A może miał być zamah i dlatego odwołali konferencję V4?

Data: 2019-02-19 16:38:42
Autor: Stokrotka
A może miał być zamah i dlatego odwołali konferencję V4?
A może był cynk że może być zamah i dlatego na wszelki wypadek odwołali konferencję V4?

Tak mi pszyszło do głowy, a jakies powody to sie zawsze znajd±.

Bo postępowanie naczalstwa Izraela wydaje się idiotyczne w sytuacji zagrożenia wojn± i blisko¶ci ¶wiata arabskiego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. ( ortografia . pev . pl )

Data: 2019-02-19 08:01:54
Autor: Ola
A może miał być zamah i dlatego odwołali kon ferencję V4?
Nie było żadnego zamachu, spotkanie odbyło się, premierów Słowacji, Czech i Węgier z premierem Izraela. Polska wybrała sentymenty, ponad rację stanu. Je¶li Polska uważa, że sojusz z Niemcami i Rosj± jest korzystniejszy niż z Izraelem, to może doczekać się następnego rozbioru. W tych samych dniach odbyło się spotkanie w Minchen, pro irańskie, także w Soczi, pro irańskie, w Warszawie, anty irańskie i kilka dni potem w Tel Avivie, anty irańskie. Na spotkaniach w Minchen i w Tel Avivie nie uczestniczyli Arabowie, jasne dlaczego. Ale na spotkaniu w Warszawie uczestniczyli, bo anty irańskie. Ola

Data: 2019-02-19 15:36:05
Autor: Zenek Kapelinder
A może miał być zamah i dlatego odwołali kon ferencję V4?
Sojusz Polski z Izraelem nie ma sensu bo Izrael nie ma nic do zaproponowania Polsce czego nie moglibysmy kupic. Izrael to bardzo maly kraj w ktorym mieszkaja z polskiego punktu widzenia smieszni ludzie. Mezczyzni chodza w upal w smiesznych czapeczkach a kobiety ortodoksyjnych aborygenow musza glowy golic na lyso i zakladac peruki. I to wszystko w XXI wieku. W Europie mamy z jednej strony wrogo nastawionych do nas niemcow i z drugiej Rosjan o slowianskich jak my korzeniach. Niemcow sie nie boimy bo sa za slabi zeby na nas napasc. Na dodatek ich armia bardziej przypomina wojsko Fraglesow niz prawdziwa sile militarna. Rosjanie to nasi bracia. Z bratem mozna sie pogniewac ale w jego obronie przed innymi staje sie za nim murem. Odstepstwem od tej zasady byl przez krotki czas zsrr. Warto pamietac ze jako jedyni w nowozytnej historii Europy zdobylismy Moskwe. W czasie rozbiorow w zaborze rosyjskim Polacy mieli wiecej tutaj praw niz Rosjanie u siebie. Car bedacy krolem Polski zlikwidowal rodzime niewolnictwo. Nadal bylym niewolnikom nazwiska i zrobil reforme rolna. W Izraelu by chcieli sojuszu z Polska. Polska to duzy i zasobny kraj.  Do tego ludzie sa honorowi i w przypadku sojuszu militarnego poszli by sie bic za jakas Hajfe. Ale nie pojdziemy na zydowska wojne z Arabami bo zadnego sojuszu nie bedzie. Nie bedziemy gineli zamiast Was w wojnie w ktorej moralnie i fizycznie musza wygrac Wasi przeciwnicy. To w interesie panstwa Izrael byly dobre jesli nie bardzo dobre stosunki z Polska.. Chociazby dlatego ze jak u Was zacznie sie wojna zebyscie mogli wyslac swoje dzieci i kobiety do bezpiecznego i nie wrogiego kraju. Nie ma za duzo miejsc na ziemi w ktorych Was przyjma. Kilka dni temu straciliscie jedno z nich. Przecietny Izraelczyk nie jest sobie w stanie wyobrazic jakim bezpiecznym miejscem jest Polska. Na dodatek to panstwo demokratyczne w ktorym ludzie maja o wiele wiecej praw i mozliwosci niz w wielu innych krajach. Jedyne strzaly jakie slysze to jak pojdziemy ze znajomymi na strzelnice postrzelac zeby nie zapomniec jak to sie robi. Ale probujcie z nami sie dogadac. Uczciwie wspolnie rozliczmy co bylo w przeszlosci, lacznie z zydowskimi bandytami sluzacymi w kbw, sb, ub. Pracujacymi w komunistycznych sadach. Zacznijcie glosno mowic o nierozliczonych stratach wojennych jakie poniosla Polska i Polacy. Wszyscy Polacy a nie tylko ci co wyznawali Judaizm. Na poczatek dobrze by dla Was bylo jak byscie zaczeli traktowac Polske jako panstwo ktore przez ostatnie kilkaset lat systemowo nie bylo dla Was wrogie.

Data: 2019-02-19 16:03:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 20 lutego 2019 00:36:06 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Sojusz Polski z Izraelem nie ma sensu bo Izrael nie ma nic do zaproponowania Polsce czego nie moglibysmy kupic. Izrael to bardzo maly kraj w ktorym mieszkaja z polskiego punktu widzenia smieszni ludzie.

Zenek, to ty?
https://4.bp.blogspot.com/-Ij9TnSd652Q/WrLc8ZMHpuI/AAAAAAAAAxw/-cJsvpA9DL0N0d09KZepw61DJYhI0Tm7wCLcBGAs/s1600/WhatsApp%2BImage%2B2018-03-21%2Bat%2B7.08.33%2BPM.jpeg

Data: 2019-02-19 16:15:35
Autor: Zenek Kapelinder
A może miał być zamah i dlatego odwołali kon ferencję V4?
Nie. Ale jak juz jest jakas podobizna to mozna sie zastanowic kto to taki. Tylko jeden z narodow charakteryzuje sie duzymi nosami. Mowia ze dlatego bo powietrze jest darmo. Jaki to narod? Jak zgadniesz mozesz sobie piwo postawic.

Data: 2019-02-19 16:24:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 20 lutego 2019 01:15:36 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zapewne Twój,tylko nie chcesz się przyznać do przynależno¶ci, bo¶ apikojres ;)

Data: 2019-02-19 18:02:34
Autor: Zenek Kapelinder
A może miał być zamah i dlatego odwołali kon ferencję V4?
Nie moj. Pozno jest i zona nie moze potwierdzic ze zadnych ciec na organie nie mialem. Do tego nie mam nosa jak hamulec do kruzeli.

Data: 2019-02-19 19:58:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 20 lutego 2019 03:02:36 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nie moj. Pozno jest i zona nie moze potwierdzic ze zadnych ciec na organie nie mialem. Do tego nie mam nosa jak hamulec do kruzeli.

Zenek, i tak nie mam możliwo¶ci sprawdzić i zagl±dn±ć Ci do rozporka.
Jednakże typ poczucia humoru, jakim dysponujesz, nie rozwiewa bynajmniej moich
w±tpliwo¶ci. Aryjskie jest znacznie bardziej toporne (nie mylić z subtelno¶ci±
Rolanda Topora, też zreszt± wywodz±cego się z kultury hebrajskiej).
Ten rodzaj ironii i sarkazmu trudno z czymkolwiek pomylić. Je¶li nie jeste¶
Żydem, to musiałe¶ co najmniej kilka lat występować z Żydami w jednym kabarecie.

Data: 2019-02-19 20:11:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 20 lutego 2019 04:58:49 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Żydem, to musiałe¶ co najmniej kilka lat występować z Żydami w jednym kabarecie.

PS. I bynajmniej nie z polskimi Żydami. Musiałe¶ spędzić co najmniej kilka lat
pracy w towarzystwie litwaków.

Data: 2019-02-20 03:38:50
Autor: Zenek Kapelinder
A może miał być zamah i dlatego odwołali kon ferencję V4?
Z ogladaniem to do pizdziaka idz. Bedziecie sie mogli pod prysznicem napletkami poocierac.

Data: 2019-02-19 17:12:30
Autor: boukun
Użytkownik "Ola"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czy się to komu podoba czy nie, Polska po s±siedzku graniczy z Rosj± i Niemcami, a Izrael jest na Bliskim Wschodzie i Żydzi wrogo nastawieni do Polaków, no i rz±dzić by tylko chcieli Polakami...

boukun

Data: 2019-02-20 08:16:06
Autor: u2
A może miał być zamach i dlatego odw oĹ‚ali konferencjÄ™ V4?
W dniu 19.02.2019 o 17:01, Ola pisze:
Nie było żadnego zamachu, spotkanie odbyło się, premierów Słowacji, Czech i Węgier z premierem Izraela.
Polska wybrała sentymenty, ponad rację stanu.

bez przesady im dalej do Izraela tym lepiej dla Bolanda, izraelski antypolonizm jest aż nazbyt widoczny:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-20 08:29:08
Autor: Pajdak
A może miał być zamah i dlatego odwołali konferencję V4?
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.dyskusje@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5c6c22ef$0$490$65785112news.neostrada.pl...
A może był cynk że może być zamah i dlatego na wszelki wypadek odwołali konferencję V4?

Czyżby to była oficjalna wersja PiS? ;-)))

Ponaawiam pytanie: co kierowało grup± V4 że zrobili sobie kolację firmowa w Jerozolimie?

--
Pajdak

Data: 2019-02-20 00:29:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu ¶roda, 20 lutego 2019 08:32:47 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

Czyżby to była oficjalna wersja PiS? ;-)))

Ponaawiam pytanie: co kierowało grup± V4 że zrobili sobie kolację firmowa w Jerozolimie?

Orban.

--
Bruno

Data: 2019-02-20 12:28:07
Autor: Pajdak
A może miał być zamah i dlatego odwołali konferencję V4?
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8620992c-6793-495a-b4bc-d89800d3ab25googlegroups.com...
> [...]

Czyżby to była oficjalna wersja PiS? ;-)))

Ponaawiam pytanie: co kierowało grup± V4 że zrobili sobie kolację firmowa w

Czyli co? To Orban urz±dził to przedstawienie by wydymać PiS?

Polak-Węgier dwa  bratanki? ;-))

--
Pajdak

A może miał być zamah i dlatego odwołali konferencję V4?