Śniadanie do łóżka

Data: 2010-11-23 18:45:05
Autor: Gniewomir
Śniadanie do łóżka
Dziewczyny z pracy zaprosiły mnie na "Śniadanie do łóżka" (niestety w kinie) :-P Mogę prosić o kilka słów czy film wart uwagi, czy raczej skupić się na dziewczynach z pracy ?
Jak wrócę (mam nadzieję że jutro rano po śniadaniu :-) ) to się podzielę
wraĹĽeniami.

--
*Gniewomir*
Kiedy cudzą żonę w swoje łoże włożę, to nie cudzołożę.

Data: 2010-11-23 18:48:45
Autor: Arek
Śniadanie do łóżka
W dniu 2010-11-23 18:45, Gniewomir pisze:
Dziewczyny z pracy zaprosiły mnie na "Śniadanie do łóżka" (niestety w
kinie) :-P Mogę prosić o kilka słów czy film wart uwagi, czy raczej
skupić się na dziewczynach z pracy ?

Ten film to kompletne dno.

Jak wrócę (mam nadzieję że jutro rano po śniadaniu :-) ) to
> siÄ™ podzielÄ™ wraĹĽeniami.

Z zajmowania siÄ™ koleĹĽankami? :)

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-11-23 20:10:23
Autor: 2late
¦niadanie do łóżka
On 23/11/2010 5:45 PM, Gniewomir wrote:
Dziewczyny z pracy zaprosiły mnie na "¦niadanie do łóżka" (niestety w
kinie) :-P Mogę prosić o kilka słów czy film wart uwagi, czy raczej
skupić się na dziewczynach z pracy ?
Jak wrócę (mam nadzieję że jutro rano po ¶niadaniu :-) ) to się podzielę
wrażeniami.

Ty sie lepiej zdecyduj ktora wybierzesz. ;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-11-23 21:24:41
Autor: JanKo
Śniadanie do łóżka
Agent Gniewomir nadaje:

Dziewczyny z pracy zaprosiły mnie na "Śniadanie do łóżka" (niestety w
kinie) :-P Mogę prosić o kilka słów czy film wart uwagi, czy raczej
skupić się na dziewczynach z pracy ?

Jak powiem że cienki to odrzucisz zaproszenie i nie pójdziesz? Miło wiedzieć że są ludzie którzy tak liczą się ze zdaniem obcych przecież ludzi z internetu. ;-)

Data: 2010-11-24 09:12:34
Autor: WRonX
Śniadanie do łóżka
W dniu 2010-11-23 21:24, JanKo pisze:

[...]

Przeciez chyba jasno napisal, dlaczego pyta o opinie. Jak film ma byc cienki, to usiadzie pomiedzy dziewczynami, zeby miec blisko do obu (zakladam dwie, chociaz liczba jest nieokreslona - tak czy siak moja teoria bedzie dzialac), bo jak beda gadac "przez" niego to na filmie sie nie skupi, ale na dekoltach - owszem.
A jak film ma byc dobry, to zaryzykuje i usiadzie cztery rzedy dalej.

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2010-11-24 20:54:15
Autor: Gniewomir
¦niadanie do łóżka
W dniu 2010-11-24 09:12, *WRonX* napisał(a) co następuje:

[...]
wiedzieć że s± ludzie którzy tak licz± się ze zdaniem obcych przecież
[...]

Wiedziałem że jak rzucę temat koleżanek to na recenzje filmu nie mam co liczyć :-) Film jak na komedię powiedzmy romantyczn± nawet niezły. Poza mocno naci±gan± końcówk± w samolocie wła¶ciwie nie czepiałbym się bardzo. Po prostu lekkie, łatwe i przyjemne kino na miło spędzony wieczór.

--
*Gniewomir*
S± takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża

Data: 2010-11-24 21:26:30
Autor: frank drebin
¦niadanie do łóżka
Gniewomir wrote:
[...]

nie na takie szczegóły czekamy ;)
Powiedziałe¶ a to teraz trzeba powiedzieć b.
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2010-11-24 23:23:00
Autor: 2late
¦niadanie do łóżka
On 24/11/2010 8:26 PM, frank drebin wrote:
Gniewomir wrote:
[...]

[...]

[...]

Bo inaczej zrobimy referendum.
;)