A może płyta ceramiczna gazowa.

Data: 2009-03-24 22:00:40
Autor: rv
A może płyta ceramiczna gazowa.
Amica pod swoim logo sprzedaje produkty solgazu,
w solgazie za pełnowymairową płytę chcieli w promocji
cos ok 2tys, a amica ponad 3

Data: 2009-03-24 22:21:52
Autor: J23

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqbhh3$o1u$1node2.news.atman.pl...
Amica pod swoim logo sprzedaje produkty solgazu,
w solgazie za pełnowymairową płytę chcieli w promocji
cos ok 2tys, a amica ponad 3

Jak kupowałem to w Amice (Lublin) powiedzieli mi około
3000 zł, w innym sklepie 4000, a w interku znalazlem za 2300.
Cene mają podobną. Pomysłodawcą i producentem jest SOLGAz
JAk ja kupowałem taniej była AMICA.
Nawet troche powymieniałem korespondencji z panami z
obydwu firm bo mnie ta syt. zaciekawiła - Amica to największy
odbiorca w kraju dla SOLGAZU.
SOLGAZ ma moim zdaniem fajniejszy design.

Pzdr
J23

A może płyta ceramiczna gazowa.