Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   A nie mówiłam? Szczególną teorię względności niejakiego bufona i plagiatora będziecie mogli rozbić sobie o kant.....cji!

Data: 2011-09-23 20:37:55
Autor: Polok_Prawdziwy
A nie mówiłam? Szczególną teorię względności niejakiego bufona i plagiatora będziecie mogli rozbić sobie o kant.....cji!
Antenka wrote:

Sensacja w środowisku naukowym, teoria względności Einsteina może

"MOżE", CIMNOTO "MOżE"...!!!

Amoże na  Marsie zielone fraterki żyjom...?

- "może" zyjom..., nicniewiadomo...

Data: 2011-09-23 13:52:13
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 20:37, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Antenka wrote:
> Sensacja w rodowisku naukowym, teoria wzgl dno ci Einsteina mo e

"MO E", CIMNOTO "MO E"...!!!

Amo e na  Marsie zielone fraterki yjom...?

- "mo e" zyjom..., nicniewiadomo...

Paszoł won babolu śmierdzący! Kozi bobku zafajdany! Raus!

Antenka