Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   A nie mówiłam? Szczególną teorię względności niejakiego bufona i plagiatora będziecie mogli rozbić sobie o kant.....cji!

Data: 2011-09-23 18:28:21
Autor: obserwator
A nie mówiłam? Szczególną teorię względności niejakiego bufona i plagiatora będziecie mogli rozbić sobie o kant.....cji!

Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

Data: 2011-09-23 14:03:46
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 20:28, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Przeczytaj dobrą biografię o tym icku.
Tak jestem fizykiem i astronomem. A co nie zakończyłeś kursu fizyki z
elementami astronomii  w zakresie L.O.? Coś ci nie pasuje?
Za dużo pytań zadajesz. Niejeden z was by się zdziwił poznając moje
rozległe zainteresowania. No cóż - nie każdy może być człowiekiem
renesansu... :-o))

Antenka

Data: 2011-09-23 21:37:26
Autor: obserwator
wrote:
> Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

Przeczytaj dobrą biografię o tym icku.
******************************
To polec jakas dobra.

[...]

*******************

To jest grupa dyskusyjna, a nie propagandowa,wiec pytania powinno sie zadawac.
Jakie masz zainteresowania, to juz zdarzylem zauwazyc. Nie wiedzialem jednak, ze takie zaiteresowania mieli ludzie renesansu. Wtedy nie bylo jeszcze komunizmu.

Data: 2011-09-23 23:29:50
Autor: Andy Niwiński

wrote:
Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

Przeczytaj dobr? biografie o tym icku.
Tak jestem fizykiem i astronomem. A co nie zakonczy3e? kursu fizyki z
elementami astronomii  w zakresie L.O.? Co? ci nie pasuje?
Za du?o pytan zadajesz. Niejeden z was by sie zdziwi3 poznaj?c moje
rozleg3e zainteresowania. No có? - nie ka?dy mo?e bya cz3owiekiem
renesansu... :-o))

Ta, trans, a baterii w wibratorze wymienić nie umiesz...

Data: 2011-09-24 00:30:14
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Przeczytaj dobrą biografię o tym icku.
Tak jestem fizykiem i astronomem.

A komuś na grupie piszesz, że ten ktoś "nie ma eggs".

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-23 20:32:56
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

To zwykła baba ze wsi. Ma krowy, kury, kaczki, gęsi, drób.

No i ziemię.

(jeśli oczywiście to baba)

Data: 2011-09-23 20:49:11
Autor: Polok_Prawdziwy
Grzegorz Z. wrote:

obserwator napisał:

Dlaczego bufona? Jestes fizykiem ?

To zwykła baba ze wsi. Ma krowy, kury, kaczki, gęsi, drób.

No i ziemię.

I niełogolonom, zapleśniałom i śmiedzoncom naryby kacapem...!

Nowet chciołem jus kiedysik jej tom kacapem psepucować,
- aniechtam, trochem śmierdzieć bymmusioł, ale siem cheba psestrasyła imi łodpedziała, ze straśnie maluśkie cycory mo, ajo takich nieuwielbiom...