Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   A nie mówiłam? Szczególną teorię względności niejakiego bufona i plagiatora będziecie mogli rozbić sobie o kant.....cji!

Data: 2011-09-23 11:14:30
Autor: Antenka
A nie mówiłam? Szczególną teorię względności niejakiego bufona i plagiatora będziecie mogli rozbić sobie o kant.....cji!
Sensacja w środowisku naukowym, teoria względności Einsteina może
zostać obalona
=================================
Odkryto subatomową cząstkę poruszającą się szybciej od światła.
Zaskakujące odkrycie w jednym z największych na świecie laboratoriów
cząstek. Wydawało się, że nic nie może się poruszać szybciej niż
prędkość światła, teraz naukowcy na całym świecie zostali zmuszeni do
przemyślenia szczególnej teorii względności Alberta Einsteina, jednej
z podstaw fizyki.

Słynne równanie E=MC2 może przestać obowiązywać!! Teraz potrwa długa
faza ponownego weryfikowania wyników i analizowania ich pod kątem
obowiązujących modeli fizycznych i tego jak na nie wpłynęłoby
zakwestionowanie jednego z podstawowych prawideł nowoczesnej fizyki
oraz twierdzenia, że nic nie może się poruszać szybciej od światła.

Naukowcy z CERN, Europejskiej Organizacji Badań Jądrowych, którzy we
czwartek ogłosili to odkrycie, ale nadal są nieco zaskoczeni i planują
szczegółowo zaprezentować wyniki w ten piątek. Jeśli zostaną
potwierdzone, nie będzie to zmianą dla naszego życia czy dla
Wszechświata. Przede wszystkim cząstki te były prawdopodobnie demony
prędkości przez miliardy lat. Ale znalezienie ich całkowicie zmieni
nasze zrozumienie tego, jak działa świat, twierdzą fizycy.

Tylko dwa laboratoria na całym świecie mogą spróbować powtórzyć wyniki
największego na świecie laboratorium fizycznego. Jednym z nich jest
Fermilab pod Chicago a innych jest japońskie laboratorium zawieszone
po tsunami i trzęsieniu ziemi.

Pracownicy Fermilab już w czwartek zapowiedzieli weryfikację
europejskich badań i powiedzieli, że ich akcelerator cząstek jest już
uruchomiony. Jedynym problemem jest to, że systemy pomiarowe nie są
tak dokładne jak europejskie i nie będą na razie zmodernizowane,
powiedział naukowiec z Fermilab, Rob Plunkett.

    "To coś jest tak ważne, że wiele normalnej rywalizacji naukowej
nie gra tu roli", powiedział Plunkett, rzecznik zespołu Fermilab ds.
eksperymentów. "Każdy będzie czekać na dowolną informację na ten
temat."

Komentarz ZnZ:

Podważenie szczególnej teorii względności byłoby szokiem dla
środowiska naukowego. To jest dosłownie konieczność przepisania
podręczników fizyki.  Świadczy to o tym, jak ważna jest w nauce pokora
oraz, że wszystkie teorie włącznie z teorią ewolucji nie są
podstawowymi prawdami wiary a jedynie przybliżeniami rzeczywistości,
która tylko pozornie może wyglądać tak jak się wydaje aktualnie
ziemskim naukowcom.

http://zmianynaziemi.pl/wideo/sensacja-w-srodowisku-naukowym-teoria-wzglednosci-einsteina-moze-zostac-obalona

http://wolnemedia.net/nauka/predkosc-swiatla-przekroczona-2/

Antenka :-o))

Data: 2011-09-23 18:27:29
Autor:
A nie mówiłam? Szczególną teorię względności niejakiego bufona i plagiatora będziecie mogli rozbić sobie o kant.....cji!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Sensacja w =B6rodowisku naukowym, teoria wzgl=EAdno=B6ci Einsteina mo=BFe
zosta=E6 obalona
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D

Odkryto subatomow=B1 cz=B1stk=EA poruszaj=B1c=B1 si=EA szybciej od =B6wiat=
=B3a.
Zaskakuj=B1ce odkrycie w jednym z najwi=EAkszych na =B6wiecie laboratori=F3=
cz=B1stek. Wydawa=B3o si=EA, =BFe nic nie mo=BFe si=EA porusza=E6 szybciej =
ni=BF
pr=EAdko=B6=E6 =B6wiat=B3a, teraz naukowcy na ca=B3ym =B6wiecie zostali zmu=
szeni do
przemy=B6lenia szczeg=F3lnej teorii wzgl=EAdno=B6ci Alberta Einsteina, jedn=
ej
z podstaw fizyki.

S=B3ynne r=F3wnanie E=3DMC2 mo=BFe przesta=E6 obowi=B1zywa=E6!! Teraz potrw=
a d=B3uga
faza ponownego weryfikowania wynik=F3w i analizowania ich pod k=B1tem
obowi=B1zuj=B1cych modeli fizycznych i tego jak na nie wp=B3yn=EA=B3oby
zakwestionowanie jednego z podstawowych prawide=B3 nowoczesnej fizyki
oraz twierdzenia, =BFe nic nie mo=BFe si=EA porusza=E6 szybciej od =B6wiat=
=B3a.

Naukowcy z CERN, Europejskiej Organizacji Bada=F1 J=B1drowych, kt=F3rzy we
czwartek og=B3osili to odkrycie, ale nadal s=B1 nieco zaskoczeni i planuj=
=B1
szczeg=F3=B3owo zaprezentowa=E6 wyniki w ten pi=B1tek. Je=B6li zostan=B1
potwierdzone, nie b=EAdzie to zmian=B1 dla naszego =BFycia czy dla
Wszech=B6wiata. Przede wszystkim cz=B1stki te by=B3y prawdopodobnie demony
pr=EAdko=B6ci przez miliardy lat. Ale znalezienie ich ca=B3kowicie zmieni
nasze zrozumienie tego, jak dzia=B3a =B6wiat, twierdz=B1 fizycy.

Tylko dwa laboratoria na ca=B3ym =B6wiecie mog=B1 spr=F3bowa=E6 powt=F3rzy=
=E6 wyniki
najwi=EAkszego na =B6wiecie laboratorium fizycznego. Jednym z nich jest
Fermilab pod Chicago a innych jest japo=F1skie laboratorium zawieszone
po tsunami i trz=EAsieniu ziemi.

Pracownicy Fermilab ju=BF w czwartek zapowiedzieli weryfikacj=EA
europejskich bada=F1 i powiedzieli, =BFe ich akcelerator cz=B1stek jest ju=
=BF
uruchomiony. Jedynym problemem jest to, =BFe systemy pomiarowe nie s=B1
tak dok=B3adne jak europejskie i nie b=EAd=B1 na razie zmodernizowane,
powiedzia=B3 naukowiec z Fermilab, Rob Plunkett.

    "To co=B6 jest tak wa=BFne, =BFe wiele normalnej rywalizacji naukowej
nie gra tu roli", powiedzia=B3 Plunkett, rzecznik zespo=B3u Fermilab ds.
eksperyment=F3w. "Ka=BFdy b=EAdzie czeka=E6 na dowoln=B1 informacj=EA na te=
temat."

Komentarz ZnZ:

Podwa=BFenie szczeg=F3lnej teorii wzgl=EAdno=B6ci by=B3oby szokiem dla
=B6rodowiska naukowego. To jest dos=B3ownie konieczno=B6=E6 przepisania
podr=EAcznik=F3w fizyki.  =A6wiadczy to o tym, jak wa=BFna jest w nauce pok=
ora
oraz, =BFe wszystkie teorie w=B3=B1cznie z teori=B1 ewolucji nie s=B1
podstawowymi prawdami wiary a jedynie przybli=BFeniami rzeczywisto=B6ci,
kt=F3ra tylko pozornie mo=BFe wygl=B1da=E6 tak jak si=EA wydaje aktualnie

Data: 2011-09-23 18:28:21
Autor: obserwator
A nie mówiłam? Szczególną teorię względności niejakiego bufona i plagiatora będziecie mogli rozbić sobie o kant.....cji!

Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

Data: 2011-09-23 14:03:46
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 20:28, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Przeczytaj dobrą biografię o tym icku.
Tak jestem fizykiem i astronomem. A co nie zakończyłeś kursu fizyki z
elementami astronomii  w zakresie L.O.? Coś ci nie pasuje?
Za dużo pytań zadajesz. Niejeden z was by się zdziwił poznając moje
rozległe zainteresowania. No cóż - nie każdy może być człowiekiem
renesansu... :-o))

Antenka

Data: 2011-09-23 21:37:26
Autor: obserwator
wrote:
> Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

Przeczytaj dobrą biografię o tym icku.
******************************
To polec jakas dobra.

[...]

*******************

To jest grupa dyskusyjna, a nie propagandowa,wiec pytania powinno sie zadawac.
Jakie masz zainteresowania, to juz zdarzylem zauwazyc. Nie wiedzialem jednak, ze takie zaiteresowania mieli ludzie renesansu. Wtedy nie bylo jeszcze komunizmu.

Data: 2011-09-23 23:29:50
Autor: Andy Niwiński

wrote:
Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

Przeczytaj dobr? biografie o tym icku.
Tak jestem fizykiem i astronomem. A co nie zakonczy3e? kursu fizyki z
elementami astronomii  w zakresie L.O.? Co? ci nie pasuje?
Za du?o pytan zadajesz. Niejeden z was by sie zdziwi3 poznaj?c moje
rozleg3e zainteresowania. No có? - nie ka?dy mo?e bya cz3owiekiem
renesansu... :-o))

Ta, trans, a baterii w wibratorze wymienić nie umiesz...

Data: 2011-09-24 00:30:14
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Przeczytaj dobrą biografię o tym icku.
Tak jestem fizykiem i astronomem.

A komuś na grupie piszesz, że ten ktoś "nie ma eggs".

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-23 20:32:56
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

To zwykła baba ze wsi. Ma krowy, kury, kaczki, gęsi, drób.

No i ziemię.

(jeśli oczywiście to baba)

Data: 2011-09-23 20:49:11
Autor: Polok_Prawdziwy
Grzegorz Z. wrote:

obserwator napisał:

Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

To zwykła baba ze wsi. Ma krowy, kury, kaczki, gęsi, drób.

No i ziemię.

I niełogolonom, zapleśniałom i śmiedzoncom naryby kacapem...!

Nowet chciołem jus kiedysik jej tom kacapem psepucować,
- aniechtam, trochem śmierdzieć bymmusioł, ale siem cheba psestrasyła imi łodpedziała, ze straśnie maluśkie cycory mo, ajo takich nieuwielbiom...

Data: 2011-09-23 20:25:18
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 23 wrzesień 2011 20:14:

Sensacja w środowisku naukowym, teoria względności Einsteina może
zostać obalona
Antenka :-o))

Jak naukowcy kiedyś odkryli "zimną syntezę" to też było dużo szumu. Trzeba poczekać na zweryfikowanie informacji od innych naukowców. Sama informacja ciekawa, nie powiem.

Data: 2011-09-23 20:36:04
Autor: Grzegorz Z.

==================================

[...]

Dla ciebie to zapewne dowód na istnienie Jehowy Boga, dla mnie - dowód na
to że prędkość światła jednak jest przekraczalna, więc podśmichujki z
małych zielonych ludzików z Zety Reticuli które przylatują i uprowadzają
znudzone gospodynie domowe na pokłady swoich statków są już nie na miejscu.

Jakby dobrze poszukać to gdzieś w Usenecie pisałem przed laty w kontekście
podśmichujków z Małych Zielonych Ludzików - że kiedyś twierdzono że i
szybkość dźwięku jest nieprzekraczalna. --

Data: 2011-09-23 21:18:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1eyc6fpwtiwfh.3j5fvmfuhy1o$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

Dla mnie to jeszcze nie dowód. Taki historie muszą być potwierdzone przez innych.

Data: 2011-09-23 20:37:55
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

Sensacja w środowisku naukowym, teoria względności Einsteina może

"MOżE", CIMNOTO "MOżE"...!!!

Amoże na  Marsie zielone fraterki żyjom...?

- "może" zyjom..., nicniewiadomo...

Data: 2011-09-23 13:52:13
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 20:37, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Antenka wrote:
> Sensacja w rodowisku naukowym, teoria wzgl dno ci Einsteina mo e

"MO E", CIMNOTO "MO E"...!!!

Amo e na  Marsie zielone fraterki yjom...?

- "mo e" zyjom..., nicniewiadomo...

Paszoł won babolu śmierdzący! Kozi bobku zafajdany! Raus!

Antenka

Data: 2011-09-23 21:50:53
Autor: MH
[...]

==============================

Boszsz !!!!  Co za durne Babsko !!  Jak się KOMPLETNIE na czymś nie znasz , to
nie fandzol tu głupot!!
Prędkość większa od prędkości światła , obalenie teorii Ensteina ??  W Fizyce
cząstek elementarnych , przyjmuje się już od hoho , wielu lat pewne postulaty zakładające możliwość występowania
cząstek poruszających się z prędkością V>>C. Ot , czysta wygoda z obliczeniowego punktu widzenia...  Podobnie jak
liczba urojona i=sqrt(-1) , albo jako to
wolą matematycy i^2=-1.  Niby to samo , ale jest istotna różnica (2 bieguny)..  Wracając do fizy , te bzdety wysmarowane przez "NAJMONDRZEJSZYCH NA ŚWIECIE"
dziennikarzy są powalające !!

Teoria Einsteina poszła się walić ?? Zacznij od wzorów Lorentz-Lorenza. Np.
m=m0/sqrt(1-(v/c)^2).

I tak gówno z tego rozumiesz....

Do lektury "Teorii pól kwantowych" Weinberga , nie zachęcam , bo ani pół
zdania z tego nie zrozumiesz.

Czytaj se dalej "Panią Domu" i inne kolorowe i napisz następnym razem o
wynalezieniu perpetum mobile...

PA GLUPOTO ,

MH  P.S.  Aha , masz jakieś nowe info dotyczące zimnej fuzji ?? Też miał być Nobel
(wyszedł chyba Jobel)..  --

Data: 2011-09-24 00:09:23
Autor: Andy Niwiński

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl>

> [...]

MH

P.S.  Aha , masz jakieś nowe info dotyczące zimnej fuzji ?? Też miał być Nobel

Kumie, uspokujta się. Głupie to, to i plecie co ślina język przyniesie.

Nie będziecie wy kumie (a najlepiej razem z Bacą) tak okole 1 Pażdziernika na Dolnym Śląsku? Bo planujemy tam z gromadką goroli utoczyć baryłęczkę okowitki przy ognisku. Fajnie było pogodać z normalnymi ludźmi...

Data: 2011-09-23 22:36:41
Autor: MH
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

[...]

Nochyba Racjem mos !!  No wyboc , ale gupota mniem ciensko nerwuje , pseto
tako raga.. , rgea ... reagłujem!!!  Hahh , pedzieć Ci kcem , ze z  wielgom
psyjemnościom bym siem s Womi spotkoł , łokowowity bymy pokostowoli , ino...
łokrutnie zajemty jezem (bizmesy) i łobiecoć spotykanio niemogem !!!  ALE !!!
Zawtry , zafyrtom ku Bacy , i łobacemy ...

MH