A moze by tak Dacie Sandero???

Data: 2009-06-10 07:48:51
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Poszperalem wczoraj w sieci za informacjami o Sandero
i kilka spraw mi sie spodobalo.

Pierwsze - wyzszy o prawie 3cm przeswit niz w Grande Punto.
Jezdze nieraz gdzies w "terenie" (wedkarstwo) i szuram po
grudach ziemi czy jakichs kamolach.
Podobno tez podwozie jest dobrze osloniete co by nie bylo
zreszta dziwne biorac pod uwage ze wiekszosc sprzedanych aut
jezdzi po rumunskich "drogach" ;)

Druga sprawa - kolo zapasowe jest podwieszone pod autem!
To mi sie _bardzo_ podoba. Mialem przyjemnosc wyladowywac bagaze zeby wyjac zapas z bagaznika. Na szczescie nie mialem
pelnego tylko trzy torby, ale i tak zagotowalem ;)
Dzieki temu oczywiscie bagaznik jest wiekszy niz w GP.

Raporty spalania dizli sa bardzo pozytywne - mozna spokojnie
przyjac srednia 5-5.5l - silnik zwroci sie po poltora roku
a potem bedzie oszczedzal po <> 4000zl rocznie. To mile.
Z malego spalania wynika duzy zasieg - w trasie spokojnie na pelnym baku mozna zrobic ponad 1000km. To tez mi pasuje ;)

Wizualnie auto mi sie podoba. Wybiore sie w piatek do salonu.

Data: 2009-06-10 07:54:40
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
PS. Wie ktos moze czyjej produkcji jest tam montowany uklad wtryskowy?
Widzialem w sieci sprzeczne informacje ze Boscha, Simensa i inne.

Data: 2009-06-10 08:15:20
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Ps. :)

No i klekot nie ma "dwomasy" o ktora trzesa gaciami niektorzy ;)

Data: 2009-06-10 08:26:01
Autor: icek2
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewuła pisze:
Ps. :)

No i klekot nie ma "dwomasy" o ktora trzesa gaciami niektorzy ;)

tylko pamiętaj o wymogach odliczenia VATu

jesteÅ› VATowcem, prawda?

--
pozdros
icek

Data: 2009-06-10 08:28:33
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Ps. :)

No i klekot nie ma "dwomasy" o ktora trzesa gaciami niektorzy ;)

tylko pamiętaj o wymogach odliczenia VATu
jesteÅ› VATowcem, prawda?

Jestem, pamietam.

Odliczenie 60% VAT mnie zadowala.

Data: 2009-06-10 09:46:18
Autor: .Peeter
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Jakub Jewu³a" napisa³:
Wizualnie auto mi sie podoba. Wybiore sie w piatek do salonu.

Dotknij deski rozdzielczej, popukaj w ni±, obmacaj plastiki z których
wykonane jest wnêtrze. Jak dla mnie du¿o gorzej ni¿ w GP, chyba
¿e Tobie gorsze materia³y i mocno ¶redni design nie przeszkadzaj±.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-10 09:49:09
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
[...]

Nie, nie przeszkadzaja. W CC mi nie przeszkadzaly, a moze byc tylko lepiej ;)
To nie kochanka tylko auto.

Data: 2009-06-10 09:53:58
Autor: .Peeter
A moze by tak Dacie Sandero???
U¿ytkownik "Jakub Jewu³a" napisa³:
To nie kochanka tylko auto.

Co¶ w tej analogii jest. :-) Ja siê w aucie muszê czuæ komfortowo
i przyjemnie, to trochê jak z kochank±. ;-)

Ale jak Tobie to nie przeszkadza, to faktycznie Sandero mo¿e byæ
dobr± opcj±. :D

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-11 14:19:02
Autor: MZ
A moze by tak Dacie Sandero???
Jakub Jewuła pisze:

[...]

Yyyy..byłem posiadaczem Puga 305 D kombi z kołem w koszu pod
bagażnikiem. Zalety faktycznie były (więcej miejsca w bagażniku, płaska
podłoga, "niższy bagażnik" itd) ale jak przychodziło do wymiany..
Piszesz że nie wkurzało Cię wyładowywanie bagażu - ok, tylko weź pod
uwagę że koło które będziesz wyciągać spod bagażnika będzie zwykle mega
brudne. Wiem że zaraz się odezwą ludzie że zdejmowany kapeć również jest
brudny itd, ale uwierz - to nie to samo. Już pomijam fakt że żeby
dopompować je na stacji _zawsze_ się ubrudzisz, a jak nie będziesz
kontrolować ciśnienia to któregoś pięknego dnia, jak faktycznie będzie
potrzebne - zdziwisz się dość nieprzyjemnie.
Teraz mając do wyboru koło wewnątrz lub w koszu wybieram... butelke
spraju z pianką za 20 zł (w przypadku zwykłego kapcia) lub korzystam z
Assistance (jak sprawa grubsza i opona pocięta).

--
MZ

Data: 2009-06-11 18:47:43
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Teraz mając do wyboru koło wewnątrz lub w koszu wybieram... butelke
spraju z pianką za 20 zł (w przypadku zwykłego kapcia) lub korzystam z
Assistance (jak sprawa grubsza i opona pocięta).

Co o pianki to jestes sceptyczny, a co do asistance to cos mi sie
nie wydaje zeby czekanie kilku godzin bylo lepsze niz ubrudzenie rak ;)

Data: 2009-06-11 20:11:48
Autor: Cavallino
A moze by tak Dacie Sandero???
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h0rd1i$lbn$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Różnie bywa.
Ja zazwyczaj wybieram assistance.
W ostateczności spray.
Własnoręczna wymiana to chyba we własnym garażu, a nie na drodze.

Data: 2009-06-12 21:10:01
Autor: cztery
A moze by tak Dacie Sandero???
Co o pianki to jestes sceptyczny, a co do asistance to cos mi sie
nie wydaje zeby czekanie kilku godzin bylo lepsze niz ubrudzenie rak ;)

Korzystales kiedys z assistance ?
W Polsce zadupie na Mazurach kolo Piszu, 0.5h. We Wloszech po poinformowaniu centrum w Polsce i telefonie od lokalnego toyota assistance gdzie cieeezko bylo sie dogadac po angielsku 45 minut.
Wszystko od czasu zawiadomienia do przyjazdu pojazdu pomocy. W jednym wypadku skonczylo sie paliwo mojej zonie :-) w drugim po calej nocy w drodze zasnelismy oczekujac na otwarcie hotelu z wlaczonymi swiatlami = akumulator nie mogl zakrecic rozrusznikiem.

Data: 2009-06-12 08:21:31
Autor: Jakub Jewuła
A moze by tak Dacie Sandero???
Korzystales kiedys z assistance ?

Nie :) Umiem wymienic kolo sam w kilka minut ;)

[...]

No to wyjasniles wlasnie, ze assistance jest dla mowiac delikatnie
kierowcow "nierozsadnych". Wiem juz czemu nie musialem korzystac ;)

Mam nadzieje, ze nie bedziesz musial kiedys sprawdzic jak to
dziala na ktorejs z bocznych drog bieszczadzkich w zimie,
gdzie malo aut dociera a sygnal GSM zawraca gore wczesniej ;)

Data: 2009-06-12 10:28:32
Autor: J.F.
A moze by tak Dacie Sandero???
On Fri, 12 Jun 2009 08:21:31 +0200,  Jakub Jewu³a wrote:
Korzystales kiedys z assistance ?
Nie :) Umiem wymienic kolo sam w kilka minut ;)

szansa zlapania dwoch gwozdzi jest co prawda mala, ale jest :-)

[...]

Dla rozsadnych. Wola zaplacic drobna sume niz brudzic droga odziez :-)

I dla rozsadnych producentow, ktorzy zapomnieli dac niezawodnego
miernika paliwa z niezawodna czerwona lampka rezerwy :-)

J.

Data: 2009-06-12 16:53:00
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
No to wyjasniles wlasnie, ze assistance jest dla mowiac delikatnie
kierowcow "nierozsadnych". Wiem juz czemu nie musialem korzystac ;)

Dla rozsadnych. Wola zaplacic drobna sume niz brudzic droga odziez :-)

Pod warunkiem, ze nie jezdzisz po Bieszczadach np. czy innej Bosni ;)

Data: 2009-06-12 17:25:58
Autor: J.F.
A moze by tak Dacie Sandero???
On Fri, 12 Jun 2009 16:53:00 +0200,  Jakub Jewu³a wrote:
[...]

Rozsadny oprocz assistance ma jednak conieco w bagazniku :-)

J.

Data: 2009-06-12 17:29:29
Autor: Jakub Jewu³a
A moze by tak Dacie Sandero???
Dla rozsadnych. Wola zaplacic drobna sume niz brudzic droga odziez
:-)

Pod warunkiem, ze nie jezdzisz po Bieszczadach np. czy innej Bosni ;)

Rozsadny oprocz assistance ma jednak conieco w bagazniku :-)

Jesli to nie kolo to chyba namiot? ;)

Data: 2009-06-12 17:31:15
Autor: J.F.
A moze by tak Dacie Sandero???
On Fri, 12 Jun 2009 17:29:29 +0200,  Jakub Jewu³a wrote:
[...]

Kolo, podnosnik, rurke do klucza .. i spraj, jesli wszystko poprzednie
zawiedzie :-)

J.

A moze by tak Dacie Sandero???