A moze by tak Dacie Sandero???

Data: 2009-06-09 17:09:22
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Podjalem w zasadzie decyzje o kupnie nowego auta "klasy B" czuli na dwie osoby, ponton i wedke ;)

Narazie jestem zdecydowany na Grande Punto, ale ze mam troche
czasu to siedze i skrobie sie po glowie ;-)

Dobrze wyposazone GP 1.2 benzyna to jakies 43000zl
Z "uznanych" chyba nikt nie oferuje podobnego auta w podobnej
cenie? VW Polo golasa nie chce ;)

Przypomnialem sobie wlasnie o Dacii Sandero.
Auto mi sie wizualnie podoba, nie wiem czy nie bardziej niz GP.
W ofercie jest klekot 1.5 dCi - co to za silnik? Jakies opinie?

Chcialbym autem przekulac sie najblizsze piec lat bez szalenstw
ale i wysokich kosztow serwisowania...

Macie jakie dostadczenia z tym autkiem? Opinie o aucie, silniku,
serwisie w Krakowie, spalaniu etc?

Data: 2009-06-09 17:18:27
Autor: icek2
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewuła pisze:
[...]

dowiedz siÄ™ jaka jest gwarancja na sandero
czy mozna dokupić dodatkową gwarancje

--
pozdros
icek

Data: 2009-06-09 17:20:39
Autor: Agent
A moze by tak Dacie Sandero???

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0luh4$6f3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Co do silnika 1.5 dci to są one montowane w Renault i MZ w porównaniu z 1.2 z punto to bedzie rewelwcja. Spalanie niskie i jakoś to jedzie. Z problemów z tym silnikiem to chyba najczęstszy to zacinający się EGR ale moze to już poprawili przez lata.

Data: 2009-06-09 17:46:29
Autor: Jakub Spiernowski
A moze by tak Dacie Sandero???

nie no paskudztwo w porównaniu z grande punto

J.

Data: 2009-06-09 17:55:15
Autor: 085
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Jakub Jewu³a" <biuro@skanowanie.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h0luh4$6f3$1nemesis.news.neostrada.pl...

Dobrze wyposazone GP 1.2 benzyna to jakies 43000zl
Z "uznanych" chyba nikt nie oferuje podobnego auta w podobnej
cenie? VW Polo golasa nie chce ;)

Ale dlaczego koncentrujesz sie na nowym pojezdzie ? Samochod klasy B traci polowe wartosci w dwa lata, albo i szybciej - nie lepiej pomyslec o kilkuletnim samochodzie wyzszej klasy (kompakt, klasa C - z pontonem i wedka wygodniej) za polowe tej ceny ? Wydajesz 20 tysiecy, trzy tysiace na solidny pakiet startowy - wymieniasz co sie da - a zaoszczedzone 20 tysiecy wydajesz na cokolwiek :]

Chyba, ze zalezy Ci na tym zapachu nowosci :] Uzywanego body bym nie kupil, ale szklo czemu nie ;)

p, zul

Data: 2009-06-09 17:57:22
Autor: 085
A moze by tak Dacie Sandero???

aaa... bylbym zapomnial - znajomy ma logana z tym silnikiem - i jezdzi... ale to nowe auto, roku nie ma, wiec niewiele o nim wie :]

p, zul

Data: 2009-06-09 18:03:11
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Jakos mam coraz wieksze zapotrzebowanie na swiety spokoj a coraz mniejsze
na emocje ;) Poza tym prowadze DG - zakup nowego auta kosztuje mnie
troche inaczej niz osobe prywatna.

Chetnie kupilbym np. Bravo 2-3 lata w stanie idealnym.

Tz. nie "jezdzone tylko przez zone w zasadzie w niedziele do kosciola
i raz w roku na wakacje" ;) tylko _naprawde_ idealnym :)

Potencjalne spalanie na poziomie 4-6l ropy tez mi sie podoba...
I cena ;)

Narazie szperam po sieci.
W piatek wybiore sie chyba na macanie zarowno do Fiata jak i Renaulta...

Wizualnie kwestia gustu - GP bardziej podoba mi sie wersja 3D, 5D juz nie bardzo.
Sandero podoba mi sie bardziej niz Punto 5D. Ma wiekszy bagaznik, cena "w dizlu"
wyglada na nizsza o 10.000zl niz GP...

Sa plusy ujemne i dodatnie ;)

Data: 2009-06-09 18:15:37
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
Ps. Wersja Laureate 1.5dCi z wyposazeniem:

- poduszki,
- ABS,
- wspomaganie kierownicy,
- regulowana kolumna kierownicy,
- el. szyby (wszystkie) i lusterka,
- centralny zamek,
- komputer pokladowy,
- poduszki boczne, napinacze pasow, lepsze zaglowki,
- klima, radio z MP3, kierownica skorzana ;),

wychodzi 44.200zl

Pytalem dzisiaj o podobne GP i sprzedawca mowil o okolo 55.000zl

No to finansowo sprawa jasna, pytanie jak organoleptycznie ;)

Data: 2009-06-09 20:08:03
Autor: icek2
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewu³a pisze:
[...]

a mo¿e do puga pójdzie?
rabat flotowy chyba daj± :) jak na firme :)

pogadac z renault
z nimi zawsze du¿o mi siê udawa³o wytargaæ

--
pozdros
icek

Data: 2009-06-09 21:53:09
Autor: Michal
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakos mam coraz wieksze zapotrzebowanie na swiety spokoj a coraz mniejsze
na emocje ;) Poza tym prowadze DG - zakup nowego auta kosztuje mnie
troche inaczej niz osobe prywatna.

na DG jak dla mnie to nie innej opcji jak cos z kratka....
pe³ne odliczenie vat + vacik od paliwka :-)

skoda ma fajna oferte na nova octavie...
a to torszke wyzsza klasa niz to o czym myslisz...
ale po odliczeniu wychodzi rozsadnie..

Data: 2009-06-09 22:27:11
Autor: 085
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

ale jak kupi od firmy - na przyklad z komisu, w kazdym razie na fakture
vat - to aby nie wyjdzie na to samo, jak w przypadku kupna nowego w salonie ?

p, zul

Data: 2009-06-10 07:09:17
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Ja znam wiecej takich ludzi jak Ty ;)
Wydadza na auto 30.000zl wiecej po to zeby potem zaoszczedzic 20tys ;)

skoda ma fajna oferte na nova octavie...
a to torszke wyzsza klasa niz to o czym myslisz...

Mi to nie imponuje.

Data: 2009-06-10 08:03:03
Autor: omega_fan
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

To jest bzdura.
Ma³e auta trac± najmniej, im wiêksze i bardziej luksusowe - tym wiêcej traci.

Data: 2009-06-10 09:41:05
Autor: michaça
A moze by tak Dacie Sandero???
... Samochod klasy B traci polowe wartosci w dwa lata, albo i szybciej...
tak, ale tylko na wyspach i tylko dlatego, ze nie da sie tego zarejestrowac m.in. u nas
(np zrob taki test, znajdz kmiecia ktory kupil yarisa w salonie i chce sprzedac po dwoch latach IMO bedzie chial 80% ceny nowego a nie 50%)

Data: 2009-06-10 23:08:12
Autor: Jackare
A moze by tak Dacie Sandero???

Ale dlaczego koncentrujesz sie na nowym pojezdzie ? Samochod klasy B traci
polowe wartosci w dwa lata, albo i szybciej - nie lepiej pomyslec o kilkuletnim samochodzie wyzszej klasy (kompakt, klasa C -

Ale to jest bezsensowne p..dolenie. Nowe auto kupuje siê po to aby je "moralnie zu¿yæ" i wyci±gn±æ maksimum korzy¶ci z bezawaryjnej i taniej eksploatacji. Liczenie ile siê straci jest bez sensu bo nikt nie kupuje nowego auta po to by na nim zyskaæ lub minimalizowaæ stratê. Po to siê p³aci za nowe aby korzystaæ z tego co oferuje i ekploatowaæ albo intensywnie (i w ci±gu 3 lat nawaliæ 450 ty¶ km przebiegu) albo d³ugo i w ciagu 5-6 lat zrobiæ ok 100 ty¶ km nie odczuwaj±c (w sensie negatywnym) tego ¿e siê ma samochód tylko korzystaj±c z niego.
Jak by nie patrzeæ, trzeba sobie uczciwie powiedzieæ, ¿e samochody u¿ywane wszystko co najlepsze maj± ju¿ za sob±.
Kto¶ tymi autami nawin±³ ile¶ tam ty¶ km, ile¶ tam razy napierdzia³ w siedzenie, nakaszla³ w tapicerkê, nawyciera³ buty w dywaniki, wtar³ ile¶ tam wyd³ubanych kóz z nosa w spodni± czê¶æ fotela, wk³adal w jaskó³ki foteli zasmarkane hustki do nosa, wciera³ pot w welury siedzeñ.
Mnie nikt nie przekona. Wolê skromniej wyposa¿one ale nowe raz na 5-6 lat niz co rok- dwa lata kolejnego u¿ywañca z którego inni wycisnêli to co najlepsze.
--
Jackare

Data: 2009-06-11 09:50:50
Autor: J.F.
A moze by tak Dacie Sandero???
On Wed, 10 Jun 2009 23:08:12 +0200,  Jackare wrote:
[...]

Liczyc trzeba zeby wiedziec czy cie stac :-)
I zeby wiedziec czy "tania eksploatacja" jest naprawde taka tania :-)

[...]

W ogolnosci jak najbardziej. Tylko ze po roku masz juz auto w takim
samym stanie. Co prawda jest to twoj pot, twoje gile i twoje bloto :-)

Mnie nikt nie przekona.

I bardzo dobrze, jakby wszyscy kupowali uzywane to .. skad by sie
braly :-)

A jakby wszyscy kupowali nowe .. to co bys zrobil swoim starym ?
Wolê skromniej wyposa¿one ale nowe raz na 5-6 lat

No i tu jest drobna rozbieznosc - ty chcesz sprzedac swoje stare, a inni mowia ze bez klimy :-)

niz co rok- dwa lata kolejnego u¿ywañca z którego inni wycisnêli to co najlepsze.

I co ciekawe byli zadowoleni. A ktos to potem kupuje, jezdzi kolejne
dwa lata i tak dalej .. i widac daje sie wycisnac coraz wiecej
najlepszego :-)

J.

Data: 2009-06-09 18:16:57
Autor: Pan Piskorz
A moze by tak Dacie Sandero???
Dobrze wyposazone GP 1.2 benzyna to jakies 43000zl
Z "uznanych" chyba nikt nie oferuje podobnego auta w podobnej
cenie? VW Polo golasa nie chce ;)

polo olej, pomyśl o fabce - technicznie to to samo co polo
a możesz sobie wybrać kombi,

popatrz na jakiego hyundaia - stosunek jakości wykonania i wyposażenia do ceny rewelacyjny IMHO,

albo zobacz kia cee'd - nawet podstawowa wersja nie jet taka całkiem goła,

wart uwagi (ale pewnie droższy) jest kia soul,

słabo się sprzedaje nissan tiida - może idź pogadaj a uda się coś tanio złapać (auto bardzo zbliżone do sandero)

P.

Data: 2009-06-09 18:21:41
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Fuj :( Mam niechec do VW od kiedy ogladalem w salonie Fabie
z korbkami do opuszczania szyb ;)

popatrz na jakiego hyundaia - stosunek jakości wykonania i
wyposażenia do ceny rewelacyjny IMHO,

Ale ceny do wysokosci raty juz chyba nie bardzo ;)
Nie chce przekroczyc poziomu 45.000zl

Tyle, ze o jakies 20.000zl drozsze ;)

Data: 2009-06-09 18:52:45
Autor: Pan Piskorz
A moze by tak Dacie Sandero???
Tyle, ze o jakies 20.000zl drozsze ;)

źle podchodzisz do tematu,
nie patrz na cenniki, tylko idź do salonu pogadać,
niewielu sprzedawców ma sztywne ceny,
czasem może się trafić już stojący (gdziekolwiek) na placu egzemplarz
w dobrej cenie,

jak szukałem w zeszłym roku auta to
fiat, ford, opel i renault dawali naprawdÄ™ imponujÄ…ce rabaty,
vw większe niż skoda - paradoks: oktawka kombi wychodziła drożej niż variant z Meksyku,
fiat jest elastyczny najbardziej - może sedici (suzuki sx4),
opel miał dziwaczne zasady wyceniania (np. stał na hali wypasiony egzemplarz z 2007, sprzed liftingu, to nie chceli go sprzedać tanio, tańszy byłby zamówiony do produkcji),
inni średnie,
toyota wcale,
citroen przygotował jeden zestaw wyposażeniowy w dobrej cenie o innym rozmawiało się trudno,
w peugeocie rabat uzależniali od ilości aut w firmie (ja miałem i zamierzałem mieć jedno),
auta mi się nie za bardzo podobają to odwiedziłem tylo jeden badziewny (wyjątkowo) salon,

cena fabki zaczyna siÄ™ od 32 tys., taka za 45 to jest wypas,
kia chyba też zaczyna się od tej kwoty i już korbek nie ma,
jeszcze jest produkt o nazwie kias rio albo hyundai accent - Å‚adne auta

ja jako użytkownik leasingowanej fabki, po 4 latach chciałem toto wymienić na octawię,
ale wyjątkowo kiepska była to oferta,
skoÅ„czyÅ‚o siÄ™ na hyundaiu tucsonie - nijak suva nie planowaÅ‚em, ale w takiej cenie  :-)

P.

Data: 2009-06-09 18:56:01
Autor: Borys Pogore³o
A moze by tak Dacie Sandero???
Dnia Tue, 9 Jun 2009 18:52:45 +0200, Pan Piskorz napisa³(a):

jak szuka³em w zesz³ym roku auta to
fiat, ford, opel i renault dawali naprawdê imponuj±ce rabaty,

 No patrz, a mnie Ford po¿egna³ - zero negocjacji i beznadziejne warunki
leasingu (126% na nowe auto!). Mo¿e pó¼niej im siê odwidzia³o...

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-09 19:17:43
Autor: Pan Piskorz
A moze by tak Dacie Sandero???
No patrz, a mnie Ford po¿egna³ - zero negocjacji i beznadziejne warunki
leasingu (126% na nowe auto!). Mo¿e pó¼niej im siê odwidzia³o...

ja zawsze mówi³em, ¿e mam w³asne finansowanie
(pogadaj z leasingami, mo¿e co¶ ugrasz - u mnei znacz±co ró¿ni³y siê ofery EFL z Katowic i Rybnika,
ja zada³em temat babce z efla-a, to proponowa³a ceny i salony, wygra³a jednak cena odkupu starego auta),
rybnick± efl-kobietê bardzo polecam,
w fordzie by³o tak, ¿e rabat zale¿a³ od wyposa¿enia,
op³aca³o siê braæ gold fx

P.

Data: 2009-06-09 19:24:11
Autor: Borys Pogore³o
A moze by tak Dacie Sandero???
Dnia Tue, 9 Jun 2009 19:17:43 +0200, Pan Piskorz napisa³(a):

[...]

 Spoko, temat ju¿ zamkniêty - w³a¶nie rozpocz±³em dwuletni± przygodê z BRE
Leasing :)

 Co do EFL - to ka¿dy kogo pyta³em ich odradza³. Marna obs³uga i straszenie
windykacj± na ka¿dym kroku.

 Dziwne to posuniêcie Forda - niby maj± w³asny bank, a nie potrafi± daæ
sensownych warunków. Fiat przynajmniej wykorzystuje ten atut - leasing od
104-105%, a nawet bywa 100% na poprzednie roczniki, niezale¿nie od rabatów.

w fordzie by³o tak, ¿e rabat zale¿a³ od wyposa¿enia,
op³aca³o siê braæ gold fx

 Promocyjne ceny pakietów s± OK, bazowe ceny aut s± znacznie mniej OK. :)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-09 19:40:33
Autor: Pan Piskorz
A moze by tak Dacie Sandero???
Co do EFL - to ka¿dy kogo pyta³em ich odradza³. Marna obs³uga i straszenie
windykacj± na ka¿dym kroku.

mam do¶wiadczenie tylko z t± firm± leasingow±,
co chcia³em zawsze za³atwi³em,
umowa siê zaczê³a, co¶tam zmiania³a i trwa³a, bez zaskoczeñ,
po zakoñczeniu kartê pojadu nades³ano b³yskawicznie,

chyba ogólna uwaga do leasingu: jak chcesz nie p³aciæ, to zrezygnuj z tej formy finansowania

P.

Data: 2009-06-10 11:33:17
Autor: Borys Pogore³o
A moze by tak Dacie Sandero???
Dnia Tue, 9 Jun 2009 19:40:33 +0200, Pan Piskorz napisa³(a):

chyba ogólna uwaga do leasingu: jak chcesz nie p³aciæ, to zrezygnuj z tej formy finansowania

 Nie wzi±³em leasingu by go nie p³aciæ.. :)

 Ale ró¿ne rzeczy mog± siê w ¿yciu przytrafiæ (odpukaæ). Nie chcia³bym piêæ
minut pó¼niej mieæ windykacji na karku, bo taka jest polityka firmy.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-09 19:59:51
Autor: Tomasz Nowicki
A moze by tak Dacie Sandero???
Dnia Tue, 9 Jun 2009 19:24:11 +0200, Borys Pogore³o napisa³(a):

 Spoko, temat ju¿ zamkniêty - w³a¶nie rozpocz±³em dwuletni± przygodê z BRE
Leasing :)

Ja z nimi jestem zwi±zany od 2001 i juz trzeci leasing schodzi, a czwarty
planujê po wakacjach - jak dot±d bezbólowo. Co prawda na urz±dzenia, nie
samochody, ale oferuj± mi 115%. Nie rewelacja, ale i nie tragedia. Na
ostatnie auto mia³em 113,5% (ponad dwa lata temu, a wiêc w szczycie boomu).

T.

Data: 2009-06-10 23:12:49
Autor: Jackare
A moze by tak Dacie Sandero???

[...]

Dokładnie. Jak w lutym brałem swojego logana MCV to wynegocjowałem sobie:
zejście z ceny z 43 tyś na 36,5 tyś i komplet opon zimowych.
I to przy leasingu.
Twardym tylko trza być i nie dać się :-)
I pomyśleć że tego logana wziąłem tak trochę przypadkiem: wszedłem do salonu tylko pooglądać a wyszedlem z zamówieniem i wpłaconą zaliczką :))))
--
Jackare

Data: 2009-06-09 19:51:40
Autor: czak norris
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0m2ao$e0q$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie chce przekroczyc poziomu 45.000zl

Poszukaj dobrze, kilka dni temu ktoś tu pisał, że wyrwał nowe bravo z silnikiem diesla za 50kpln i oferował nawet swoją pomoc w temacie namiarów na salon. O tym że warto dopłacić 5kpln aby zmienić punto na bravo chyba nie trzeba Cię przekonywać.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-06-09 23:41:35
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "czak norris" <czak@norris.pl> napisał w wiadomości news:4a2ea121$0$29907$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

DaciÄ™ tym bardziej.

Data: 2009-06-10 07:10:14
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

To nowe Bravo bylo z nowoczesnym dizlem i dobrym wyposazeniem? ;)

Data: 2009-06-10 12:17:01
Autor: Ramok
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewuła napisał(a)/has written:
To nowe Bravo bylo z nowoczesnym dizlem i dobrym wyposazeniem? ;)
Przecież wszystko napisałem (wątek o GP). Tamto konkretne Bravo
było/jest z 2008 roku z fajnym pakietem wyposażenia ;> i można
powiedzieć, że to była tzw. okazja. Ale na forum Bravo (autokacik.pl)
ludzie piszą, że za 50tyś nawet dziś można wynegocjować Bravo rocznik
2009 z silnikiem diesla z klimą +podstawa/standard oczywiście. Z Twoich
dotychczasowych postów wynika, że takie wyposażenie Ci starczy. Podałem
Ci namiar do salonu, który w okolicach, gdzie bywam
(Śląsk/Podbeskidzie), okazał się "dla manie" (a podobno -o czym też
pisałem- nie tylko) dwukrotnie najtańszy. A w salonie mają/sprzedają
różne auta, nie tylko Bravo...

Przesłanie jest jedno i jeszcze raz je powtórzę: idź (gdziekolwiek) i
negocjuj, zwłaszcza w Fiacie można dużo urwać, ale jak pisałem, nie
tylko w Fiacie.

Chciałem pomóc, a ty "głuchy" na podpowiedzi ;P Ja auta za Ciebie nie
kupiÄ™ ;D

/Ramok

Data: 2009-06-10 12:31:20
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
To nowe Bravo bylo z nowoczesnym dizlem i dobrym wyposazeniem? ;)
Przecież wszystko napisałem (wątek o GP). Tamto konkretne Bravo

Sory, nie pamietam wszystkich postow na grupie...
No i nie szukam auta za 50.000zl

Przesłanie jest jedno i jeszcze raz je powtórzę: idź (gdziekolwiek) i
negocjuj, zwłaszcza w Fiacie można dużo urwać, ale jak pisałem, nie
tylko w Fiacie.

Nie lubie sepic.
Normalne oferty na GP 1.2 "po upustach" to jakies 43000zl.
Oczywiscie w dobrym wyposazeniem. Ile mozna jeszcze wysepic
nie wiem. Moze tysiac, moze dywaniki gratis ;-) W kazdym razie
nie czyni to jakiejs duzej roznicy...

Narazie mam czym jezdzic, moze poczekam az Renault zacznie normanie
handlowac autami a nie robic sobie jaja. Jak poogladam Sandero to
moze kupie. Po tym co mozna wyczytac auto mi pasuje, no ale nie
zamowie auta nie ogladajac go na oczy :)))

Data: 2009-06-10 12:35:07
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

A Ci w nim tak pasuje, poza cenÄ…?
Bo to jedyny chyba plus tego auta.
Minusów jest cała masa.

Data: 2009-06-10 12:36:48
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Czytasz ten watek, czy tylko odpowiadasz?
Pisalem co mi sie w nim podoba...

Data: 2009-06-10 12:47:22
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0o2fu$9qq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale porównujesz samochód z toczydłem, a tego pod uwagę nie wziąłeś.
Weź idź do salonu, obejrzyj, zobaczysz różnice.
Ja też kiedyś myślałem o Dacii Logan, do czasu kiedy do niej nie wsiadłem.
Smród badziewnego plastiku, wygląd wnętrza i jakość wykonania rozłożył mnie do tego stopnia, że jeszcze szybciej z tego czegoś wysiadałem.

Sandero jest trochę ładniejsze, ale reszta jest na tym samym (żadnym poziomie).
Zresztą coś co jest gorszą wersją Renault nie może być dobre z założenia, skoro samo Renault już jest totalnie do d....

Data: 2009-06-10 12:52:01
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Nie wiem co bierzesz ale bierz polowe dawki.

Data: 2009-06-10 13:06:33
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0o3rs$7ts$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dobrze siÄ™ czujesz dzieciaku?
Wymyśliłeś sobie coś na podstawie cennika, niby pytasz o opinie, ale każda sprzeczna z tym co sobie wymyśliłeś, to powód do pyskowania na jej autora?

PLONK WARNING !!!!

Data: 2009-06-10 14:34:30
Autor: CeSaR
A moze by tak Dacie Sandero???
Nie wiem co bierzesz ale bierz polowe dawki.

1. Jakakolwiek dyskusja z Koniem vel Cavallino jest pozbawiona sensu bo
2. Cavallino ma zawsze rację a jeśli chodzi o Renaulta to
3. Renault jest zawsze do dupy bo Cavallino jednego miał a teraz
4. Cee'd jest najlepszym samochodem który można kupić za pieniądze.

To sÄ… prawdy absolutne.

Jakakolwiek dyskusja kończy się oskarżeniem o obrazę JW Konia a w dalszej kolejności PLONK-iem :-)
Swoją drogą cały czas nie rozumiem po co on straszy innych, że nie będzie ich postów czytał?
To tak, jak zrobić na złość mamie i odmrozić sobie uszy :-)

pzdr

Data: 2009-06-10 12:35:19
Autor: Gabriel'Varius'
A moze by tak Dacie Sandero???

Narazie mam czym jezdzic, moze poczekam az Renault zacznie normanie
handlowac autami a nie robic sobie jaja.
Mozesz to rozwinac?

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-06-10 12:39:06
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Narazie mam czym jezdzic, moze poczekam az Renault zacznie normanie
handlowac autami a nie robic sobie jaja.

Mozesz to rozwinac?

Co, to ze mam czym jezdzic? ;)

Co do Reno to dzwonilem do kilku salonow - zaden nie ma
auta, ktore mozna obejrzec czy przejechac sie, zaden nie
ma ani jednej sztuki na stanie, zeby mozna bylo kupic.

Mozna zlozyc zamowienie i odebrac wrzesien a nawet pazdziernik.

W promieniu 100km od Krakowa nikt nie ma niczego.
To sa kpiny po prostu...

Data: 2009-06-10 12:47:45
Autor: Gabriel'Varius'
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

[...]

Hehe, to przyjedz na Slask.
Ja kupowalem juz kilka renowek lub bylem przy zakupie i zawsze od reki jazda probna i zlatwienie formalnosci a kilka razy auto zabrane od reki(do tego duzy upust)
podzrawiam

--
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-06-10 12:50:52
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Jesli masz po drodze to zerknij czy toja gdzies Sandero -
z podjechaniem nie ma problemow...

Data: 2009-06-10 23:19:34
Autor: Jackare
A moze by tak Dacie Sandero???
, zaden nie
ma ani jednej sztuki na stanie, zeby mozna bylo kupic.
Hehe, to przyjedz na Slask.
No dokładnie. Kupowałem u pietrzaka w Świętochowicach. Jeździłem jazdę próbną chyba pięć razy - najpierw sam, potem przyprowadzałem różnych krewnych.
W salonie zawsze jest jakaś dacia do jazdy. IMHO nie ma specjalnego znaczenia czy będzie to sandero czy logan, wrazenie będa bardzo podobne z wyjątkiem MCV bo znacznie dłuższy i przez to nieco mniej manewrowy.
A po zakupie jesze kilka razy dzwonią i pytają czy zadowolony, czy wszystko OK czy czegoś nie trzeba. Jest taki fajny młody sprzedawca - Miłosz ma na imię. Polecam bo i wytargować można - patrz mój wcześniejszy post w tym wątku.
--
Jackare

Data: 2009-06-11 16:27:37
Autor: Gabriel'Varius'
A moze by tak Dacie Sandero???
Jackare pisze:
[...]

Ja rowniez u Pietrzaka (tyle, ze w Katowicach) kupowalem kilka autek w tym ostatnie Clio kombi z bardzo duzym upustem i prawie pelnym wyposazeniem :-) Ja polecam sprzedawce Tomka :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
   Oskar Wilde

Data: 2009-06-10 13:01:59
Autor: Ramok
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewuła napisał(a)/has written:
To nowe Bravo bylo z nowoczesnym dizlem i dobrym wyposazeniem? ;)
Przecież wszystko napisałem (wątek o GP). Tamto konkretne Bravo

Sory, nie pamietam wszystkich postow na grupie...
Nie ma za co przepraszać ;)

No i nie szukam auta za 50.000zl
Taka była jedna z cen aut, które Ciebie interesowały (sam je podałeś w
pierwszym poście o GP, dokładnie: 49.500zł), dlatego wszyscy założyli (a
w każdym razie ja), że szukasz auta w granicach 30parę-50tyś zł. Ja Ci
podałem, co w tych granicach udało mi się znaleźć ciekawego i w miarę
dostępnego (osobiście to nawet szukałem raczej w przedziale 30-42tyś zł,
dopiero ta okazja co się Bravo zowie sprawiła, że górna granica się
przesunęła :D ).

Nie lubie sepic.
Jakie "sępić"? Zwykłe negocjacje. Oni (salony) na pewno na tym nie
stracą, nie bój żaby ;D No chyba, że lubisz przepłacać? ;))) A jak tam,
gdzie kupisz, będziesz też auto serwisował, to zarobią na Tobie tak czy
tak "dwa razy" ;P

Narazie mam czym jezdzic, moze poczekam az Renault zacznie normanie
handlowac autami a nie robic sobie jaja.
Renault, wybrane Skody itd. to jeszcze pikuś -mi w Fordzie o Fieście
powiedzieli (przypominam, że mowa o miesiącu maju), że po nowym roku ;D

Jak dla mnie EOT.
Życzę Ci, żebyś dokonał dopasowanego do swoich potrzeb, udanego zakupu,
którego nie będziesz żałował!
/Ramok

Data: 2009-06-10 13:15:00
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Życzę Ci, żebyś dokonał dopasowanego do swoich potrzeb, udanego
zakupu, którego nie będziesz żałował!

Dzieki.

Jak narazie daje na luz.
Wpadne do paru salonow, komisow poogladam, podrapie sie
po glowie ;) i moze cos wymysle. A moze nie ;)

W "miedzyczasie" okazalo sie ze brat znajomeo jezdzi po auta
do Francji. Zapytam co ma, moze akurat jakis interesujacy
uzywek sie trafi? Zobacze.

Data: 2009-06-09 19:06:49
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:

Przypomnialem sobie wlasnie o Dacii Sandero.
Auto mi sie wizualnie podoba, nie wiem czy nie bardziej niz GP.

Dżisus.

W ofercie jest klekot 1.5 dCi - co to za silnik?

Diesel.
Nie chciałeś takiego, bo po co przepłacać.
Lepiej kup benzyniaka do tej Dacii.

Data: 2009-06-10 07:11:11
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Dizel u Fiata kosztuje 13000zl wiecej niz benzyna.
U Dacii roznica wynosi 6000zl.

Przy odrobinie wysilku powinienes dac rade to ogarnac ;)

Data: 2009-06-10 09:54:37
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:

Dizel u Fiata kosztuje 13000zl wiecej niz benzyna.

Nie tyle u Fiata co w Punto.

U Dacii roznica wynosi 6000zl.

Przy odrobinie wysilku powinienes dac rade to ogarnac ;)

Już Ci pisali - pomyśl lepiej o Bravo lub Ceedzie w tej cenie.
Wolałbym takiego benzynowca niż diesla w Dacii.

Data: 2009-06-10 09:58:45
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Dizel u Fiata kosztuje 13000zl wiecej niz benzyna.

Nie tyle u Fiata co w Punto.

No cos Ty?

U Dacii roznica wynosi 6000zl.

Przy odrobinie wysilku powinienes dac rade to ogarnac ;)

Już Ci pisali - pomyśl lepiej o Bravo lub Ceedzie w tej cenie.

Wskaz mi taka oferte, ja nie znalazlem.

Wolałbym takiego benzynowca niż diesla w Dacii.

A to juz Twoj problem ;)

Data: 2009-06-10 10:05:14
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:

Już Ci pisali - pomyśl lepiej o Bravo lub Ceedzie w tej cenie.

Wskaz mi taka oferte, ja nie znalazlem.

TakÄ… to znaczy jakÄ…?
I Bravo i Ceed kosztują w podstawowych wersjach mniej niż 45 000.

Ja osobiście dwa lata temu miałem na Bravo proponowany upust rzędu 18%.
Przy takim założeniu może trochę dołożysz to i na diesla styknie.
Trzeba tylko na dealerów ponaciskać.

Wolałbym takiego benzynowca niż diesla w Dacii.

A to juz Twoj problem ;)

Musisz pyskować, jak ktoś Ci dobrze radzi?
Uważasz że to zabawne jest?

Data: 2009-06-10 01:33:11
Autor: BearBag
A moze by tak Dacie Sandero???

tez bym tak radzil.

Tak± to znaczy jak±?
I Bravo i Ceed kosztuj± w podstawowych wersjach mniej ni¿ 45 000.

Ja osobi¶cie dwa lata temu mia³em na Bravo proponowany upust rzêdu 18%.
Przy takim za³o¿eniu mo¿e trochê do³o¿ysz to i na diesla styknie.
Trzeba tylko na dealerów ponaciskaæ.

tu sie nie zgodze, W Fiacie w tym sezonie ie opuszczaja, moze dostanie
dywaniki, moze jakims cudem ze 2tys upusutu ale na pewno nie wiecej.
Jesli ktos dostal na male autko wiekszy upust niz 2tys w tym roku to
prosze napisac w ktory salonie...

i ja :)

Ten diesle w Fiacie nigdy Ci sie nie zwroci (do autora).

Data: 2009-06-10 10:35:14
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
Ten diesle w Fiacie nigdy Ci sie nie zwroci (do autora).

Ten watek NIE JEST o kupowaniu dizla w Fiacie.

To, ze klekot w Fiacie nie ma ekonomicznego sensu pisalem juz
wczesniej sam, tyle ze w innym watku.

Data: 2009-06-10 10:40:24
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Jakub Jewu³a" <biuro@skanowanie.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h0nrq2$pne$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ten diesle w Fiacie nigdy Ci sie nie zwroci (do autora).

Ten watek NIE JEST o kupowaniu dizla w Fiacie.

To, ze klekot w Fiacie nie ma ekonomicznego sensu pisalem juz
wczesniej sam, tyle ze w innym watku.

No to pomy¶l o dieslu w Kii.

Data: 2009-06-10 10:21:07
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Już Ci pisali - pomyśl lepiej o Bravo lub Ceedzie w tej cenie.

Wskaz mi taka oferte, ja nie znalazlem.

TakÄ… to znaczy jakÄ…?
I Bravo i Ceed kosztują w podstawowych wersjach mniej niż 45 000.

Ja pisze o dobrze wyposazonym aucie z silnikiem dizla
w nie o golasie z benzyna. Najpier czytaj, potem pisz.

Data: 2009-06-10 10:23:01
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0nqhj$l21$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zacząłeś od golasa benzynowego, więc taka moja sugestia, żeby lepiej dać sobie spokój z wyposażeniem, a kupić dużo lepsze auto, niż odwrotnie.
Albo może wypasiona Panda Ci wystarczy?

Data: 2009-06-10 10:32:10
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
TakÄ… to znaczy jakÄ…?
I Bravo i Ceed kosztują w podstawowych wersjach mniej niż 45 000.

Ja pisze o dobrze wyposazonym aucie z silnikiem dizla
w nie o golasie z benzyna.

ZaczÄ…Å‚eÅ› od golasa benzynowego

Ten watek? Skup sie.

Data: 2009-06-09 21:01:40
Autor: cholo
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Jakub Jewu³a" <biuro@skanowanie.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Przypomnialem sobie wlasnie o Dacii Sandero.

jak bys jeszcze nie czytal:
http://www.autocentrum.pl/oceny/dacia/sandero/

pozdrawiam,
cholo

Data: 2009-06-10 07:11:54
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
Przypomnialem sobie wlasnie o Dacii Sandero.

jak bys jeszcze nie czytal:
http://www.autocentrum.pl/oceny/dacia/sandero/

Tego akurat nie czytalem, dzieki :)

Data: 2009-06-10 07:07:32
Autor: Tatanka
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewu³a <biuro@skanowanie.com.pl> napisa³(a): /ciach/

Sproboj Hyundai i20

Michu

Data: 2009-06-10 09:11:38
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
/ciach/

Sproboj Hyundai i20

57.000zl :)))

Data: 2009-06-10 19:52:59
Autor: Ra
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewu³a pisze:
/ciach/

Sproboj Hyundai i20

57.000zl :)))

dlaczego porównujesz gp 1.2 benzyna z najdro¿szym i20 1.4 diesel ? gp te¿ s± za tyle a w standarcie nie ma nawet esp
wybra³e¶ ju¿ daciê wiêc po prostu j± kup zamiast udowadniaæ ka¿demu ¿e siê nie zna

Data: 2009-06-10 20:23:26
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
/ciach/

Sproboj Hyundai i20

57.000zl :)))

dlaczego porównujesz gp 1.2 benzyna z najdro¿szym i20 1.4 diesel ? gp

Boze...

Jak na to wpadles co porownuje? Przeczytaj TEMAT WATKU...

te¿ s± za tyle a w standarcie nie ma nawet esp
wybra³e¶ ju¿ daciê wiêc po prostu j± kup zamiast udowadniaæ ka¿demu ¿e siê nie zna

W dodatku czytac nie potrafi...

Data: 2009-06-10 23:48:38
Autor: Ra
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewu³a pisze:
[...]

bo poda³e¶ cenê jako powód odrzucenia a w tre¶ci w±tku sam piszesz ¿e by³e¶ zdecydowany na gp

te¿ s± za tyle a w standarcie nie ma nawet esp
wybra³e¶ ju¿ daciê wiêc po prostu j± kup zamiast udowadniaæ ka¿demu ¿e siê nie zna

W dodatku czytac nie potrafi...

i mówi to kto¶ podaj±c argumenty od czapy

Data: 2009-06-10 07:48:51
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Poszperalem wczoraj w sieci za informacjami o Sandero
i kilka spraw mi sie spodobalo.

Pierwsze - wyzszy o prawie 3cm przeswit niz w Grande Punto.
Jezdze nieraz gdzies w "terenie" (wedkarstwo) i szuram po
grudach ziemi czy jakichs kamolach.
Podobno tez podwozie jest dobrze osloniete co by nie bylo
zreszta dziwne biorac pod uwage ze wiekszosc sprzedanych aut
jezdzi po rumunskich "drogach" ;)

Druga sprawa - kolo zapasowe jest podwieszone pod autem!
To mi sie _bardzo_ podoba. Mialem przyjemnosc wyladowywac bagaze zeby wyjac zapas z bagaznika. Na szczescie nie mialem
pelnego tylko trzy torby, ale i tak zagotowalem ;)
Dzieki temu oczywiscie bagaznik jest wiekszy niz w GP.

Raporty spalania dizli sa bardzo pozytywne - mozna spokojnie
przyjac srednia 5-5.5l - silnik zwroci sie po poltora roku
a potem bedzie oszczedzal po <> 4000zl rocznie. To mile.
Z malego spalania wynika duzy zasieg - w trasie spokojnie na pelnym baku mozna zrobic ponad 1000km. To tez mi pasuje ;)

Wizualnie auto mi sie podoba. Wybiore sie w piatek do salonu.

Data: 2009-06-10 07:54:40
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
PS. Wie ktos moze czyjej produkcji jest tam montowany uklad wtryskowy?
Widzialem w sieci sprzeczne informacje ze Boscha, Simensa i inne.

Data: 2009-06-10 08:15:20
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Ps. :)

No i klekot nie ma "dwomasy" o ktora trzesa gaciami niektorzy ;)

Data: 2009-06-10 08:26:01
Autor: icek2
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewuła pisze:
Ps. :)

No i klekot nie ma "dwomasy" o ktora trzesa gaciami niektorzy ;)

tylko pamiętaj o wymogach odliczenia VATu

jesteÅ› VATowcem, prawda?

--
pozdros
icek

Data: 2009-06-10 08:28:33
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Ps. :)

No i klekot nie ma "dwomasy" o ktora trzesa gaciami niektorzy ;)

tylko pamiętaj o wymogach odliczenia VATu
jesteÅ› VATowcem, prawda?

Jestem, pamietam.

Odliczenie 60% VAT mnie zadowala.

Data: 2009-06-10 09:46:18
Autor: .Peeter
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Jakub Jewu³a" napisa³:
Wizualnie auto mi sie podoba. Wybiore sie w piatek do salonu.

Dotknij deski rozdzielczej, popukaj w ni±, obmacaj plastiki z których
wykonane jest wnêtrze. Jak dla mnie du¿o gorzej ni¿ w GP, chyba
¿e Tobie gorsze materia³y i mocno ¶redni design nie przeszkadzaj±.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-10 09:49:09
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Nie, nie przeszkadzaja. W CC mi nie przeszkadzaly, a moze byc tylko lepiej ;)
To nie kochanka tylko auto.

Data: 2009-06-10 09:53:58
Autor: .Peeter
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Jakub Jewu³a" napisa³:
To nie kochanka tylko auto.

Co¶ w tej analogii jest. :-) Ja siê w aucie muszê czuæ komfortowo
i przyjemnie, to trochê jak z kochank±. ;-)

Ale jak Tobie to nie przeszkadza, to faktycznie Sandero mo¿e byæ
dobr± opcj±. :D

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-11 14:19:02
Autor: MZ
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewuła pisze:

[...]

Yyyy..byłem posiadaczem Puga 305 D kombi z kołem w koszu pod
bagażnikiem. Zalety faktycznie były (więcej miejsca w bagażniku, płaska
podłoga, "niższy bagażnik" itd) ale jak przychodziło do wymiany..
Piszesz że nie wkurzało Cię wyładowywanie bagażu - ok, tylko weź pod
uwagę że koło które będziesz wyciągać spod bagażnika będzie zwykle mega
brudne. Wiem że zaraz się odezwą ludzie że zdejmowany kapeć również jest
brudny itd, ale uwierz - to nie to samo. Już pomijam fakt że żeby
dopompować je na stacji _zawsze_ się ubrudzisz, a jak nie będziesz
kontrolować ciśnienia to któregoś pięknego dnia, jak faktycznie będzie
potrzebne - zdziwisz się dość nieprzyjemnie.
Teraz mając do wyboru koło wewnątrz lub w koszu wybieram... butelke
spraju z pianką za 20 zł (w przypadku zwykłego kapcia) lub korzystam z
Assistance (jak sprawa grubsza i opona pocięta).

--
MZ

Data: 2009-06-11 18:47:43
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Teraz mając do wyboru koło wewnątrz lub w koszu wybieram... butelke
spraju z pianką za 20 zł (w przypadku zwykłego kapcia) lub korzystam z
Assistance (jak sprawa grubsza i opona pocięta).

Co o pianki to jestes sceptyczny, a co do asistance to cos mi sie
nie wydaje zeby czekanie kilku godzin bylo lepsze niz ubrudzenie rak ;)

Data: 2009-06-11 20:11:48
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0rd1i$lbn$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Różnie bywa.
Ja zazwyczaj wybieram assistance.
W ostateczności spray.
Własnoręczna wymiana to chyba we własnym garażu, a nie na drodze.

Data: 2009-06-12 21:10:01
Autor: cztery
A moze by tak Dacie Sandero???
Co o pianki to jestes sceptyczny, a co do asistance to cos mi sie
nie wydaje zeby czekanie kilku godzin bylo lepsze niz ubrudzenie rak ;)

Korzystales kiedys z assistance ?
W Polsce zadupie na Mazurach kolo Piszu, 0.5h. We Wloszech po poinformowaniu centrum w Polsce i telefonie od lokalnego toyota assistance gdzie cieeezko bylo sie dogadac po angielsku 45 minut.
Wszystko od czasu zawiadomienia do przyjazdu pojazdu pomocy. W jednym wypadku skonczylo sie paliwo mojej zonie :-) w drugim po calej nocy w drodze zasnelismy oczekujac na otwarcie hotelu z wlaczonymi swiatlami = akumulator nie mogl zakrecic rozrusznikiem.

Data: 2009-06-12 08:21:31
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Korzystales kiedys z assistance ?

Nie :) Umiem wymienic kolo sam w kilka minut ;)

[...]

No to wyjasniles wlasnie, ze assistance jest dla mowiac delikatnie
kierowcow "nierozsadnych". Wiem juz czemu nie musialem korzystac ;)

Mam nadzieje, ze nie bedziesz musial kiedys sprawdzic jak to
dziala na ktorejs z bocznych drog bieszczadzkich w zimie,
gdzie malo aut dociera a sygnal GSM zawraca gore wczesniej ;)

Data: 2009-06-12 10:28:32
Autor: J.F.
A moze by tak Dacie Sandero???
On Fri, 12 Jun 2009 08:21:31 +0200,  Jakub Jewu³a wrote:
Korzystales kiedys z assistance ?
Nie :) Umiem wymienic kolo sam w kilka minut ;)

szansa zlapania dwoch gwozdzi jest co prawda mala, ale jest :-)

[...]

Dla rozsadnych. Wola zaplacic drobna sume niz brudzic droga odziez :-)

I dla rozsadnych producentow, ktorzy zapomnieli dac niezawodnego
miernika paliwa z niezawodna czerwona lampka rezerwy :-)

J.

Data: 2009-06-12 16:53:00
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
No to wyjasniles wlasnie, ze assistance jest dla mowiac delikatnie
kierowcow "nierozsadnych". Wiem juz czemu nie musialem korzystac ;)

Dla rozsadnych. Wola zaplacic drobna sume niz brudzic droga odziez :-)

Pod warunkiem, ze nie jezdzisz po Bieszczadach np. czy innej Bosni ;)

Data: 2009-06-12 17:25:58
Autor: J.F.
A moze by tak Dacie Sandero???
On Fri, 12 Jun 2009 16:53:00 +0200,  Jakub Jewu³a wrote:
[...]

Rozsadny oprocz assistance ma jednak conieco w bagazniku :-)

J.

Data: 2009-06-12 17:29:29
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
Dla rozsadnych. Wola zaplacic drobna sume niz brudzic droga odziez
:-)

Pod warunkiem, ze nie jezdzisz po Bieszczadach np. czy innej Bosni ;)

Rozsadny oprocz assistance ma jednak conieco w bagazniku :-)

Jesli to nie kolo to chyba namiot? ;)

Data: 2009-06-12 17:31:15
Autor: J.F.
A moze by tak Dacie Sandero???
On Fri, 12 Jun 2009 17:29:29 +0200,  Jakub Jewu³a wrote:
[...]

Kolo, podnosnik, rurke do klucza .. i spraj, jesli wszystko poprzednie
zawiedzie :-)

J.

Data: 2009-06-10 10:18:03
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Hehehe jest tylko jeden problem - w salonach nie ma aut
nawet zeby poogladac. Na zamowienie z odbiorem we wrzesniu.

Paranoja...

Data: 2009-06-10 10:26:04
Autor: .Peeter
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Jakub Jewu³a" napisa³:
Hehehe jest tylko jeden problem - w salonach nie ma aut
nawet zeby poogladac. Na zamowienie z odbiorem we wrzesniu.

W Gdañsku jaki¶ czas temu widzia³em Sandero w salonie
i kilka sztuk na parkingu, pewnie mo¿na obejrzeæ...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-10 10:33:03
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Az tak zdesperowany nie jestem, zeby z Krakowa jechac ;)
W Lodzi tez znalazlem, to juz o polowe blizej :)

Data: 2009-06-10 22:57:04
Autor: Jackare
A moze by tak Dacie Sandero???

Podjalem w zasadzie decyzje o kupnie nowego auta "klasy B"

W lutym tego roku wziÄ…Å‚em sobie w leasing nowego logana MCV 1.6 MPI 8 zaworowego.
Pod kątem DG nie ma dla daci żadnej alternatywy cenowej wśród nowych samochodów i z punktu widzenia DG taki zakup jest jak najbardziej uzasadniony i ja to rozumiem i popieram.
Natomiast "do domu" to bym się zastanowił. Jak tak sobie oglądam to moje autko (nota bene całkiem nienajgorzej wyposażone) to widzę że np wszystkie materiały użyte do wykończenia (np wykładzina podłogi) są bardzo tanie, więc niskiej jakości i zastanawiam się jak to będzie wyglądać za 4-5 lat. Gdyby to był samochód którym będą jeździc i "dbać o niego" tylko pracownicy to bym się zastanawiał jak to będzie wyglądać za 2 lata.
Spójrz na masę samochodu. Dacie są bardzo lekkie - mają cienkie blachy i minimum wygłuszeń.
Dacia ma też swoje dobre strony, można samemu grzebać (poza ASO) w okresie gwrancyjnym i nie stracić gwarancji- można samemu zamontować radio, hak, alarm itp i jeżeli nie uszkodzi się instalacji lub pojazdu nie traci się gwarancji.

O silniku 1,5 dCi renault padÅ‚o m.in na tej grupie dużo zÅ‚ych słów. Podobno jakość produktów renault dość mocno poleciaÅ‚a w dół. Z tego co tu pisano silnik ten jest generalnie wrażliwy na paliwo i na traktowanie (wrażliwa turbosprężarka), wiÄ™c znowu duży minus jeżeli autem mieliby jeździć pracownicy. Ja  Å›wiadomie wybraÅ‚em 1,6 benzyna 8 zaworów jako silnik "tani w zakupie" w miarÄ™ ekonomiczny i wystarczajÄ…co (dla mnie) dynamiczny, 16V nie chciaÅ‚em ze wzglÄ™du na dużą różnicÄ™ w cenie zakupu i wiÄ™kszy apetyt na paliwo.

Wydaje mi się że jeżeli jesteś osobą która nie będzie narażać samochodu na nadmierne zużycie lub zniszczeie materiałów wewnątrz auta (brud, piasek, przewożenie jakichś upierdliwych przedmiotów) to sandero się spokojnie wybroni, jeżeli bierzesz pod uwagę intensywną eksploatację - weź też pod uwagę adekwatne do ceny tempo zużycia wnętrza pojazdu. Dacia to w dużej mierze składanka różnych komponentów renault'a: kierownica z clio, klamki z thalii, przełączniki pod kierownicą z clio, silniki renault. Te elementy raczej nie będą wadliwe. Nie wiem jak sandero, ale mój logan MCV ma w fakturze i homologacji wpisany jako kraj pochodzenia Francję.

Jako auto "do domu" z czystym sercem mogę polecić jakikolwiek model marki hyundai. Sam kupiłem w 2003r w salonie nowego Getza i mam go do dzisiaj i bardzo sobie chwalę. Znajomi i rodzina mieli różne modele hyundaiów: lantrę, sonatę, pony, accenta. Hyundai to są naprawdę bardzo dobre jakościowo samochody. Ceny dobrze wyposażonych aut są bardzo konkurencyjne w stosunku do marek europejskich, samochody do znudzenia bezawaryjne i odporne. Mój Getz ma teraz gdzieś ok 110 tyś km przebiegu, z wyjątkiem trzech pierdół w okresie gwarancyjnym (wyłącznik szyby, lusterko, łożysko koła przedniego) w samochodzie nic się nie zepsuło a było pół roku gdzy codziennie jeździłem nim do pracy na trasie Bytom-Kraków-Bytom, czyli ok 230 km dziennie. Po 6 latach wnętrze samochodu nie nosi śladów zniszczeń poza normalną eksploatacją (przybrudzenie, wyślizganie koła kierownicy i gałki lewarka biegów). Kurde nawet akumulator mam od nowości...
Ja jestem na tyle przekonany, że myślę że w ciągu 1-2 lat wymienię Getza na i30 chyba że w ofercie pojawi się coś nowego co będzie mi się podobać bardziej niż i30 (chciałem zmieniać teraz ale potrzebowałem auta do roboty i wziąłem w leasing dacię). Hyundai właściwie spełnił wszyskie moje oczekwiania w stosunku do samochodu: tylko leję paliwo i jeżdżę - żadnych niespodzianek, fochów i odczuwania że mam samochód w negatywnym tego słowa znaczeniu. Nuuuuuuda w najbardziej pożądanej formie :)
--
Jackare
Getz 1.3, Logan MCV 1.6 , Lublin 3372, WFM Osa 3 szt, komar sztywniak-pedałowiec, WSK 1958 und viele andere...

A moze by tak Dacie Sandero???