- A my to kto?

Data: 2018-04-21 23:49:43
Autor: stevep
- A my to kto?
# Nauczyciele protestują i żądają dymisji minister edukacji. "Chcemy wreszcie prawdy" Przed siedzibę Ministerstwa Edukacji Narodowej zjechali nauczyciele, którzy domagają się podwyżki płac. Minister Anna Zalewska nie znalazła czasu, by się z nimi spotkać, bo - tak jak inni członkowie rządu - wyjechała na spotkania z Polakami. - A my to kto? - pytali nauczyciele. Protestujący przed siedzibą Ministerstwa Edukacji Narodowej przyjechali z całej Polski. Domagali się godnej płacy. - Czy pani byłaby zadowolona, gdyby po 30 latach pracy dostała pani 120 złotych brutto? - pyta Teresa Pichner z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy. - Nie zgadzamy się z takimi niskimi podwyżkami - dodaje Włodzimierz Kosior, nauczyciel z Lubartowa. Obraz malowany przez Związek Nauczycielstwa Polskiego zdecydowanie różni się od tego, co od miesięcy powtarza szefowa resortu edukacji. - Chcę przypomnieć, że nauczyciel dyplomowany zarabia 5300 zł po podwyżce - podkreślała minister edukacji narodowej Anna Zalewska. - Ja jako nauczyciel z 13-letnim stażem i sześcioma specjalizacjami zarabiam w porywach jedynie 2100 złotych na rękę. Chcemy wreszcie prawdy - odpowiada jedna z warszawskich nauczycielek. #
Ze strony:
https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/protest-nauczycieli-przed-siedziba-men-w-warszawie,831375.html

--
stevep