A może by tak zbudować elektryka?

Data: 2012-01-23 10:44:34
Autor: Przemysław Czaja
A może by tak zbudować elektryka?
Użytkownik "ToMasz"

Dawno dawno temu, miałem z koleg± taki plan aby stare graty przerabiać na auta elektryczne. Wtedy miały to być trabanty. Pomysł był taki sobie, szczególnie że wtedy auta były stosunkowo drogie, a olej opałowy tani. Teraz stare auto można kupić bardzo tanio, a paliwo jest drogie. żeby nie wyważać drzwi: Czy s± gotowe zestawy do przeróbki... np seicento, albo uno na pr±d? Czy może jaka¶ firma się tym zajmuje? Interesuje mnie zasięg 10km i Vmax=50km/h.

Nie pro¶ciej zabudować Meleksa?

Data: 2012-01-23 23:37:01
Autor: to
A może by tak zbudować elektryka?
begin PrzemysÂław Czaja
Nie prościej zabudować Meleksa?

W tej sprawie najlepiej konsultować się z Fuczakiem. :>

A może by tak zbudować elektryka?