A może by tak zdegradować kosmos?

Data: 2018-02-23 15:47:13
Autor: stevep
A może by tak zdegradować kosmos?
#Jedyny Polak w kosmosie będzie zdegradowany? PiS szykuje bat na twórców stanu wojennego #
Ze strony:
 http://natemat.pl/230909,co-grozi-hermaszewskiemu-pis-szykuje-degradacje-tworcow-stanu-wojennego

--
stevep

Data: 2018-02-23 06:56:25
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
A może by tak zdegradować kosmos?
Czekałem aż z tym wyskoczysz. Piękny zamach wykonał Pieprzykoski, energiczny ruch
.... ach zo za piękne samo ufajdanie się gównem.

2008r.
Platforma Obywatelska chce obniżyć emerytury byłym esbekom i członkom WRON. - Ostatnio na konto przyszło mi jakieś 6,3-6,4 tys. zł. To emerytura generała, pilota z wielkim stażem - powiedział w programie TVN "Teraz My".

- Ile pan z tego chce obciąć - pytali prowadzący program"Teraz my" posła Platformy.

Poseł PO dodał, że 99,9 proc. uchwały dotyczy byłych esbeków, ale także chodzi tu o członków WRON. - Generał był piewcą stanu wojennego, decyzję o jego wprowadzeniu podjęto niezgodnie z prawem - powiedział Karpiniuk.

Oczywiście widzicie Pieprzykoski jak pisiorstwo realizuje program peło?
Widzicie że peło nie miała jajec żeby wprowadzić zmiany?
Widzicie jak GWno tłumaczyło działania peło? Ale tera mamy
armagedon i koniec świata, emerytury odbierajo.

Data: 2018-02-23 07:24:48
Autor: japanizer
On Friday, February 23, 2018 at 11:56:27 PM UTC+9, Bombardier Dąs vel Karbonylek wrote:
[...]

Nocniczku, zapomniałeś dodać - Księżyc ukradło takich dwóch, i żaden inny Polak nie ma prawa być w kosmosie.

Data: 2018-02-23 09:46:25
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
           ...takich dwóch? A to żeś mnie ubawił po pachy!

Data: 2018-02-24 00:20:54
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 18:46 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

           ...takich dwóch? A to żeś mnie ubawił po pachy!

Pachy to ty sobie lepiej umyj bo Wielkanoc się zbliża, a po umyciu takoż  jaj na malarnię będą pisanki.

--
stevep

Data: 2018-02-23 19:26:34
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
                           ...będą pisaaaanki !     :-DD  D

Data: 2018-02-24 07:09:20
Autor: stevep
A może by tak zdegradować kosmos?
W dniu .02.2018 o 04:26 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

                           ...będą pisaaaanki !     :-DD  D

To kiedy jaja będą myte i zarezerwowana będzie wizyta na malarni? Uważaj  bo może być kolejka pisowskich przyglupów.

--
stevep

Data: 2018-02-24 03:50:02
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Brawo towarzyszu Piszczyk!   Pobawcie się z japą...

Data: 2018-02-24 00:18:00
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 16:24 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

A dlaczego nie organizują swoich parteitagów przy pełni księżyca?

--
stevep

Data: 2018-02-23 19:41:38
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Nocniczku, zapomniałeś dodać - Księżyc ukradło takich dwóch, i żaden
inny Polak nie ma prawa być w kosmosie.
   A dlaczego nie organizują swoich parteitagów przy pełni księżyca?

Jest napisane jak wół, że księżyc ukradli. A wy Piszczyk to chcielibyście tak zjeść ciastko i księżyc cały?

_kolektyw

Data: 2018-02-24 07:06:27
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 04:41 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Wy tylko o żarciu i gołdzie tawariszcz klauznik? Ale żeby parteitagi  pisowskie przy pełni księżyca uznać za impreze cykliczną to jest to, no i  trzeba zarezerwować miejsce na księżycu.

--
stevep

Data: 2018-02-24 03:45:11
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Słusznie Piszczyk...
Polecicie zarezerwować, ale na pełnej stronie Księżyca!

_kolektyw

Data: 2018-02-24 16:15:37
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 12:45, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Słusznie Piszczyk...
Polecicie zarezerwować, ale na pełnej stronie Księżyca!

_kolektyw

Eeee, na tej skradzionej.

--
stevep

Data: 2018-02-24 09:28:36
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Czyli na pustej?

Data: 2018-02-25 08:26:04
Autor: stevep
A może by tak zdegradować kosmos?
W dniu .02.2018 o 18:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Czyli na pustej?

Racja twoja glowa jest pusta.

--
stevep

Data: 2018-02-23 09:43:11
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Wiecie co Piszczyk...
Wyślemy na orbitę trumnę Jaruzela. Będzie dwóch Polaków w kosmosie!

_kolektyw

Data: 2018-02-24 00:16:20
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 18:43 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Wiecie co Piszczyk...
Wyślemy na orbitę trumnę Jaruzela. Będzie dwóch Polaków w kosmosie!

_kolektyw

Wierzę wy specjaliści od trumien.

--
stevep

Data: 2018-02-23 19:30:17
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
     -- - Wierzę wy specjaliści od trumien -- -

   Nu Piszczyku... A wy by tak nie chcieli zostać sławni?
_kolektyw

Data: 2018-02-24 07:01:57
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 04:30 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

     -- - Wierzę wy specjaliści od trumien -- -

   Nu Piszczyku... A wy by tak nie chcieli zostać sławni?
_kolektyw

Nie zmieniajcie tematu tawariszcz klauznik.

--
stevep

Data: 2018-02-24 03:47:44
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Nu Piszczyku - wyrażę się jaśniej...
Nie chcecie być drugim Polakiem w kosmosie zamiast Jaruzela?

Data: 2018-02-24 05:59:38
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Nu Piszczyku - wyrażę się jaśniej...
Nie chcecie być drugim Polakiem w kosmosie zamiast Jaruzela?

Pieprzykoski już dawno temu odleciał w kosmos.

14 wklejek na dzień, myśli że ilością przekona luda. Ma mentalność
tych z GWna którzy myślą "o założymy pińcet portali opiniotwórczych"
będzie można powiedzieć: paczajta wszyscy mówią tak jak my.

Plan był dobry, tyle że lud wywąchał kto stoi za tymi opiniotwórczymi portalami,
Lisy namnożyli z 10 portali, ludkowie z GWna też klonów najebali,
nawet pajdak na pl.s.p się rozmnożył. Cała para w gwizdek.

Data: 2018-02-24 09:30:49
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Nu... Skoro przekaz ten sam, to po co pomnażać formę?

JB

Data: 2018-02-24 16:16:43
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 14:59, Bombardier Dąs vel Karbonylek pisze:
[...]

Brawo kretynku.

--
stevep

Data: 2018-02-24 07:42:02
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:

> Lisy namnożyli z 10 portali, ludkowie z GWna też klonów najebali,
> nawet pajdak na pl.s.p się rozmnożył. Cała para w gwizdek.
> Brawo kretynku.

http://s5.ifotos.pl/img/podszywjp_qnxhrpx.jpg
Musicie Pieprzykoski mocniej się starać, dawajcie po 28 wklejek,
pajdak dorzuci 12 i będzie 40:)

Data: 2018-02-25 02:12:07
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 16:42, Bombardier Dąs vel Karbonylek pisze:
[...]

Dawaj 30 wklejek kretynku i mnie przebijesz.

--
stevep

Data: 2018-02-23 18:56:15
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p6p9i0$qm9$1news.vectranet.pl...
#Jedyny Polak w kosmosie będzie zdegradowany? PiS szykuje bat na twórców stanu wojennego #

A co ze Stachem Piotrowiczem? Co z R.Czarneckim który ozenił się z córką Hermaszewskiego?

CL

Data: 2018-02-24 00:21:49
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 18:56 Ciemny Lud - (c)  J. Kurski - TVPiS  <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:

[...]

Wysłać go na księżyc i odznaczyć jako kosmonautę.

--
stevep

Data: 2018-02-23 19:47:31
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
A fe towarzyszu Piszczyk... Zapomnieliście odznaczyć Pierwszą Polkę w kosmosie!

_kolektyw

Data: 2018-02-24 07:10:36
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 04:47 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

A fe towarzyszu Piszczyk... Zapomnieliście odznaczyć Pierwszą Polkę w  kosmosie!

_kolektyw

A wy tawariszcz klauznik znowu o tej kozie?

--
stevep

Data: 2018-02-24 03:54:55
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
O jakiej znowu kozie?  Mowa o córce towarzysza Hermaszewskiego i małżonce tego pisiora, co go chcieliście w kosmos wysłać. Nie spijcie Piszczyk na zebraniu!

_kolektyw

Data: 2018-02-24 18:42:59
Autor: A. Filip
A może by tak zdegradować kosmos? [Brygada kosmiczna WRON]
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Gdy Hermaszewski był członkiem WRON [1] (już po wylocie w kosmos w 1978 [2])
był tylko podpułkownikiem.  *TY* sugerujesz że jego późniejsze awanse aż
to generała brygady z pewnością nie mają żadnego związku z jego
członkostwem we WRON (Wojskowej Radzie Ocalenia Narodowego)?

Oprócz Hermaszewskiego we WRON był jeszcze jeden podpułkownik.
Szarż niższych od pod-pułkownika wśród 22 członków WRON nie było.

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/WRON
[2] https://pl.wikipedia.org/wiki/Miros%C5%82aw_Hermaszewski

--
A. Filip