A na sciepie znowy sianie nienawisci miedzy ludzmi.

Data: 2011-11-26 15:10:01
Autor: Obserwator
A na sciepie znowy sianie nienawisci miedzy ludzmi.
Teraz na tapecie jest Paul Baran.

Ten czlowiek uwazal sie za polsko-amerykanskiego inzyniera i tak ma napisane w
zyciorysie.

Nic nie wiadomo o jego preferencjach religijnych. Moze byl agnostykiem?

A jakiej narodowosci jest pan Sharon? Przypuszczam ze pisze w swoim zyciorysie
pochodzenie: polsko - kanadyjskie, a nie izraelsko-kanadyjskie.
Chyba to logiczne?

W USA i Kanadzie, zyja ludzie ktorzy tam przyjechali z Polski, a maja korzenie
zydowskie. Oni uwazaja sie za POLAKOW. Pan Sharon tez uwaza sie za Polaka
skoro chetnie wpada na polskie grupy i kloci sie z piszacymi tam Polakam. Zazanaczam, aby nie bylo niedomowien: ja jestem Polakiem, mimo ze po linii
mojego ojca mam takze geny francusko-niemieckie.

Paul Baran (1926–2011) was a Polish American engineer who was a pioneer in the
development of computer networks

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Baran

Data: 2011-11-26 16:12:32
Autor: u2
W dniu 2011-11-26 16:10,  Obserwator pisze:
A jakiej narodowosci jest pan Sharon? Przypuszczam ze pisze w swoim zyciorysie
pochodzenie: polsko - kanadyjskie, a nie izraelsko-kanadyjskie.
Chyba to logiczne?

No nie, gostek pochodzi z CCCP, dawna ukrainska SSR. Bylo o tym na
sciepie kilka razy :)

Data: 2011-11-26 15:21:44
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Chyba to logiczne?

No nie, gostek pochodzi z CCCP, dawna ukrainska SSR. Bylo o tym na

znam rowniez Polakow ktorzy urodzili sie na Ukrainie ale nadal uwazaja sie za
Polakow. Ci z Lwowa to super dumni polscy patrioci.

Data: 2011-11-26 17:51:36
Autor: u2
W dniu 2011-11-26 16:21,  Obserwator pisze:
znam rowniez Polakow ktorzy urodzili sie na Ukrainie ale nadal uwazaja sie za
Polakow. Ci z Lwowa to super dumni polscy patrioci.

Ze Lwowa, z Grodna, z Wilna. Tam rzeczywiscie wielu uwaza sie za Polakow
pomimo dziesiatkow lat represji. Szkoda, ze obecny nierzad PO-PSL nic
nie robi, aby im pomoc.

Data: 2011-11-26 19:13:39
Autor: Buba
Dnia Sat, 26 Nov 2011 17:51:36 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Niby jak ma im pomóc? Masz jaki¶ pomysł? Podziel się, ulżyj doli Polaków
gnębionych przez reżim Łukaszenki. PiS miał swego prezydenta i premiera. Co
zrobił w tym kierunku? Zamiast pomóc Polakom tuż za granic± prezydent
wdawał się w jak±¶ strzelaninę na granicy rosyjsko-gruzińskiej.

Buba

Data: 2011-11-26 19:15:38
Autor: u2
W dniu 2011-11-26 19:13, Buba pisze:
[...]

Oczywiscie, ze mam. Zadales typowe pytanie slugusow obecnego rezimu Dona
Aldo i Pawliaka. :)

Data: 2011-11-26 19:43:24
Autor: u2
W dniu 2011-11-26 19:27, Buba pisze:
Niby jak ma im pomóc? Masz jaki¶ pomysł?
> Aldo i Pawliaka. :)

EOT!

Te biuba, ty nigdy nie mozesz skonczyc :)

Data: 2011-11-27 05:13:07
Autor: stevep
Dnia 26-11-2011 o 19:15:38 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ale nie powiesz?

--
stevep

A na sciepie znowy sianie nienawisci miedzy ludzmi.