A na Kasprowym juz snieg

Data: 2010-08-31 23:48:11
Autor: AL
A na Kasprowym juz snieg
.... a tu cisza

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2010-09-03 10:18:14
Autor: ADAM
A na Kasprowym juz snieg
... a tu cisza

Co z tego jak zaraz zniknie.

--
Adam
Freebord - snowboard the streets
http://freebords.pl
http://4boards.pl

Data: 2010-09-03 18:12:46
Autor: bq
A na Kasprowym juz snieg

... a tu cisza

Co z tego jak zaraz zniknie.

no co to to za odpowiedĹş...

.... to z tego, że kogoś już zaczyna ściskać w dołku pozytywnie

zapomniał wół?

pozdr bq

Data: 2010-09-03 22:28:52
Autor: ADAM
A na Kasprowym juz snieg
... to z tego, że kogoś już zaczyna ściskać w dołku pozytywnie

zapomniał wół?

Szczerze to zapomnial i jest szczesliwy odkad znalazl lekarstwo.
Tobie tez polecam snowboard przez caly rok a nie tylko tych marnych kilka miesiecy.

Data: 2010-09-05 19:38:26
Autor: Krzysiek Stępniak
A na Kasprowym juz snieg
  W dniu 2010-09-03 22:28, ADAM pisze:
[...]

Podejrzewam, że w Świętokrzyskim mieszkasz...

A co ja na Lubelszczyźnie mam robić, co? Buu.

Data: 2010-09-05 22:11:48
Autor: ADAM
A na Kasprowym juz snieg
Podejrzewam, że w Świętokrzyskim mieszkasz...

A co ja na Lubelszczyźnie mam robić, co? Buu.

Podejrzewam, ze to samo co ja :) Jak we Wroclawiu czy Wawie daja rade, to i na Lubelszczyznie ty dasz.