A nie lepiej było oddać ją gejom do adopcji?

Data: 2011-05-23 23:16:40
Autor: wekon
A nie lepiej było oddać ją gejom do adopcji?
"Grzegorz Z."  wrote in message news:187pg17lj50av.324tr9dzp2ov$.dlg40tude.net...

Po trzech dniach agonii w szpitalu w Ankonie we Włoszech zmarła w sobotę
niespełna dwuletnia dziewczynka, którą ojciec zostawił na pięć godzin
zapiętą w foteliku w samochodzie podczas upału. Mężczyzna zapomniał
odprowadzić córkę do żłobka.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

z tymi pedałami to już się temat wyczerpał, było wiele razy. jak sobie z kału dziecko wystrugają, to je będą mieli, tylko tyle i aż tyle (zwłaszcza dla ich możliwości prokreacyjnych)

wekon

Data: 2011-05-23 23:21:23
Autor: Grzegorz Z.
wekon napisał:

[...]

To może te "tysiące małżeństw które czekają w kolejkach do adopcji" też
mają sobie dzieci z kału wystrugać, skoro nie mogą inaczej?

Data: 2011-05-23 23:41:40
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:16kgyvlpn2gpx.1evp9jwucd3dd$.dlg40tude.net...

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Celna uwaga. Przede wszystkim to MAŁŻEŃSTWA jak napisałeś, zgodne z naturą i zdrowym rozsądkiem połączenie mężczyzny z kobietą lub kobiety z mężczyzną w celu np. założenia rodziny. Po drugie jakby nie było, razem są w stanie to potomstwo, przynajmniej teoretycznie, uzyskać drogą naturalną, każde z nich na początku nie dopuszcza do siebie myśli, że będzie miało jakikolwiek z tym problem. Ale jak wystąpią problemy, to można i trzeba im wtedy próbować zaradzić, pomóc tym ludziom stworzyć rodzinę, np. poprzez adopcję. I tu jest prosta logika: chcieli, powinni dać radę, los - Bóg zadecydował inaczej, więc szukają pomocy. A pedały, jak to pedały, odpadają na etapie naturalnych możliwości uzyskania potomstwa. Z tej mąki (kału), chleba (dziecka) nie będzie.

wekon

Data: 2011-05-23 23:51:50
Autor: Grzegorz Z.

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Tak. Małżeństwa. No a jak takie małżeństwo okazuje się być równie płodne co
para gejów to co wtedy? Invitro to grzech, rozwieść też się nie można -
pozostaje więc potomstwo ulepione z kału, prawda?

Data: 2011-05-24 08:48:06
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:q3h0ermvuy5m.1ui75dojzahj6$.dlg40tude.net...

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Napisałem wyraźnie, lepiej nie mogę. ADOPCJA. Normalnej rodzinie powinna przysługiwać, ale normalnej... Przy okazji widać, dlaczego jest tak ważne aby nie dopuścić do zmiany definicji rodziny i małżeństwa na paradefinicję. Miałbyś wtedy JEDEN argument za.

wekon

Data: 2011-05-24 11:52:13
Autor: Grzegorz Z.

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Takiej która nie praktykuje "zabójstw honorowych" ?

Data: 2011-05-24 12:00:30
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:e8gi69hm656m.92bq52zbxdqy$.dlg40tude.net...

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

co ja ci poradzę, że takiej nie doświadczyłeś. uwierz mi są takie.

wekon

Data: 2011-05-24 12:19:28
Autor: Grzegorz Z.

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Niewątpliwie:

http://www.nacjonalista.pl/2011/05/06/manifestacja-narodowego-odrodzenia-polski-promujaca-wartosci-rodzinne/

http://bi.gazeta.pl/im/8/8149/z8149308X,Zatrzymanie-jednego-z-czlonkow-NOP.jpg

http://bi.gazeta.pl/im/4/9641/z9641364Z,Rynek-Glowny-- starcie-zwolennikow-NOP-z-policja-zabezpieczajaca.jpg

Data: 2011-05-24 13:17:00
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1l71ptsjxscjt.1nyddlliehfbg.dlg40tude.net...

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

pisząc "takiej" miałem na myśli normalną rodzinę. z braku argumentów piszesz już całkiem nie na temat widzę.

wekon

Data: 2011-05-24 21:31:58
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1tmnsgagv67ag.1gs0sd7d05ied$.dlg40tude.net...

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

więc wracamy do punktu wyjścia. pozostaje wam tylko lepić, wiesz co i z czego...

wekon

A nie lepiej było oddać ją gejom do adopcji?