A może referendum?

Data: 2012-04-01 10:11:47
Autor: leszek niewiadomski
A może referendum?
Am 01.04.2012 08:05, schrieb stevep:
# 20 kwietnia jednej z najpopularniejszych stołecznych klubokawiarni
wygasa koncesja na alkohol. Zażyczyli sobie tego niezadowoleni z hałasów
sąsiedzi. Oznacza to wielkie kłopoty dla lokalu, dlatego teraz biorą go
w obronę jego sympatycy. Ponad 1500 osób poparło już pismo do wspólnoty
mieszkaniowej, w którym fani Chłodnej 25 proszą sąsiadów o łaskę. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpcl5

Nigdy tam nie bylem i chyba nie bede. Nawet nie wiem gdzie to jest, ale mam inna propozycje. Chodzi o arcywazna sprawe. Czy nie moglby Narod wypowiedziec sie o katastrofie smolenskiej? Referendum z pytaniem czy byl zamach czy nie. Narod osadzi i skoncza sie ekshumacje, raporty, komisje itd.
ln.

Data: 2012-04-01 10:27:58
Autor: Bogdan Idzikowski
A może referendum?

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jl92k3$9ge$1online.de...
[...]

I przy okazji mógłby naród zlikwidować zimę i powodzie. Wystarczy zadać pytanie: czy jesteś za likwidacją owych?

Data: 2012-04-01 10:33:21
Autor: leszek niewiadomski
A może referendum?
Am 01.04.2012 10:27, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

Dobry pomysl. Lud pracujacy miast i wsi moglby sie wypowiedziec tez w sprawie pogody. Za oknem slonce swieci, a na termometrze 3 stopnie. Chcialbym co najmniej 25! Kto za, kto przeciw?
ln.

Data: 2012-04-01 10:40:13
Autor: Jadryś
A może referendum?
W dniu 2012-04-01 10:33, leszek niewiadomski pisze:

[...]

Też starasz się żeby zaliczano cię do grona debilów którym ktoś da kopniaka w d**pę to mówi że to normalne i dla dobra kraju, a gdy splunie w twarz to mówi że to poranny deszczyk? Przed paroma dniami potraktowano cię jak szmatę, jak bydlaka roboczego bez prawa do decydowanie o sobie wymawiając jednoczęściowe jednostronnie umowę jaką miałeś z państwem a ty dowcipkujesz?

Data: 2012-04-01 16:21:57
Autor: Leprechaun
A może referendum?

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jl949q$1ma$1node2.news.atman.pl...
[...]

Głosowałeś? No jakiego grzyba masz teraz pretensje?

BomBel

Data: 2012-04-02 09:38:01
Autor: jadryś
A może referendum?
W dniu 2012-04-01 16:21,  Leprechaun pisze:

[...]

O czym ty człowieku gaworzysz?

Data: 2012-04-02 06:26:42
Autor: stevep
A może referendum?
Dnia 01-04-2012 o 10:40:13 Jadryś <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Skoro czujesz się bydlakiem to słusznie cię tak potraktowano.

--
stevep

Data: 2012-04-01 11:15:44
Autor: Bogdan Idzikowski
A może referendum?

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jl93sh$a8t$1online.de...
[...]

A karpie! Mogliby zlikwidować Boże Narodzenie. No, to raczej ludziom by się nie podobało... Ale karpie byłyby zachwycone!!!

Data: 2012-04-01 11:04:13
Autor: pluton
A może referendum?
> w obronę jego sympatycy. Ponad 1500 osób poparło już pismo do wspólnoty
> mieszkaniowej, w którym fani Chłodnej 25 proszą sąsiadów o łaskę. #

Nigdy tam nie bylem i chyba nie bede. Nawet nie wiem gdzie to jest,

Na Chlodnej. Taka tam knajpeczka. Lepiej isc do Streeta na Happy Hours.

[...]

Narod pierd**li Smolensk. Ale mam inna propozycje: referendum w sprawie
emerytur.

Oto pytania (w tej kolejnosci):

1) Czy jestes za zniesieniem wszelkich emerytalnych przywilejow
mundurowych, sedziowskich i prokuratorskich i wlaczeniem ich do powszechnego
systemu emerytalnego ?

2) Czy jestes za likwidacka KRUS i wlaczeniem ich do powszechnego
systemu emerytalnego ?

3) Czy zgadzasz się na podniesienie wieku emerytalnego do 67 lat ?

Nullification

Data: 2012-04-01 11:18:03
Autor: Bogdan Idzikowski
A może referendum?

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl95t4$jgb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

systemu emerytalnego ?

3) Czy zgadzasz się na podniesienie wieku emerytalnego do 67 lat ?

Dodałbym jeszcze jedno pytanie. Czy chcesz być piękny, młody, zdrowy i bogaty?

Data: 2012-04-01 22:52:14
Autor: leszek niewiadomski
A może referendum?
Am 01.04.2012 11:18, schrieb Bogdan Idzikowski:

> [...]

3) Czy zgadzasz się na podniesienie wieku emerytalnego do 67 lat ?

Dodałbym jeszcze jedno pytanie. Czy chcesz być piękny, młody, zdrowy i

U nas przydaloby sie referendum w sprawie cen benzyny. Skonczyly sie dyskusje na wszystkich kanalach o prezydencie Wulffie (tak kolego "jadrys", mnie wasz system emerytalny nie dotyczy, choc tez trzeba ciagnac do 67), az nastal Gauck, to teraz o zlodziejskich kartelach naftowych, ktore z okazji swiat i weekendow podkrecaja ceny benzyny i ropy. A wiec chcialbym referendum! Super znowu po 1,449 a nie 1,719 oraz wyrownanie cen benzyny super i super E10 (10% alkoholu).
ln.

Data: 2012-04-02 06:28:37
Autor: stevep
A moĹźe referendum?
Dnia 01-04-2012 o 11:04:13 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

systemu emerytalnego ?

2) Czy jestes za likwidacka KRUS i wlaczeniem ich do powszechnego

3) Czy zgadzasz siĂŞ na podniesienie wieku emerytalnego do 67 lat ?

    4) Czy zgadzasz się na wydłuĹźenie Ĺźycia do 150 lat?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

A może referendum?