A może ten hel był zamrożony?

Data: 2011-07-28 21:32:35
Autor: Zennon
A może ten hel był zamrożony?
I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?

Zennon

Data: 2011-07-28 21:45:51
Autor: kefirh
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 21:32, Zennon pisze:
I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?

Zennon

Widziałeś ciała? ...Ofiar?

k.

Data: 2011-07-28 21:47:45
Autor: Zennon
A może ten hel był zamrożony?

Użytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisał w wiadomości news:j0se9k$aqb$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-28 21:32, Zennon pisze:
I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?

Zennon

Widziałeś ciała? ...Ofiar?

No tak, przy zamrożonym helu, ciała powinny być popękane, a nie zmielone... teoria upada :(

Zennon

Data: 2011-07-28 22:15:32
Autor: kefirh
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 21:47, Zennon pisze:

[...]

Nie rezygnuj.
Znajdz wpierw ciała ofiar.

k.

Data: 2011-07-28 22:17:34
Autor: u2
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 22:15, kefirh pisze:
Nie rezygnuj.
Znajdz wpierw ciała ofiar.

Oraz przeswietl na ewentualnosc efektu motyla.

Data: 2011-07-28 22:35:46
Autor: kefirh
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 22:17, u2 pisze:
W dniu 2011-07-28 22:15, kefirh pisze:
Nie rezygnuj.
Znajdz wpierw ciała ofiar.

Oraz przeswietl na ewentualnosc efektu motyla.

Serce Rosji Radzieckiej bije na Zachodzie.

k.

Data: 2011-07-28 22:38:38
Autor: u2
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 22:35, kefirh pisze:
[...]

Pamietasz te wpadke razwiedki sowieckiej w Anglii ? :)

Data: 2011-07-28 22:52:46
Autor: kefirh
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 22:38, u2 pisze:
[...]

Wystarczy mi Lenin na wypasie "intelektualnym" w Monachium, Londynie i Genewie.
Unia:)

k.

Data: 2011-07-28 22:59:07
Autor: u2
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 22:52, kefirh pisze:
Pamietasz te wpadke razwiedki sowieckiej w Anglii ? :)

Wystarczy mi Lenin na wypasie "intelektualnym" w Monachium, Londynie i
Genewie.
Unia:)

Lenin i Trocki to niemieccy agenci podobnie jak nasz Ziuk.

Chodzi mi m.in. o Kima Philby :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kim_Philby

Data: 2011-07-28 21:06:16
Autor: obserwator
A może ten hel był zamrożony?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Lenin i Trocki to niemieccy agenci podobnie jak nasz Ziuk.

Chodzi mi m.in. o Kima Philby :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kim_Philby

to sa chorzy psychicznie ludzie.

Data: 2011-07-28 23:08:15
Autor: u2
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 23:06,  obserwator pisze:
to sa chorzy psychicznie ludzie.

To byly inne czasy, inne osoby.

Data: 2011-07-28 23:11:13
Autor: u2
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 23:08, u2 pisze:
W dniu 2011-07-28 23:06,  obserwator pisze:
to sa chorzy psychicznie ludzie.

To byly inne czasy, inne osoby.

Ale Ziuk byl rzeczywiscie genialny, tak wykiwac niemiecka bnd :)

Data: 2011-07-29 01:36:32
Autor: stevep
A może ten hel był zamrożony?
Dnia 28-07-2011 o 22:38:38 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Z jaczejką, czy bez?

--
stevep

Data: 2011-07-28 22:42:55
Autor: Zennon
A może ten hel był zamrożony?

Użytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisał w wiadomości news:j0sg1a$ieg$1news.onet.pl...
[...]

Na Wawelu leża.

Zennon

Data: 2011-07-28 22:56:08
Autor: kefirh
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 22:42, Zennon pisze:

[...]

Zenio,
to nie jest metoda naukowa.

k.

Data: 2011-07-28 23:01:19
Autor: u2
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-28 22:56, kefirh pisze:
Zenio,
to nie jest metoda naukowa.

Nie podejrzewaj starej sowieckiej razwietki o naukowe metody :) Im
wystarczala brute force :)

Data: 2011-07-28 23:09:40
Autor: Zennon
A może ten hel był zamrożony?

Użytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisał w wiadomości news:j0sid9$s32$2news.onet.pl...
[...]

Ekshumacja pary prezydenckiej i zbadanie jej przez polskich lekarzy to naświetniejsza metoda naukowa. I jeszcze ekshumować Gosiewskiego, Kochanowskiego i Wassermana!!!

Zennon

Data: 2011-07-29 01:38:59
Autor: stevep
A może ten hel był zamrożony?
Dnia 28-07-2011 o 23:09:40 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

[...]

Czy zabalsamowanie wchodzi w grę i wystawianie na widok publiczny jak  truchła Lenina?

--
stevep

Data: 2011-07-29 14:22:21
Autor: raff
A może ten hel był zamrożony?
[...]

No ba, i usta Jarugi.

R.

Data: 2011-07-29 19:23:13
Autor: pluton
A może ten hel był zamrożony?

> No tak, przy zamrożonym helu, ciała powinny być popękane, a nie
> zmielone... teoria upada :(
>
> Zennon

Nie rezygnuj.
Znajdz wpierw ciała ofiar.

Nalykaly sie helu i odlecialy jak baloniki - do nieba ?

Nullification

Data: 2011-07-29 01:35:52
Autor: stevep
A może ten hel był zamrożony?
Dnia 28-07-2011 o 21:47:45 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

[...]

No i samolot powinien kosić brzozy, a nie odwrotnie, przecież to  przerobiony bombowiec.

--
stevep

Data: 2011-07-29 17:52:41
Autor: [HeÂŽSk]
A może ten hel był zamrożony?
On Thu, 28 Jul 2011 21:45:51 +0200, kefirh <kefirh@reuter.si> wrote:

W dniu 2011-07-28 21:32, Zennon pisze:
> I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?
>
> Zennon

Widziałeś ciała? ...Ofiar?

k.

 podobno ten w trumnie na wawelu to nie jest brat jaroslawa.
 tak twierdzil calkiem niedawno prezes PiS. --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-29 22:32:57
Autor: kefirh
A może ten hel był zamrożony?
W dniu 2011-07-29 17:52, "[HeÂŽSk]" pisze:
[...]

W czyich rekach jest Wawel?

k.

Data: 2011-07-28 22:06:33
Autor: Grzegorz Z.
A może ten hel był zamrożony?
Zennon napisał:

I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?

A może strzelali do naszego samolotu zamrożonymi kurczakami?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-29 01:34:26
Autor: stevep
A może ten hel był zamrożony?
Dnia 28-07-2011 o 21:32:35 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?

Zennon
I unieruchomił tutkę na 15m?

--
stevep

Data: 2011-07-29 05:30:33
Autor: Leszczur
A może ten hel był zamrożony?
On 28 Lip, 21:32, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?

To by musiały być duże bryłki żeby nie tylko dolecieć w postaci
stałej, ale i narobić szkód.

Data: 2011-07-29 15:42:07
Autor: stevep
A może ten hel był zamrożony?

Address.invalid> wrote:
I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?

To by musiały być duże bryłki żeby nie tylko dolecieć w postaci
stałej, ale i narobić szkód.
Kompletne dno, nie dość, że nic o helu, ale jeszcze nawet nici ze  sztucznej mgły, a rozważania debili o tym co twardsze- samolot, czy brzoza  ośmieszone

--
stevep

Data: 2011-07-29 17:52:38
Autor: [HeÂŽSk]
A może ten hel był zamrożony?
On Thu, 28 Jul 2011 21:32:35 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

I ktoś te bryłki wystrzelił w kierunku naszego samolotu?

 stad te 2 wstrzasy... ;o)))