A można było wylądować w Moskwie albo Mińsku ...

Data: 2010-04-10 21:48:50
Autor: mkarwan
A można było wylądować w Moskwie albo Mińsku ...

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001598.4bc0cf01newsgate.onet.pl...
Jakby olali to, że się trochę spóźnią, pewnie nie byłoby dziś całej sprawy.
Nie żebym szukał tu jakiegoś winnego, ale wkurza mnie myśl, że prawdopodobnie
tej katastrofy dało się uniknąć.

W pobliżu były dwa lotniska wojskowe oraz lotnisko w Witebsku na którym lądował Tusk.
Ciekawe czemu sugerowano Mińsk i Moskwę?

Data: 2010-04-10 15:54:50
Autor: Bruner

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpqkrt$ke5$1atlantis.news.neostrada.pl...

W pobliżu były dwa lotniska wojskowe oraz lotnisko w Witebsku na którym lądował Tusk.
Ciekawe czemu sugerowano Mińsk i Moskwę?

to ze Tusk ladowal to nie znaczy ze pogada nie mogla sie zmienic na inna, ruskiego Ila tez zawrocono co chcial ladowac w tym samym czasie, widac maja tam madrzejszych pilotow lub Kanczor kazal ladowac bez wzgledu na ryzyko

Data: 2010-04-10 21:57:10
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 21:54, Bruner pisze:
lub Kanczor kazal ladowac bez wzgledu na ryzyko

Ale to pilot ma decydujący głos,.

Data: 2010-04-10 22:29:52
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hpql2d$r3t$1news.onet.pl...
[...]

Po co był tam potrzebny tak wielki samolot jak IL72?
Chyba, że IL sprawdzał czy wszystko jest przygotowane do tego m co miało nastąpić.

Data: 2010-04-10 23:28:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Apr 2010 22:29:52 +0200, mkarwan napisał(a):

Po co był tam potrzebny tak wielki samolot jak IL72?
Chyba, że IL sprawdzał czy wszystko jest przygotowane do tego m co miało nastąpić.

Co "miało nastąpić" ?

Data: 2010-04-11 00:33:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 11 Apr 2010 00:06:44 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Po tym co napisałeś mkarwan nikt już nie powinien mieć wątpliwości co do
tego że jesteś mkarwan durniem. Nie "kupa", "tchórz zmieniający nicki", nie
"chamidło" tylko ty mkarwan. Ty mkarwan jesteś pierwszym i największym
durniem urzędującym na psp. --

Data: 2010-04-11 00:57:10
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1mtzrwamve7vb.1mweeqgeq3cyc$.dlg40tude.net...
[...]

Nazwałeś mnie durniem, rozumiem, że chcesz odwrócić uwagę od siebie.
Zechciej to jeszcze uzasadnić jeśli potrafisz.
Przy okazji, podobno godzinę przed katastrofa na lotnisku w smoleńskim wylądował samolot z dziennikarzami.
Nie sugerowano mu lądowania w Mińsku czy Moskwie.
Wtedy nie było mgły?

Data: 2010-04-11 02:11:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 11 Apr 2010 00:57:10 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Najpierw ty uzasadnij na czym konkretnie polegać miała rola owego Iła72...

Przy okazji, podobno godzinę przed katastrofa na lotnisku w smoleńskim wylądował samolot z dziennikarzami.
Nie sugerowano mu lądowania w Mińsku czy Moskwie.
Wtedy nie było mgły?

I deszcz wtedy jeszcze też nie padał. Widziałeś w telewizji płaczliwą pokazówkę w wykonaniu Klempy?

Widać tam było w tle padający dość silnie deszcz.

Data: 2010-04-11 09:14:40
Autor: sofu

--
> [...]

Widziałeś w telewizji płaczliwą pokazówkę w wykonaniu Klempy?

Widać tam było w tle padający dość silnie deszcz.

-- =================================================

W pobliskim Katyniu nie było widać mgły na ekranach TV. Jak pada silny
deszcz to nie ma mgły.  Jedynie co może byc to niska podstawa chmur. Czyli
chmury deszczowe mogą przeszkadzać w prawidłowym rozpoznawaniu toru lotu.
Ale nikt z nas tam nie był i nie wiemy jak to faktycznie wygladało z pozycji
pilota samolotu?
Co do obecnosci duzego samolotu chcacego ladowac, to rzeczywiscie jest to
ciekawe kogo on tam chciał przywieść i czy na codzień lądują tam takie
samoloty?
Ale to tylko rozważania. Powinnismy sie powstrzymać z dalekoidącymi osądami
tej tragedii.
Jedno jest pewne PO na tym skorzysta na całej linii, gdyż zgineło tam wielu
znaczącym polityków PiS i opozycji.
-
Co do bomb, to mozna sobie wyobrazić, że ktoś ja mógł zdetonowac z ziemi w
odpowiedniej chwili, albo mogła być nastawiona na wysokość lotu. Tylko
głupiec
albo ktos kto nie ma dostepu do mechanizmów samolotu umieszcza dużą bombę w
samolocie. Taka bomba moze pozostawic ślad.
Jesli ktos ma nieograniczony dotęp do samolotu albo robiłjego kapitalny
remont to ma wprost nieograniczone mozliwości sabotazu.
Wystaczy niewielki ładunek podłozony w odpowiednim miejscu, ktory w
krytycznym dla lotu momencie uniemozliwi nanewrowanie samolotem. Albo
wystaczy zamontowanie jakiegos przekażnika (urządzenia, oprogramowania itp.)
w samolocie, które na odpowiedni sygnał cos zablokuje w samolocie, albo
wrecz skieruje samolot ku ziemi.  Z tego powodu niektóre kraje wolą posiadać
własne oprogramowanie w samolotach bojowych kupowanych w innych krajach.
a kazdy samolot jest wszechstronnie badany pod wzgledem mozliwosci zdalnego
oddziaływania na niego. A i tak nie ma pewnosci 100% w tym wzgledzie.
-
Oczywiscie nikogo o nic nie oskarżam w temacie katastrofy.

sofu

Data: 2010-04-11 09:57:12
Autor: mkarwan

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hprtsc$h1n$1node2.news.atman.pl...
Co do obecnosci duzego samolotu chcacego ladowac, to rzeczywiscie jest to
ciekawe kogo on tam chciał przywieść i czy na codzień lądują tam takie
samoloty?

Na tym lotnisku stacjonowały największe samoloty transportowe widać to na zdjęciach google.
Przy tym lotnisku są zakłady lotnicze produkujące m.in. Jaka-40.
Na półtorej godziny przed katastrofą na tym samym lotnisku wylądował Jak-40 z polskimi dziennikarzami.

Data: 2010-04-11 09:44:21
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1o3mh80q3zafo.cj0fohfzm12i.dlg40tude.net...
[...]

Jak zwykle robisz z siebie durnia.

[...]

Znowu masz problemy z rozróżnieniem rzeczy podstawowych czyli bardzo gęstej mgły i deszczu.
Lądowanie w deszczu nie stanowi problemu.

Data: 2010-04-11 11:33:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 11 Apr 2010 09:44:21 +0200, mkarwan napisał(a):

Jak zwykle robisz z siebie durnia.

Ja pierdolę Kurwan! Czy to ja zasugerowałem że Rosjanie zamordowali naszego
Prezydenta?!?!

Jesteś największym pojebem jaki znał polski Usenet, chyba nawet większym od
Buzdygana!

Data: 2010-04-11 12:23:31
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kbmv1peyqjmp.102sjylw7cvl4.dlg40tude.net...
[...]

Właśnie w tym liście to zrobiłeś.
Ty nie ja.
Na dodatek  zachowujesz się po chamsku i wulgarnie.

Data: 2010-04-11 12:31:35
Autor: Grzegorz Z.
A można było wylądować w Moskwie albo Mińsku...
Po raz kolejny przekonałem się że nie warto się z tobą wdawać w dyskusję.

Gdzieś tak po czwartym lub piątym liście i tak skończy się na odesłaniu
mnie do psychiatry, na tym że robię z siebie durnia lub na stwierdzeniu że
nie rozumiem tego co czytam, więc oszczędzę sobie odpowiedzi na twoją
figurę retoryczną.

Data: 2010-04-11 08:33:57
Autor: karwanjestkretynem
A można było wylądować w Moskwie albo Mińsku...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

 Ty mkarwan jesteś pierwszym i największym
durniem urzędującym na psp.

Już dawno to zauważyłem, dlatego trzymam idiotę w sitku. Jak próbuje wystawiac łeb, to kolanem przygniatam i na jakiś czas jest spokój ;-)

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

A można było wylądować w Moskwie albo Mińsku ...