A mówią, że Volvo takie bezpieczne

Data: 2011-12-30 06:32:23
Autor: tadek
A mówią, że Volvo takie bezpieczne
On 30 Gru, 14:06, to <to_use...@interia.pl> wrote:
I jak tu w tym kontekście zinterpretować taki oto obrazek:

http://tiny.pl/hjcwr

Ja bym się chyba bał tym jeździć...

moja 940-ka ma jeden feler. Otóż przy hamowaniu przód "nurkuje"
zderzak w chodzi pod zderzak autka w które się uderza co powoduje
większe szkody po mojej stronie. Przerobiłem to 2 razy, Niemniej sam
zderzak jest solidny

Data: 2011-12-30 18:10:14
Autor: RadekNet
W dniu 30.12.2011 15:32, tadek pisze:
[...]

No to czeka Cie robpta przy zawieszeniu ;) Nasza nie nurkuje ;)

Pamietam jak walczyles ze swoja przekladnia kierownicza - na czym w koncu stanelo i w jakich kosztach? Po wymienie paru elementow zawieszenia i amortyzatorow wlasnie to trzeba jeszcze w naszym aucie zrobic i bije sie z myslami.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2011-12-30 09:52:51
Autor: tadek
On 30 Gru, 18:10, RadekNet <ra...@rejsy-czartery.com> wrote:

> [...]

koncu stanelo i w jakich kosztach? Po wymienie paru elementow
zawieszenia i amortyzatorow wlasnie to trzeba jeszcze w naszym aucie

kupiłem jakąś regenerowaną w Intercarsie Oryginał przeszło 3 tys a do
mojego 20 letniego trupka już nie warto. Ja teraz mało jeżdżę tym
autem /służy mi do przewożenia większych bagaży/ Unikaj jak ognia
piekielnego łódzkich specjalistów" od regeneracji

Data: 2011-12-31 10:03:20
Autor: RadekNet
W dniu 30.12.2011 18:52, tadek pisze:
[...]

Ile zaplaciles? Dobrze sie spisuje?
Mi jak na razie mechanik zawolal 1000zl - wyjecie, regeneracja, zalozenie, geometria.

--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

A mówią, że Volvo takie bezpieczne