A moze by tak Dacie Sandero???

Data: 2009-06-09 17:20:39
Autor: Agent
A moze by tak Dacie Sandero???

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0luh4$6f3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Podjalem w zasadzie decyzje o kupnie nowego auta "klasy B" czuli na dwie osoby, ponton i wedke ;)

Narazie jestem zdecydowany na Grande Punto, ale ze mam troche
czasu to siedze i skrobie sie po glowie ;-)

Dobrze wyposazone GP 1.2 benzyna to jakies 43000zl
Z "uznanych" chyba nikt nie oferuje podobnego auta w podobnej
cenie? VW Polo golasa nie chce ;)

Przypomnialem sobie wlasnie o Dacii Sandero.
Auto mi sie wizualnie podoba, nie wiem czy nie bardziej niz GP.
W ofercie jest klekot 1.5 dCi - co to za silnik? Jakies opinie?

Chcialbym autem przekulac sie najblizsze piec lat bez szalenstw
ale i wysokich kosztow serwisowania...

Macie jakie dostadczenia z tym autkiem? Opinie o aucie, silniku,
serwisie w Krakowie, spalaniu etc?

Co do silnika 1.5 dci to są one montowane w Renault i MZ w porównaniu z 1.2 z punto to bedzie rewelwcja. Spalanie niskie i jakoś to jedzie. Z problemów z tym silnikiem to chyba najczęstszy to zacinający się EGR ale moze to już poprawili przez lata.

A moze by tak Dacie Sandero???