A może by tak sprzedać morze ?

Data: 2014-12-30 01:50:09
Autor: Stachu Chebel
A może by tak sprzedać morze ?
Zaraz po sprzedaży ostatniego leśnego drzewka.

Data: 2014-12-30 11:57:22
Autor: Budzik
A może by tak sprzedać morze ?
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

Zaraz po sprzedaży ostatniego leśnego drzewka.

My nie Italia, zeby za wejscie nad jezioro trzeba było płacić...

Data: 2014-12-30 04:34:00
Autor: Stachu Chebel
A może by tak sprzedać morze ?
W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 12:57:23 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

> Zaraz po sprzedaży ostatniego leśnego drzewka.

My nie Italia, zeby za wejscie nad jezioro trzeba było płacić...

Przyjdze jego mać taki czas, że wydłubiesz gdzieś na starym HDD wątek Stacha Chebla. Boszsz...  Miał gościu rację..

Data: 2014-12-30 13:59:20
Autor: Budzik
A może by tak sprzedać morze ?
> [...]

Przyjdze jego mać taki czas, że wydłubiesz gdzieś na starym HDD wątek
Stacha Chebla. Boszsz...  Miał gościu rację..

Wszystko jest możliwe.
Ale na razie moge nad jezioro czy nad morze wejść w Polsce wszedzie.

Data: 2014-12-30 13:34:58
Autor: El Comandante
A może by tak sprzedać morze ?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4137B48CE4BFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

Zaraz po sprzedaży ostatniego leśnego drzewka.

My nie Italia, zeby za wejscie nad jezioro trzeba było płacić...

PO bandzie Tuseka i de bula wszystkiego się można spodziewać, nie mów hop...

Data: 2014-12-30 13:59:20
Autor: Budzik
A może by tak sprzedać morze ?
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Zaraz po sprzedaży ostatniego leśnego drzewka.

My nie Italia, zeby za wejscie nad jezioro trzeba było płacić...

PO bandzie Tuseka i de bula wszystkiego się można spodziewać, nie mów
hop...
Oj, wielu by sie ucieszyło.

Data: 2014-12-30 15:21:09
Autor: Budzik
A może by tak sprzedać morze ?
[...]

Miałem na mysli osoby, ktore lubuja sie w krytykanctwie, wiec np. Ciebie.
Bandzior? Bez przesady...

Data: 2014-12-30 13:32:13
Autor: Andrzej
A może by tak sprzedać morze ?
Zaraz po sprzedaży ostatniego leśnego drzewka.

Niebo nad morzem już sprzedane, kolej na morze.
http://niezalezna.pl/62299-niemieckie-niebo-nad-szczecinem-polska-nie-kontroluje-juz-przestrzeni-powietrznej

Data: 2014-12-30 04:40:03
Autor: Stachu Chebel
A mo�e by tak sprzeda� morze ?
W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 13:33:11 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:
Zaraz po sprzedaży ostatniego leśnego drzewka.

Niebo nad morzem już sprzedane, kolej na morze.
http://niezalezna.pl/62299-niemieckie-niebo-nad-szczecinem-polska-nie-kontroluje-juz-przestrzeni-powietrznej

JA$%^&LE!!  Było to do przewidzenia, ale coby tak szybko??!!  Co na to Budzik??!!

A może by tak sprzedać morze ?