A moze do Japonii? zdjecia

Data: 2009-07-09 17:23:27
Autor: pmolski
A moze do Japonii? zdjecia
Data: 2009-07-12 08:13:56
Autor: blackone
A moze do Japonii? zdjecia
On 10 Jul, 02:23, pmol...@ant.pl wrote:
http://halbot.haluze.sk/?id=2101

pozdrawiam
Piotr

Tak, to sa te wlasciwe ilosci sniegu:-)))
Powiem szczerze - rozwazalismy wyjazd do Japonii, ale nam przeszlo, bo
tam jest jazda offpiste zabroniona i z relacji tych co probowali
jezdzic tam poza trasowo, to Japonczycy sa niestety bardzo
restrykcyjni. Na co mi ten puch, jak nie wolno po lesie jezdzic:-(

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-07-12 17:41:54
Autor: pmolski
A moze do Japonii? zdjecia
On 12 Lip, 17:13, blackone <black...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ej, a w telewizji pokazywali jak tam smigaja pomiedzy drzewami?
Widzialem pare filmow snb. Ale to Amerykanie byli, poza tym telewizja
klamie ;)

pozdr
Piotr

Data: 2009-07-13 00:11:40
Autor: blackone
A moze do Japonii? zdjecia
On 13 Jul, 02:41, pmol...@ant.pl wrote:
> [...]

Ej, a w telewizji pokazywali jak tam smigaja pomiedzy drzewami?
Widzialem pare filmow snb. Ale to Amerykanie byli, poza tym telewizja

Na filmach snowboardowych i nartowych, to mysmy tez widzieli - ach te
piekne ujecia lesne z mega ilosciami puchu;-) To nas zachecilo do
poszukania dalszego info - a moze by tak wybrac sie choc raz na
egzotyczne wycieczke.
Ale z kilku zrodel, w tym od firmy organizujacej wyjazdy zimowe do
Japonii, ludzi ktorzy sie tam wybrali - dowiedzielismy sie, ze
rzeczywistosc telewizyjna bardzo odbiega od tej niewirtualnej i
wszelkie proby jezdzenia poza trasami konczyly sie odebraniem
karnetow. Nawet jednej z norweskich ekip filmowych poodbierali
karnety, hi hi;-)  No wiec na razie projekt upadl.

pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-07-13 18:03:21
Autor: Mirek
A moze do Japonii? zdjecia
Oj za szybko mi się kliknęło...

Na filmach snowboardowych i nartowych, to mysmy tez widzieli - ach te
piekne ujecia lesne z mega ilosciami puchu;-)

No tak, ale żeby zrobić leśne ujęcie nie potrzeba lasu ba, nie potrzeba nawet góry - wystarczy zadrzewiona skarpa jakich w Polsce mnóstwo no i oczywiście dobra ekipa i warunki śniegowe.

Mirek.

A moze do Japonii? zdjecia