A nie mówiłam? Zakon się wyparł Andersa!

Data: 2011-07-25 22:23:09
Autor: obserwator
A nie mówiłam? Zakon się wyparł Andersa!

najwiekszymi terrorystami na swiecie, sa sluzby Putina.

Data: 2011-07-25 22:33:20
Autor: obserwator
Terroryzm i dezinformacja, to zastepcza wojna dla sluzb Putina.
Władimir Bukowski:

- Komuniści początkowo przypuszczali, że siła ekonomiczna Zachodu wynika z
tego, że czerpie on korzyści z kolonii. Kiedy po II wojnie światowej kolonie
uzyskały niepodległość, a Zachód ciągle się trzymał, uniemożliwiając
rozprzestrzenianie się rewolucji, do walki politycznej postanowiono zaprzęgnąć
terrorystów . http://homosapiens1.tripod.com/Artykuly/szkola_zbrodni.htm

Data: 2011-07-26 01:18:09
Autor: stevep
Dnia 26-07-2011 o 00:23:09  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

najwiekszymi terrorystami na swiecie, sa sluzby Putina.

I to one zleciły Breivikowi zamach?

--
stevep

A nie mówiłam? Zakon się wyparł Andersa!