A na kolacje koty.

Data: 2016-03-31 02:32:11
Autor: stevep
A na kolacje koty.
# To, że Jarosław Kaczyński śpi do późna, nie było tajemnicą. Pozostawało  nią jednak nocne życie jednej z najważniejszych osób w państwie. Prezes  PiS, w rozmowie z telewizją Superstacja, ujawnił właśnie kilka szczegółów.

Cała rozmowa z Superstacją ma być wyemitowana dopiero w piątek, ale  telewizja już teraz pokazała jej fragment. Dotyczył zajęć prezesa Prawa i  Sprawiedliwości po pracy. Co Jarosław Kaczyński robi w wolnym czasie?

Najpierw kolacja i koty...

- Wracam do domu późno, muszę coś tam posprzątać, zrobić. Nie tyle gotuję,  bo ja nie lubię gotowanych kolacji, ale robię sobie kolację.. No, muszę  koty obsłużyć itd. - opisywał. - A poza tym, to czytam. Czasem moja pani  dyrektor - która jest, że tak powiem szczęściem i moim, i partii, bo jest  chodzącym porządkiem - z taką systematycznością przekazuje mi całe teczki  dokumentów do przeczytania, podpisania, sprawdzenia. Także miewam też  pracę w domu - opowiadał Kaczyński.

Później telewizja, a w niej...

Ale noc jest długa. Po lekturze przychodzi czas na inne rozrywki. -  Niestety mam taki jakiś - nie wiem czy to zwyczaj, czy to raczej takie już  ustawienie organizmu - że się bardzo późno kładę spać, więc w nocy czasem  patrzę też na telewizję, na różne powtórki audycji politycznych i czasem  na sport - zdradził Kaczyński.

Prezenter dopytywał go, jakie dyscypliny sportu preferuje? - Bardzo lubię  oglądać rodeo, ujeżdżanie byków. Bardzo mnie to bawi, a w szczególności  wtedy, jeżeli komentator opisuje byki, ale tak je opisuje, jakby to byli  ludzie. To mnie bardzo bawi - zachwycał się prezes.

Wywiad z Kaczyńskim nie był prawdopodobnie przeprowadzony w jego domu.  Polityk był nagrywany na tle ekranu z polską flagą albo napisu "PiS".

W piątek o godz. 18.15 cały wywiad z Jarosławem Kaczyńskim w programie  "Polska w Kawałkach Grzegorza Jankowskiego" na kanale Superstacja.

Dziś wywiad z prezesem wyemitowała radiowa Trójka. "Gazeta Wyborcza"  ustaliła, że Kaczyński nie pojawił się w siedzibie radia. Prezesa nagrano  dzień wcześniej. #
Ze strony#
http://skroc.pl/9e910

I stąd taka niechęć u2 do nocnego trybu życia, pewenie jak jego prezio  nocą też ujeżdża koty.
Ze strony:
http://skroc.pl/9e910

--
stevep

Data: 2016-03-31 11:31:04
Autor: Pajdak
A na kolacje koty.
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.ye5yfxvc77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ciekaw jestem czy świętoszkowaty prezes razem z kotem oglądają filmiki dla dorosłych? ;-)))

--
Lepudruk

A na kolacje koty.