[Airtaxi] "A na narty latam tak."

Data: 2019-08-01 03:49:24
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
"Jedno z udostępnionych zapotrzebowań na lot złożone zostało 29 stycznia 2019. Ma oznaczenie "sytuacja nagła". Według instrukcji MON dotyczącej organizacji lotów najważniejszych osób w państwie, w przypadkach nagłych dopuszcza się złożenie zapotrzebowania na lot w terminie krótszym niż 24 godziny. "Marszałek Sejmu RP Marek Kuchciński zamierza udać się w misji oficjalnej z Warszawy do Rzeszowa, a następnie powróci z wykorzystaniem wojskowego specjalnego statku powietrznego. Proszę o zapewnienie zapasowego statku powietrznego w MSD [Miejscu Stałej Dyslokacji - red.]" - napisano. Dokument informujący o przelocie na trasie Warszawa Okęcie - Rzeszów Jasionka wystawiony jest dla dwóch pasażerów. Jako datę wylotu podano 31 stycznia (był to czwartek) a powrotu - 4 lutego (poniedziałek).   (...)

2 lutego marszałek Kuchciński na Twitterze zamieścił wpis o rozpoczynającym się w Bieszczadach III Memoriale Olka Ostrowskiego w narciarstwie wysokogórskim "upamiętniającym zaginionego w najwyższych górach świata himalaistę, narciarza i ratownika Bieszczadzkiej Grupy GOPR". 4 lutego Kuchciński zamieścił zdjęcie, na którym jeździ na nartach. "Wczorajszy dzień w Połoninie. Piękne widoki" - napisał. 4 lutego opublikował też zdjęcie ze swojego spotkania ze starostą powiatu bieszczadzkiego. "Dzisiaj przed południem w Ustrzykach Dolnych odbyliśmy roboczą naradę na temat inwestycji rozwojowych w Bieszczadach" - poinformował."
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kprm-udostepnila-dokumenty-ws-lotow-marszalka-sejmu-marka-kuchcinskiego,957408.html

--
Bruno

Data: 2019-08-01 03:54:39
Autor: bytek.anonimowy
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
Data: 2019-08-01 04:09:14
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
W dniu czwartek, 1 sierpnia 2019 12:54:40 UTC+2 użytkownik bytek.a...@gmail.com napisał:
https://www.se.pl/wiadomosci/polska/donald-tusk-wylata-do-domu-6-milionow-aa-9RfT-CCrA-7inV.html

I tylko "abopeo" zostało, a przecież obecnie standardy miały być wyższe, a władza skromniejsza. A podasz Nocniczku ile wylatali Becia z Mateuszem dla przeciwwagi? --
Bruno

Data: 2019-08-01 06:06:14
Autor: bytek.anonimowy
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

I tylko "abopeo" zostało, a przecież obecnie standardy miały być wyższe, a władza skromniejsza. A podasz Nocniczku ile wylatali Becia z Mateuszem dla przeciwwagi?

Różnice nie są duże, ot Kuchta poczuwa się do odpowiedzialnosci i jakąś kaskę zwraca. Co robi Donek?  Nic.

Kogo wybierze lud w takiej sytuacji?

Aj, dodajmy te DVD  które miało się ukazać. Wyszło chujowo, następna
niespełniona obietnica totalnych. Nu lecim dalij, pisy też miały
wsadzić pełowian za kraty i cisza.

Data: 2019-08-01 06:20:50
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
W dniu czwartek, 1 sierpnia 2019 15:06:15 UTC+2 użytkownik bytek.a...@gmail.com napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Ależ Kuchciński nic nie zwrócił. Zwraca się tam skąd się pobrało. Godnym pochwalenia jest, ze Kuchciński wspiera Caritas i klinikę Budzik, ale "zwrotem" tego nazwać nie można. Tym bardziej, taką darowiznę można sobie odliczyć od dochodu i parę groszy w kieszeni zostanie.

A dziś wychodzą kolejne szczegóły. Kuchciński potrafił latać co dwa dni czym popadnie. Śmigłowcami i CASAmi też nie gardził.
https://www.tvn24.pl/loty-marszalka-sejmu-marka-kuchcinskiego-dokumenty-i-wyniki-kontroli-poselskiej,957627,s.html
https://twitter.com/NewsPlatforma/status/1156911436582412289

--
Bruno

Data: 2019-08-01 23:55:21
Autor: Pisiorowy Escobar
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
bytek.anonimowy@gmail.com napisał(-a):

Różnice nie są duże, ot Kuchta poczuwa się do odpowiedzialnosci i jakąś kaskę zwraca. Co robi Donek?  Nic.

nocnik, dawaj te przykłady gdy tusk latał z rodziną na narty bo już o nich
zapomniałem

zostałeś zapakowany w dupala przez marszaello więc ogon pod siebie i nie
wychodź z nory

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-08-01 07:09:43
Autor: japanizer
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
On Thursday, August 1, 2019 at 12:54:40 PM UTC+2, bytek.a...@gmail.com wrote:
https://www.se.pl/wiadomosci/polska/donald-tusk-wylata-do-domu-6-milionow-aa-9RfT-CCrA-7inV.html

Tusk na narty nie latał z rodziną rządowym samolotem, tak jak robią to panowie z PiS? Dziwne, co nocnik?

Data: 2019-08-01 16:18:32
Autor: u2
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
W dniu 01.08.2019 o 16:09, japanizer@japanizer.org pisze:
Tusk na narty nie latał z rodziną rządowym samolotem, tak jak robią to panowie z PiS? Dziwne, co nocnik?

SSłońce Peru za 6 milionów złociszy latał rządowym samolotem nie tylko do domku, ale również na podróże życia do Peru:)

--
I love love

Data: 2019-08-01 08:07:49
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
W dniu czwartek, 1 sierpnia 2019 16:18:33 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

SSłońce Peru za 6 milionów złociszy latał rządowym samolotem nie tylko do domku, ale również na podróże życia do Peru:)

Kukuryźniczku ale to są błędy i wypaczenia poprzedniego systemu. Teraz miało być lepiej i skromniej. A co jest? Becia i Mateusz latają na okrągło CASAtaxi, a teraz pewnie Gulfstreamem, Adrian to samo, a Kuchciński nie dość że lata co dwa dni, to jeszcze kilometrówkę pobiera. O pomniejszych nawet nie warto wspominać.
Dojna zmiana w pełnej krasie.

--
Bruno

Data: 2019-08-01 08:30:06
Autor: bytek.anonimowy
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
> [...]

> Kukuryźniczku ale to są błędy i wypaczenia poprzedniego systemu. Teraz miało być lepiej i skromniej.

A wyliczenia kto i gdzie latał gdzie są?

Data: 2019-08-01 08:49:02
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "A na narty latam tak."

"pan marszałek kochany": https://www.tvn24.pl/loty-marszalka-sejmu-marka-kuchcinskiego-dokumenty-i-wyniki-kontroli-poselskiej,957627,s.html https://twitter.com/NewsPlatforma/status/1156911436582412289 "rząd w CASA":http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24780783,wojskowa-casa-latalo-20-czlonkow-rzadu-rekordzistka-beata-szydlo.html

--
Bruno

Data: 2019-08-01 09:04:16
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
W dniu czwartek, 1 sierpnia 2019 17:49:04 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

"pan marszałek kochany": https://www.tvn24.pl/loty-marszalka-sejmu-marka-kuchcinskiego-dokumenty-i-wyniki-kontroli-poselskiej,957627,s.html https://twitter.com/NewsPlatforma/status/1156911436582412289 "rząd w CASA":http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24780783,wojskowa-casa-latalo-20-czlonkow-rzadu-rekordzistka-beata-szydlo.html

Adrian za pierwszych 7 miesięcy:

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/517172,andrzej-duda-prezydent-loty-weekend-krakow-embraer-koszt-pieniadze.html

 -- Bruno

Data: 2019-08-02 09:13:33
Autor: Pisiorowy Escobar
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
bytek.anonimowy@gmail.com napisał(-a):

widzę że jak klasycznie wyruchany pisurowiec stosujesz taktykę wyparcia :DDD
i dobrze może dupa od tego ciebie mniej boli :DDD

Data: 2019-08-01 08:56:14
Autor: japanizer
[Airtaxi] "A na narty latam tak."
On Thursday, August 1, 2019 at 5:07:51 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> Kukuryźniczku ale to są błędy i wypaczenia poprzedniego systemu. Teraz miało być lepiej i skromniej. A co jest? Becia i Mateusz latają na okrągło CASAtaxi, a teraz pewnie Gulfstreamem, Adrian to samo, a Kuchciński nie dość że lata co dwa dni, to jeszcze kilometrówkę pobiera. O pomniejszych nawet nie warto wspominać.
> [...]

To taka pisowska tradycja. Kiedyś Blue Taxi - teraz Air Taxi.

[Airtaxi] "A na narty latam tak."