A mogłe¶ być sob±"

Data: 2016-05-31 08:52:06
Autor: Ciemny Lód
A mogłe¶ być sob±"
http://skroc.pl/wstydandywstyd

"Promotor Dudy: Andrzej, miałe¶ do spełnienia wielk± rolę historyczn±. Mogłe¶ po prostu być sob±."

Promotor nosi nazwisko Zimmermann, a żona preyzdenta z domu Kornhauser. Co na to polscy patrioci i katolicy?

CL

Data: 2016-05-31 10:38:39
Autor: silvio balconetti
A mogłeś być sobą"
Am 31.05.2016 um 08:52 schrieb Ciemny Lód:
[...]

Zimmermannow to u nas ze 20, Kornhausenow co pawda nie ma, ale to male miasto. Dla "patriotow" nazwisko nie jest wazne, lecz to czy ktos jest swoj czy nie. Jak rzekl klasyk, o tym, kto jest Zyd, a kto nie, decyduje ja. Oni uznaja np. panow Wildsteina, Pereire, pania Dudowa, a kiedys i Dorna, a np. Walesie i Kwasniewskiemu grzebia w genealogiach i rozporkach. Jak to sie nie uda, to pojda odkopywac groby na cmentarzach.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-05-31 19:11:12
Autor: mkarwan
A mogłe¶ być sob±"
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:dr50sfF36a0U1mid.individual.net...

Lipkowski (niektórzy mówi±, że Cipkowski) z scp przybrał kolejny nowy nick.

Lipkowski pisał:

"Spierdalaj"; "dopierdole"; "pizdo"
Ľródło https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!original/soc.culture.polish/s1XvBPN9J7Q/jRE4t4KtDtsJ

"Ja, poniewaz nie jestem Polakiem, a dobro Polski od konca zeszlego roku
zwisa mi i powiewa"
Ľródło
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/5MczMLkgBMQ/fYHmK3NEUWgJ

"Otóz moja suka (partnerka), udajaca Alzatczyka"
Ľródło
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/k1-AhHcxwRY/sV7Kde8BHGAJ

"Wehrmacht BYL zawsze w porzadku."
Ľródło
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/soc.culture.polish/VNLgszzxcr8[26-50]

"Ale masz racje. To, ze Wehramcht byl w porzadku,
a Adolf Hitler to Kanclerz Tysiaclecia, nie
powinno sie juz pisac, lecz kazdy powinien o tym wiedziec i
wie. "
Ľródło
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/yv_IYU8v8Oo/LthPQ7LfpV4J

"*Führera*!
Tak sie Jego tytulowalo!"
Ľródło
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/H2eoGIYwBuA/zRi9jqzsZQQJ

Data: 2016-05-31 16:05:48
Autor: Pajdak
A mogłe¶ być sob±"

Użytkownik "Ciemny Lód" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomo¶ci news:nijcd1$2vl$10news.mixmin.net...
[...]

Klika to oni, kolektyw to my. To nasi "Żydzi" więc s± dobrzy.

--
Lepudruk

A mogłe¶ być sob±"