Śniadek: Domagam się szacunku.

Data: 2010-08-31 11:01:08
Autor: Lorn
Śniadek: Domagam się szacunku.

" Ja się domagam takiego samego szacunku jak dla pani Krzywonos, dla tysięcy ludzi w Solidarności - mówił Janusz Śniadek, przewodniczący NSZZ Solidarność w Poranku Radia TOK FM. - Dzisiaj się nie szanuje ludzi Solidarności, atmosfera wokół tego święta to jest brak szacunku dla ludzi Solidarności - dodał."

http://tnij.org/psyq

ROTFL... Na szacunek trzeba zasłużyć. ;->

Data: 2010-08-31 11:05:13
Autor: jedrus
Lorn pisze:

[...]

Jaki zwiazek taka atmosfera. Kiedy to wreszcie PiSdnie?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-08-31 11:44:49
Autor: cyc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i5igci$ve5$1news.onet.pl...

[...]

 Szacunek dla ludzi Solidarnosci tak !!, ale nie dla zarzadzajaych nimi i wykorzystujacych ich naiwnosc faszystow.

cyc

Data: 2010-08-31 03:10:02
Autor: zbig
On 31 Sie, 11:44, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:i5igci$ve5$1news.onet.pl...

> [...]

 Szacunek dla ludzi Solidarnosci tak !!, ale nie dla zarzadzajaych nimi i
wykorzystujacych ich naiwnosc faszystow.

Ze Śniadkiem mam pewien kłopot. Bo to był działacz od początku i był
na wybrzeżu postacią dość znaną ale z drugiego szeregu. W stanie
wojennym działał aktywnie w podziemiu. Mam wrażenie, ze w obliczu
prawdopodobnej przegranej w walce o przywództwo w związku mości sobie
gniazdko na listach PiS w przyszłych wyborach.
To jak siew zachowuje obecnie, jego agresywność, powtarzanie
bezustannie kłamstw kompletnie nie pasuje do wcześniejszego wizerunku.
Musi byc chyba w dużym stresie

Data: 2010-08-31 12:43:05
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bd580ffd-2e17-4674-a268-4b5502d9ac8at2g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

To jak siew zachowuje obecnie, jego agresywność, powtarzanie
bezustannie kłamstw kompletnie nie pasuje do wcześniejszego wizerunku.

Przezywa steres jak kazdy ktorego odrywa sie od koryta .
Istotne jest to , ze ewoluuje w strone aszystow stajac sie wraz z podleglym mu zwiazkiem ich bojowka .
Czlowiek sie zmienia na ogol cale zycie ,  Jedni radykalnieja w pogladach , inni je zmieniaja a jeszcze innym wszystko zaczyna wisiec . To norma i trudo dziwic sie rowniez Sniadkowi ale jesli swoja "ewolucja " wraz z Kaczynskim usiluje zmienic ustroj Polski , wprowadzajac ja na najciemniejsza , gorsza od komuny droge faszyzmu , to na to nie mozna sie godzic , tymbardzie, ze karta "Solidarnosci " jest ta najczystsza , najchlubniejsza i gdna jedynie podziwu .
Nie ma prawa Sniadek wykorzystywac pamieci o |Solidarnosci " do swoich i Kaczybnskiego celow . To zawlaszczenie jest hanba , ze posluze sie modnym dzis pod krzyzem pojeciem .

cyc

Śniadek: Domagam się szacunku.