A może by tak zdegradować kosmos?

Data: 2018-02-23 09:43:11
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Wiecie co Piszczyk...
Wyślemy na orbitę trumnę Jaruzela. Będzie dwóch Polaków w kosmosie!

_kolektyw

Data: 2018-02-24 00:16:20
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 18:43 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Wiecie co Piszczyk...
Wyślemy na orbitę trumnę Jaruzela. Będzie dwóch Polaków w kosmosie!

_kolektyw

Wierzę wy specjaliści od trumien.

--
stevep

Data: 2018-02-23 19:30:17
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
     -- - Wierzę wy specjaliści od trumien -- -

   Nu Piszczyku... A wy by tak nie chcieli zostać sławni?
_kolektyw

Data: 2018-02-24 07:01:57
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 04:30 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

     -- - Wierzę wy specjaliści od trumien -- -

   Nu Piszczyku... A wy by tak nie chcieli zostać sławni?
_kolektyw

Nie zmieniajcie tematu tawariszcz klauznik.

--
stevep

Data: 2018-02-24 03:47:44
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Nu Piszczyku - wyrażę się jaśniej...
Nie chcecie być drugim Polakiem w kosmosie zamiast Jaruzela?

Data: 2018-02-24 05:59:38
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Nu Piszczyku - wyrażę się jaśniej...
Nie chcecie być drugim Polakiem w kosmosie zamiast Jaruzela?

Pieprzykoski już dawno temu odleciał w kosmos.

14 wklejek na dzień, myśli że ilością przekona luda. Ma mentalność
tych z GWna którzy myślą "o założymy pińcet portali opiniotwórczych"
będzie można powiedzieć: paczajta wszyscy mówią tak jak my.

Plan był dobry, tyle że lud wywąchał kto stoi za tymi opiniotwórczymi portalami,
Lisy namnożyli z 10 portali, ludkowie z GWna też klonów najebali,
nawet pajdak na pl.s.p się rozmnożył. Cała para w gwizdek.

Data: 2018-02-24 09:30:49
Autor: jacekbialy80
A może by tak zdegradować kosmos?
Nu... Skoro przekaz ten sam, to po co pomnażać formę?

JB

Data: 2018-02-24 16:16:43
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 14:59, Bombardier Dąs vel Karbonylek pisze:
[...]

Brawo kretynku.

--
stevep

Data: 2018-02-24 07:42:02
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:

> Lisy namnożyli z 10 portali, ludkowie z GWna też klonów najebali,
> nawet pajdak na pl.s.p się rozmnożył. Cała para w gwizdek.
> Brawo kretynku.

http://s5.ifotos.pl/img/podszywjp_qnxhrpx.jpg
Musicie Pieprzykoski mocniej się starać, dawajcie po 28 wklejek,
pajdak dorzuci 12 i będzie 40:)

Data: 2018-02-25 02:12:07
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 16:42, Bombardier Dąs vel Karbonylek pisze:
[...]

Dawaj 30 wklejek kretynku i mnie przebijesz.

--
stevep

A może by tak zdegradować kosmos?