01 19:39:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
A mógł się onanizować pod seminarium...
środa, 1 czerwca 2011 19:38. carbon entity 'raff' <patagonia2389@onet.pl>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

Idz na dworzec Grzesiu, kase zarabiac trzeba ;)

R.

A co, w klubach już go nie chcą? ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-06-01 19:42:29
Autor: Grzegorz Z.

raff napisał:

[...]

Ale to ksiądz się onanizował na ulicy, nie ja.

Data: 2011-06-02 16:31:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A mógł się onanizować pod seminarium...

"Grzegorz Z." 1kqg3vim7n0kl.1cjikcjykf4ky$.dlg@40tude.net

Ale to ksiądz walił konia, nie ja.

Ale zawsze KRK tak odpowiada, gdy mu brakuje argumentów. :)
Radio Rydzyka podaje nawet kurs prowadzenia ataku ,,ad
personam'' -- oczywiście pod pretekstem ukazywania zła
panującego nas tym świecie; zła, przeciwko któremu KRK walczy..

Data: 2011-06-01 19:27:42
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

W talmudzie to wyczytałeś?

Data: 2011-06-01 19:28:44
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:27, Grzegorz Z. pisze:
Bzdura, Zyd z duzej litery to zyd ktory wyrzekl sie judaizmu.
W talmudzie to wyczytałeś?

Nie czytalem talmudu, bo ja ani zyd, ani Zyd :)

Data: 2011-06-01 19:32:49
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:27, Grzegorz Z. pisze:
Bzdura, Zyd z duzej litery to zyd ktory wyrzekl sie judaizmu.
W talmudzie to wyczytałeś?

Nie czytalem talmudu, bo ja ani zyd, ani Zyd :)

Aaa... czyli przechrzta?

Data: 2011-06-01 19:32:03
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:32, Grzegorz Z. pisze:
Nie czytalem talmudu, bo ja ani zyd, ani Zyd :)
Aaa... czyli przechrzta?

Jaki przechrzta zgrzesiu ? :)

Data: 2011-06-01 19:37:20
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:32, Grzegorz Z. pisze:
Nie czytalem talmudu, bo ja ani zyd, ani Zyd :)
Aaa... czyli przechrzta?

Jaki przechrzta zgrzesiu ? :)

No taki jak np. Józef Piłsudski.

Data: 2011-06-01 19:39:19
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:37, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 19:32, Grzegorz Z. pisze:
Nie czytalem talmudu, bo ja ani zyd, ani Zyd :)
Aaa... czyli przechrzta?

Jaki przechrzta zgrzesiu ? :)

No taki jak np. Józef Piłsudski.

Ziuk nigdy nie byl zydem, ani Zydem, w ogole religia go nie
interesowala. Smucila go to, ze wszyscy odchodza bezpowrotnie w studnie
bez dna. Ja powrocilem. Again :)

Data: 2011-06-01 19:43:01
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Pytałeś o przechrztę.

Data: 2011-06-01 19:46:41
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:43, Grzegorz Z. pisze:
Jaki przechrzta zgrzesiu ? :)
> interesowala. Smucila go to, ze wszyscy odchodza bezpowrotnie w studnie
> bez dna. Ja powrocilem. Again :)
Pytałeś o przechrztę.

Zyd, zyd, a ty widac masz garbaty nosek. Nie martw sie, skonasz powoli i
w mekach :)

Data: 2011-06-01 19:49:33
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
> bez dna. Ja powrocilem. Again :)
Pytałeś o przechrztę.

Zyd, zyd, a ty widac masz garbaty nosek. Nie martw sie, skonasz powoli i

Każdy kiedyś umrzeć musi. Nawet bóg.

Data: 2011-06-01 19:48:44
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:49, Grzegorz Z. pisze:
Zyd, zyd, a ty widac masz garbaty nosek. Nie martw sie, skonasz powoli i
> w mekach :)
Każdy kiedyś umrzeć musi. Nawet bóg.

Ale to jeszcze nie oznacza konca zgrzesiu :)

Data: 2011-06-01 19:54:31
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
> w mekach :)
Każdy kiedyś umrzeć musi. Nawet bóg.

Ale to jeszcze nie oznacza konca zgrzesiu :)

Jak to nie, egoisto? Mało się nachapałeś? Chciałbyś tylko więcej i więcej
dla siebie a przecież białym robaczkom też się coś należy.

Data: 2011-06-01 19:56:48
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:54, Grzegorz Z. pisze:
Ale to jeszcze nie oznacza konca zgrzesiu :)
Jak to nie, egoisto? Mało się nachapałeś? Chciałbyś tylko więcej i więcej
dla siebie a przecież białym robaczkom też się coś należy.

To nie koniec, jeszcze nie poznales mak piekielnych zgrzesiu :)

Data: 2011-06-01 20:07:24
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

A "Grzesia" to sobie możesz wiesz gdzie...

Data: 2011-06-01 20:10:59
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 20:07, Grzegorz Z. pisze:
A "Grzesia" to sobie możesz wiesz gdzie...

Nu gdzie, zgrzesiu ? :)

Data: 2011-06-01 20:15:56
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 20:07, Grzegorz Z. pisze:
A "Grzesia" to sobie możesz wiesz gdzie...

Nu gdzie

tu:

Data: 2011-06-01 20:47:05
Autor: u2
A mógł się onanizować pod seminarium...
W dniu 2011-06-01 20:38, Grzegorz Z. pisze:
What ?
Diz.

Jaki qrwa dyzio zgrzesiu ? :)

Data: 2011-06-01 20:50:48
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-06-01 20:38, Grzegorz Z. pisze:
What ?
Diz.

Jaki qrwa dyzio zgrzesiu ? :)

Nie dyzio.

A Grzesia to sobie wiś dzie.

Data: 2011-06-01 20:57:35
Autor: u2
A mógł się onanizować pod seminarium...
W dniu 2011-06-01 20:50, Grzegorz Z. pisze:
Jaki qrwa dyzio zgrzesiu ? :)
Nie dyzio.

A Grzesia to sobie wiś dzie.

Jakiego qrwa grzeisa zgrzesiu ?

Data: 2011-06-01 21:10:17
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4de68ba5$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-01 20:50, Grzegorz Z. pisze:
Jaki qrwa dyzio zgrzesiu ? :)
Nie dyzio.

A Grzesia to sobie wiś dzie.

Jakiego qrwa grzeisa zgrzesiu ?

Dziadek, nie bluzgaj!

BomBel

Data: 2011-06-01 21:13:29
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 21:10, Leprechuan pisze:
Jakiego qrwa grzeisa zgrzesiu ?

Dziadek, nie bluzgaj!

BomBel

Mlody Zydku, szukaj swojego napletka :)

Data: 2011-06-01 19:45:31
Autor: u2
W dniu 2011-06-01 19:39, u2 pisze:

[...]

Jesli oczekujesz cudow do zglos sie do Dunalda Franca/ Ja moge tobie
obiecac bood,, sweat & tears ;]

Data: 2011-06-01 19:50:16
Autor: u2
A mógł się onanizować pod seminarium...
W dniu 2011-06-01 19:48, Grzegorz Z. pisze:
Sam ze sobą?

Przeciez ty nie Dunald Franc.

Data: 2011-06-01 19:57:27
Autor: u2
A mógł się onanizować pod seminarium...
W dniu 2011-06-01 19:53, Grzegorz Z. pisze:
Przeciez ty nie Dunald Franc.
Tak tylko pytam.

To napisz do Pana Premiera. Adres emilowy ogólnie dostępny. :)

Data: 2011-06-02 16:28:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A mógł się onanizować pod seminarium...

"u2" 4de675e9$0$2460$65785112@news.neostrada.pl

Grzegorz Z>> Żyd pisany wielką literą to osoba narodowości
Grzegorz Z>> żydowskiej. Z kolei żyd pisany małą literą
Grzegorz Z>> to wyznawca judaizmu.

Bzdura, Zyd z duzej litery to zyd ktory wyrzekl sie
judaizmu. Czyli zbok taki jak ty zgrzesiu :)

IMO Grzegorz Z ma rację.

Choć nie do końca -- można napisać:

  Żyd to wyznawca judaizmu.

I zapewne też wiele innych możliwości mamy takich, aby zapisać wielką
literą to, co zwykle piszemy małą. Ale zasadę Grzegorz Z podał poprawnie.

Data: 2011-06-02 16:24:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A mógł się onanizować pod seminarium...

"Grzegorz Z." rjhxlxkmtocy$.17brevyjc1nbc$.dlg@40tude.net

Spekulacje to typowe dla zydka, tylko co ma z tym wspolnego Pieronek ? :)

2. <myślenie nieopierające się na doświadczeniu lub oderwane od życia>

Inaczej mówiąc -- filozofowanie.
Filozofia to ,,nauka wyzwolona''.
Wyzwolona z wędzideł/węzłów/więzów rozumu i rzeczywistości.

Fizyka zaś -- jest zniewolona rzeczywistością.
Fizyk bierze miarkę i mierzy. Co miarka pokaże -- to fizyk ogłosi.

Fizyk sprawdzi, zmierzy sto razy, jak mu coś/wynik nie pasuje
do intuicyjnego modelu, zweryfikuje na sto sposobów, skonsultuje
z innymi, ale nie nagnie rzeczywistości do swoich pragnień.

   [..] niech się zaprze samego siebie [..] [..] niech mnie naśladuje [..]
   [..] ja jestem drogą, prawdą i życiem [..]

Sługa Boży to fizyk. Filozof zaś to ktoś, kto zazwyczaj buduje światy
równoległe -- nieprawdziwe. :) Nic też dziwnego, że faszyzm czy nazizm
opiera się o filozofię (stoi na kancie i niczym -- Immanuel Kant i Fryderyk
Nietzsche) nie zaś o fizykę -- naukowcy nawet niemieccy raczej woleli nie
służyć Hitlerowi.

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=spekulacja&od=&from=os

No i "Żydka" powinno być z dużej.

Różnie bywa. Wyznania piszemy małą -- a żyd to wyznawca judaizmu.
Ale już Chrześcijanin piszemy wielką, bo to pochodzi od Boga... ;)

Typowe dla rzymskiego katolicyzmu podprogowe merdanie -- Bóg
KRK to inny/lepszy/prawdziwszy Bóg niż Bóg żyda. :) Dla gawiedzi,
bo oficjalnie panuje ekumenizm itd...

Do rozumnego człowieka ksiądz mówi tak, aby odwołać się do rozumu, więc
oficjalnie KRK uznaje inne religie, ale do moherowych beretów :) księża
mówią tak, aby odwoływać się do podświadomego myślenia.

Data: 2011-06-01 19:01:11
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1m318ganx6bfk.1dpax5py68wne$.dlg40tude.net...

u2 napisał:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

niemożliwe. na samą myśl Gazeta to normalnemu człowiekowi opada.

wekon

Data: 2011-06-01 21:53:42
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1om17mtuzbceg$.7a93w77juvpm$.dlg40tude.net...
[...]

Partner go rzucił?

Przemek

--

"Musiał minąć rok, by Jarosław Kaczyński uznał wynik wyborów z 4 lipca 2010. I musiał do Polski przylecieć prezydent Stanów Zjednoczonych, by "pan z wąsami" stał się prezydentem Komorowskim. Dobrze się stało. Choć pamiętamy, że już raz, na chwilę, na czas wyborów właśnie, Jarosław Kaczyński odnalazł przyjaciół Rosjan, a w Józefie Oleksym - polityka lewicowego średnio-starszego pokolenia."

Data: 2011-06-02 00:55:38
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

[...]

Partner? Związki partnerskie to przecież "nie po bożemu".

Data: 2011-06-01 23:18:00
Autor: zeusx
[...]

No tak, dzielna policja. Dobrze ,ze antyterrorystów nie wezwali tylko wsparcie swoich. Z drugiej strony jak się dwie godziny onanizował ,to może pomyśleli, ze z takim jurnym we dwóch nie dadzą rady:-)
zx

Data: 2011-06-02 02:30:11
Autor: Grzegorz Z.
zeusx napisał:

[...]

Albo prokuratora. Pamiętasz niejakiego Tarczyńskiego z Lublina i to jego
"lżenie stanu kapłańskiego" ? Pytanie - co lepsze - czy tamten "ksiądz" z juwenaliów czy ten z Rzeszowa?

Ja tam się na waszej "moralności" nie znam, ale wydaje mi się że ten
"ksiądz" na "juwenaliach" ogólnie zachowywał się przyzwoiciej.

Może więc tego newsa trzeba przeforwardować Tarczyńskiemu i "Solidarnym" ? ===============

Do jednej z lubelskich komend policji trafiło zawiadomienie o popełnieniu
przestępstwa w sprawie bluźnierstwa na kieleckich juwenaliach. Złożył je
Dominik Tarczyński, szef lubelskiego oddziału Stowarzyszenia Solidarni 2010
i prezes Stowarzyszenia Wspólnota Katolików Charyzmatycy. Jest on również
autorem nagrania rejestrującego zachowanie studenta z Kielc, który
przebrany w sutannę kpił ze stanu kapłańskiego, parodiując obsceniczne
pedofilskie zachowania. O tym, czy zostanie w tej sprawie sformułowany akt
oskarżenia, zdecyduje prokuratura.

Jak relacjonuje w rozmowie z "Naszym Dziennikiem" Dominik Tarczyński,
wszystko rozpoczęło się od zarejestrowania szokującego wydarzenia, do
jakiego doszło na kieleckich juwenaliach. - Na ulicy zauważyłem młodego
człowieka, który zachowywał się w sposób dotąd niespotykany dla mnie w
Polsce. Szydził on bowiem ze stanu kapłańskiego wyjątkowo skandalicznie,
więc błyskawicznie postanowiłem zareagować. Zacząłem rejestrować całe
zdarzenie telefonem komórkowym, uznałem wówczas, że to jest najwłaściwsza w
tych okolicznościach forma interwencji - stwierdził nasz rozmówca. Jak
dodał, student szydzący z księży nie tylko symulował zachowania seksualne,
ale również naigrawał się w haniebny sposób z gestu błogosławieństwa. -
Poziom tego performance był nie tylko bardzo niski i prymitywny, ale przede
wszystkim uderzał on w konkretną grupę społeczną - stan kapłański, i
obrażał uczucia katolików. Byłem oburzony tym zachowaniem i postanowiłem
nagranie zamieścić w internecie wraz z apelem o to, aby skontaktowały się
ze mną osoby, które były tego świadkami (podałem swoje dane kontaktowe,
które nadal są dostępne na stronie mojego stowarzyszenia), w celu wsparcia
oraz przyłączenia się do grupowego pozwu dotyczącego tego, co
zarejestrowałem na tych juwenaliach - relacjonuje Tarczyński. Jak się
okazało, odzew był ogromny, nie tylko ze strony osób duchownych, ale
również ze strony świeckich. - Niestety spotkaliśmy się również z odzewem z
drugiej strony. Pod moim apelem i na jednym z moich profili na portalu
społecznościowym znalazły się jeszcze tego samego dnia, czyli 16 maja,
groźby adresowane do mnie, nawet groźby pozbawienia mnie życia. Co gorsza
jednak, dochodziło w internecie do okropnych szyderstw z Pana Boga i
Najświętszej Maryi Panny. Moje zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
dotyczy jednak wydarzenia z 17 maja. Otóż tego dnia doszło do włamania na
stronę internetową mojego stowarzyszenia, a dokładnie włamano się do
skryptu, co świadczy o tym, że dokonał tego specjalista w tej dziedzinie, i
zamieniono tło tej strony - zamiast czarnego tła umieszczono fotomontaże
szydzące z Chrystusa Króla i błogosławionego Jana Pawła II. To było dla nas
szokujące i przerażające. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, jakie pokłady zła
uwolniła moja reakcja, którą było umieszczenie tego nagrania w internecie -
komentuje w rozmowie z "Naszym Dziennikiem" Dominik Tarczyński. Dodaje, że
nagranie obejrzało już ponad sto tysięcy osób, co zapewne spowodowało tak
gwałtowną reakcję. - Wierzę, że moja reakcja, czyli zamieszczenie tego
nagrania, była słusznym krokiem i mam nadzieję, że dzięki niej sprawcy
zostaną ukarani. Złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa z art.
268 kodeksu karnego, czyli zażądanie i ograniczenie dostępu do informacji
elektronicznej, a także z art. 196 kodeksu karnego, czyli obrazę uczuć
religijnych, dlatego że zgodnie z polskim prawem kodeks karny mówi o
ochronie wizerunku przedmiotu kultu religijnego, w przypadku znieważenia
przewiduje pozbawienie wolności do lat trzech. Doniesienie więc dotyczyło
tych dwóch czynów, które są oczywistym następstwem tego, co się wydarzyło
16 maja na juwenaliach w Kielcach i mojej interwencji - uważa nasz
rozmówca. Prokuratura zdecyduje, czy zostanie sformułowany akt oskarżenia
wobec sprawców i czy rozpocznie się ich poszukiwanie. - Ten człowiek, który
szydził z kapłanów podczas juwenaliów, zobowiązał się rzekomo na łamach
jednego z lokalnych dzienników do przeprosin za swój czyn, jednak taka
deklaracja nic nie znaczy i brzmi śmiesznie. Takie anonimowe przeprosiny to
dla mnie wyraz fałszywej pokory. Swojego czynu dokonał publicznie i
publicznie powinien przeprosić za to, co zrobił - zaznacza Dominik
Tarczyński.

Eskalacja bezkarności

Zdaniem ks. prof. Pawła Bortkiewicza, etyka i prodziekana Wydziału
Teologicznego Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, to bulwersujące
zdarzenie unaocznia po pierwsze, jak bardzo w ostatnich latach Kościół
katolicki i święte dla katolików wartości są atakowane, a po drugie, że te
ataki spotykają się z milczącym lub głośnym przyzwoleniem różnych gremiów i
środowisk politycznych. - To siłą rzeczy rodzi eskalację bezkarności. Z
jednej strony jest więc pytanie o przyzwolenie, a z drugiej o motywy.
Jednym z nich jest generalna walka dobra ze złem intensyfikująca się w
chwilach, kiedy wzrasta poziom świętości. Poza tym, według mnie, pontyfikat
bł. Jana Pawła II wydobył ogromną wartość Kościoła i wypromował piękną
postawę świętości. Po jego śmierci rozpoczęły się ataki na Kościół właśnie
pod kątem rzekomo dużej skali nadużyć seksualnych księży. Nie chcę
zaprzeczać, że pewne przykłady zła w Kościele istniały i istnieją, jednak
skala tych problemów jest marginalna - podkreśla ks. prof. Paweł
Bortkiewicz. Zaznacza, że buduje się przeświadczenie, iż skala ta jest
ogromna, a Kościół właściwie cały czas musi kajać się za swoje czyny,
którymi - jak chce nam się wmówić - jest przesiąknięty. - Wobec zachowań
szydzących wprost z Kościoła, wobec bluźnierstw czynionych w imię fałszywie
pojętej wolności, należy podejmować zdecydowane działania i kroki na
płaszczyźnie prawnej. Nie możemy być obojętni na takie czyny. Powinniśmy,
po pierwsze, mobilizować się, aby reagować na nie, ukazywać właściwe
proporcje - święty Kościół grzesznych ludzi, w którym więcej jest świętości
wynikającej ze świętości Chrystusa, ale również powinniśmy modlić się w
intencji tych, którzy źle nam czynią. Na płaszczyźnie społecznej należy
jednak podejmować konkretne kroki i wyciągać prawne konsekwencje - uważa
etyk. Zdaniem Dominika Tarczyńskiego, te bluźniercze zachowania są poniekąd
zatrutym owocem przyzwolenia władz Warszawy i władz państwowych na
szydzenie z krzyża przed Pałacem Prezydenckim w ubiegłym roku. - Do tej
pory władze Warszawy i Polski starały się udowodnić, że pod Pałacem
Prezydenckim była grupka co najwyżej kilkudziesięciu "moherów" i oszołomów,
ale generalnie "Polska jest normalna", a te gorszące "incydenty" pod
krzyżem były zaledwie sporadyczne. Według mnie, sprawa przedstawia się
jednak inaczej. Wszyscy pamiętamy szydzenie z krzyża, które było
tolerowane. To z kolei w innych młodych ludziach przesiąkniętych medialną
papką i manipulacjami zrodziło przeświadczenie, że skoro tamci mogli, to my
też możemy drwić w najgorszy sposób z symboli katolickich. Apeluję więc do
wszystkich, którzy nie są obojętni na takie bulwersujące wydarzenia, aby
wsparli nas i również interweniowali w podobnych sytuacjach. Nie można
przyzwalać na takie czyny. Dlatego zachęcam, aby kontaktować się z nami -
podaję swój numer telefonu i kontakt do siebie na stronie mojego
stowarzyszenia. Obawiam się, że proces szydzenia z Kościoła katolickiego
postępuje i jeśli radykalnie nie zareagujemy teraz, za dziesięć lat
obudzimy się w zupełnie innym kraju, w którym walka i szydzenie z
najświętszych symboli naszej wiary będzie na porządku dziennym - konkluduje
Dominik Tarczyński.

http://katolicki.net/forum/printview.php?t=4106&start=0&sid=f89f2f0db1a2104079c27d4f08aafa20

Data: 2011-06-02 02:33:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A mógł się onanizować pod seminarium...

"Grzegorz Z." 1om17mtuzbceg$.7a93w77juvpm$.dlg@40tude.net

której siedział w fotelu obok kierowcy nagi mężczyzna, czytał
gazetę i się onanizował - opowiada "Gazecie" pani Katarzyna,
jedna ze studentek.

Takie coś nazywano kiedyś podzielnością uwagi. :)
(jednoczesne wykonywanie wielu czynności)

[...]

To ile czasu on onanizował się? :)

A teraz nich ktoś pomyśli -- czy za taką
pracę nie należy się policjantowi wczesna emerytura?

[...]

Zbierze na tacę -- opowie na mszy o tym, jak to zła władza go oskubała...
Gdy kiedyś w Hameryce sąd nakazał Kościołowi zapłacenie kary -- Kościół
musiał sprzedać jakąś swoją posiadłość dla uregulowania powstałego
długu -- kara nie mogła być zapłacona datkami z tacy.

Ukarany to 48-letni ksiądz spod Krosna. - Policjanci powiedzieli nam potem,
że pytali go, czy często to robi. Odpowiedział im, że od czasu do czasu -
mówi pani Katarzyna.

Od czasu do czasu -- od śniadania do obiadu. ;)

Może przypomnę, że właśnie teraz Tuska chcą karać za to, że... lubi lato. ;)
(oskarżono go o seksizm!) A uczyniono tak, gdyż zauważył, że pewna pani ma
na sobie letni ubiór. :)

Za co policjanci najczęściej wlepiają mandaty z tych artykułów? - Na
przykład za oddawanie moczu w miejscu publicznym - tłumaczy Anna Klee z
podkarpackiej policji.

Wiesz, po czym poznać, że w danym miejscu ,,był oddawany mocz''?
Po muchach. Warto unikać kontaktu z tymi muchami -- bo potrafią
kąsać. Wczoraj (we środę) odwiedziłem okolice Augustowa (chodziło
o dotlenienie organizmu -- niszczonego pleśnią) i wiesz, gdzie napadły
mnie takie muchy? W Studzienicznej, obok kamienia upamiętniającego
poświęcenie żołędzi (jak pojąłem -- musiałem szybko stamtąd uciekać,
aby nie paść ofiarą tych much) z których wyrosła sadzonka dębu
dokonane przez Jana Pawła II.

O tym, że muchy wskazują miejsce ,,zalegania'' moczu dowiedziałem
się po tym, jak kolejny raz zostałem ukąszony przez taka muchę.
Ukąszenie nijak nie przypomina użądlenia czy pieszczoty ;) komarzycy.

Raczej podobne jest do wrzodu.

Data: 2011-06-03 20:28:02
Autor: pluton
[...]

To musiala byc gazeta polska albo nasz dziennik.

Nullification

Data: 2011-06-03 21:40:53
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

[...]

W każdym razie nie było to jedno z listy złych mediów. Długiej listy.

A mógł się onanizować pod seminarium...