A nie mówiłem?...

Data: 2009-09-12 04:53:12
Autor: Tzva Adonai
A nie mówiłem?...
Ale ile się hieny dziennikarskie naszczekały...

***

Niemcy jednak zaproszą Polskę.

Niemiecki rząd federalny uwzględnia również m.in. kraje sąsiedzkie w
przygotowaniach do obchodów 20. rocznicy zburzenia muru berlińskiego -
informuje biuro rzecznika niemieckiego rządu w odpowiedzi na pytanie,
czy na uroczystości 9 listopada w Berlinie zaproszeni zostaną
przywódcy krajów dawnego bloku komunistycznego.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7030960,Niemcy_jednak_zaprosza_Polske___Planowanie_jest_w.html

Data: 2009-09-12 05:09:26
Autor: Marek
A nie mówiłem?...
On 12 Wrz, 13:53, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Tusk bedzie mial okazje przeprosic Niemcow za to, ze to nie Polski
rzad ( prezydentem byl wtedy Walesa ) jako pierwszy otworzyl granice
dla uchodzcow wschodnioniemieckich, ktorzy okupowali niemiecka
ambasade.
Jako pierwsi zrobili to Austriacy, a nastepnie Czesi.

Walesa uwazal, ze nalezy przestrzegac prawa.
Niemcy czasem wytykaja to, podkreslajac przy tej okazji   "plotki"  o
agenturalnej przeszlosci Walesy.

Na miejscu Tuska - wymigalbym sie z tego zaproszenia - ze wstydu.

Data: 2009-09-12 14:15:39
Autor: marek czaplicki
A nie mówiłem?...
Marek pisze:

[...]

prezydentem byl wtedy Wojciech Jaruzelski
http://www.prezydent.pl/nasz-kraj/historia-prezydentury/polska-rzeczpospolita-ludowa/

Data: 2009-09-12 05:39:29
Autor: Marek
A nie mówiłem?...
On 12 Wrz, 14:15, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Marek pisze:

> [...]

> agenturalnej przeszlosci Walesy.

> Na miejscu Tuska - wymigalbym sie z tego zaproszenia - ze wstydu.

To pomylka...sorry...

Premierem byl wtedy Mazowiecki...???

Data: 2009-09-12 14:48:43
Autor: marek czaplicki
A nie mówiłem?...
Marek pisze:
Premierem byl wtedy Mazowiecki...???
kiedy? o jakim czasie mowimy? o Jesieni Ludow? nie zaczniesz przeciez od Polakow wymagac zeby w jednej chwili zmienili wszystko. zmiany wymagaja czasu. a premier Mazowiecki zmienil wystarczajaco duzo zeby zasluzyc na pomnik.

Data: 2009-09-12 10:47:19
Autor: Marek
A nie mówiłem?...
On 12 Wrz, 14:48, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Marek pisze:> Premierem byl wtedy Mazowiecki...???

[...]

Podczas, kiedy w Polsce czerwoni z rozowymi debatowali, jak rozkrasc
majatek panstwowy, Czesi, Wegrzy i Austriacy, przestali respektowac
prawa ustanowione wczesniej w Moskwie.

Powiedz jeszcze , jak wysoki byl budzet na cenzure podczas rzadow
Mazowieckiego.

Data: 2009-09-12 22:41:54
Autor: marek czaplicki
A nie mówiłem?...
Marek pisze:
Powiedz jeszcze , jak wysoki byl budzet na cenzure podczas rzadow
Mazowieckiego.
no to zacznijmy od poczatku. kilka miliardow lat temu Ziemia byla ognista kula skapana w swietle mlodego jeszcze slonca. morza na poczatku gotujace sie wkrotce nabraly pokojowej temperatury. p[otem walnal w to wszystko piorun i powstaly pierwsze aminokwasy. powstaly potem organizmy   op[arte na weglu. nabraly szkilecikow i wyszly z morza. zogromnialy i przybraly postac gadow. potem walnela asteroida i powstal okragly stol, ktory stal sie posrednia przyczyna upadku cywilizacji jaszczurzej. a tak na powaznie. z wikipedii
Pod koniec istnienia GUKPiW liczba zatrudnionych wynosiła 465 osób (na przełomie lat 1989/1990), a planowany na utrzymanie tej instytucji budżet na rok 1990 wynosił bez mała pięć miliardów ówczesnych złotych[4]. Ostatecznie GUKPiW został zlikwidowany w kwietniu 1990 roku, ale już od zwycięstwa Komitetów Obywatelskich "Solidarności" w wyborach 4 czerwca 1989 w praktyce nie pełnił swej funkcji. Mimo to, zdarzały się pojedyncze przypadki cięć[5].

A nie mówiłem?...