A nie mówiłam? Zakon się wyparł Andersa!

Data: 2011-07-25 15:30:26
Autor: Antenka
A nie mówiłam? Zakon się wyparł Andersa!
Fundamentalista prawicowy, fundamentalista "chrześcijański" itp.
bzdury. A kim był naprawdę Anders Behring Breivik ?
No kim? Masonem!
A Wielki Mistrz po wypełnieniu zadania w brutalny sposób się na niego
wypiął.

Masoni odcinają się od sprawcy masakry
===============================
Norweska loża masońska odcięła się od Andersa Behringa Breivika i
wykluczyła go ze swoich szeregów. - Jestem przerażony okropną
zbrodnią
popełnioną w dzielnicy rządowej i na Utoyi - napisał wielki mistrz
Norweskiego Zakonu Wolnomularskiego Ivar A. Skar.
Na stronie norweskiej loży masońskiej zamieszczono wyrazy współczucia
dla tych, których życiem wstrząsnęły piątkowe wydarzenia.
"W mediach pojawiły się doniesienia, że oskarżony jest członkiem
Norweskiego Zakonu Wolnomularskiego. Teraz został wykluczony ze
skutkiem natychmiastowym" - czytamy na stronie.
Pomogą policji
Wykluczenie Breivika jest skutkiem czynów, które popełnił, a które
były motywowane w sposób "całkowicie niezgodny z tym, co prezentujemy
jako Zakon". Chodzi o "chrześcijańskie i humanistyczne wartości".
"Chcemy, by nasi członkowie mieli udział w promocji dobroczynności,
pokoju i dobra w ludziach" napisali masoni.
Zapewnili też, że policja otrzyma wszelką pomoc i wszystkie
informacje, jakich tylko zażąda od Zakonu.

http://www.tvn24.pl/-1,1711781,0,1,masoni-odcinaja-sie-od-sprawcy-mas...

Fartuszkowi największymi terrorystami na świecie.

Antenka

A nie mówiłam? Zakon się wyparł Andersa!