A nie mowilem ?!

Data: 2009-10-07 15:17:06
Autor: heÂŽsk
A nie mowilem ?!
Cimoszewicz juz wybiera meble do gabinetu. Kalisz wisi u klamki.
Dalej Tusku, nie boj sie. Chcesz wykopac blizniakow ? To dzialaj!
Czasem nawet przymierze z diablem sie oplaca by osiagnac cel.
To polityka moj panie, a gra w bierki gotowanym makaronem!

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-07 15:32:46
Autor: Slawomir Stoff
A nie mowilem ?!

"heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:o2voc5lb9iq0915rtb839rb9fbio8vp2e14ax.com...
[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

   zwolennik upr dal glos.

   ar

Data: 2009-10-07 14:33:58
Autor: Hans Kloss
A nie mowilem ?!
Slawomir Stoff <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):
   zwolennik upr dal glos.

ŻE CO? Przecież "toto" jest czerwone aż po same cebulki włosów, czemu
niejednokrotnie dawało (ot, chocby teraz) wyraz na tej grupie.
J-23

Data: 2009-10-07 16:43:00
Autor: Slawomir Stoff
A nie mowilem ?!

"Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hai8sm$kt4$1inews.gazeta.pl...
[...]

   z pytaniem o stosunek do upr prosze zwrocic sie bezposrednio do p.henryka.
   rowniez ja bylbym ciekaw jego odpowiedzi. ;-)))

   ar

Data: 2009-10-08 15:37:45
Autor: heÂŽsk
A nie mowilem ?!
On Wed, 7 Oct 2009 16:43:00 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

   z pytaniem o stosunek do upr prosze zwrocic sie bezposrednio do p.henryka.

 no to niech sie ono j-23 zwroci ;o)))

   rowniez ja bylbym ciekaw jego odpowiedzi. ;-)))

 zaspokoic twoja ciekawosc, "slawomirze" ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-08 15:37:44
Autor: heÂŽsk
A nie mowilem ?!
On Wed, 7 Oct 2009 14:33:58 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

ŻE CO? Przecież "toto" jest czerwone aż po same cebulki włosów, czemu

 sam jestes czerwone. az po przerosnieta lechtaczke.

niejednokrotnie dawało (ot, chocby teraz) wyraz na tej grupie.

 te, hans, nadajesz bo nadajesz?  masz cos do powiedzenia?
 jezeli nie to podwin ogon i siedz cicho...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-07 16:49:45
Autor: raff
A nie mowilem ?!
Slawomir Stoff pisze:
[...]

UPR, buehehehehe

Hehe he khe khe...

R.

Data: 2009-10-08 15:37:45
Autor: heÂŽsk
A nie mowilem ?!
On Wed, 07 Oct 2009 16:49:45 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

Slawomir Stoff pisze:
> [...]

UPR, buehehehehe

 komuszek, buhehhehebuuheheeee ;o)))

Hehe he khe khe...

 te, bezimienny, co tam u kurdupli umyslowych slychac ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-08 15:37:44
Autor: heÂŽsk
A nie mowilem ?!
On Wed, 7 Oct 2009 15:32:46 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 [...]

   zwolennik upr dal glos.

 zwolennik powrotu komuny dal glos ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-07 15:51:20
Autor: awe
A nie mowilem ?!

Użytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:o2voc5lb9iq0915rtb839rb9fbio8vp2e14ax.com...
[...]

Hesk nie za bardzo sie zapedziles? Czy chcesz powiedziec ze przymierze z diablem to z Tuskiem czy z Cimoszewiczem? Chcesz sie przymierzyc nawet z diablem byle wykopac blizniakow? A moze zrobilbys inne jeszcze rzeczy. Straszny jest swiat Heska. Pelny nienawisci, zawisci, malostkowosci i zupelny brak zasad
awe

Data: 2009-10-07 16:47:21
Autor: boukun
A nie mowilem ?!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hai684$ftu$1news.onet.pl...

[...]

To całkiem jak kościół kat. Też dla osiągnięcia maksymalnych korzyści zbratawał się z każdym diabłem, czy to czerwonym, czy różowym czy innym... Najwięcej kościołów i najwięcej w procesjach z krzyżami maszerowali czerwoni...

boukun

Data: 2009-10-07 16:51:39
Autor: Slawomir Stoff
A nie mowilem ?!

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:haiab2$b68$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

   a bierut w Boze Cialo baldachim nosil.

   ar

Data: 2009-10-07 21:28:48
Autor: awe
A nie mowilem ?!

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:afa61$4accaafb$54702a04$12192news.chello.at...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no wlasnie nawet jego przekabacili - faktycznie sa grozni jak boukun twierdzi
awe

Data: 2009-10-08 15:37:45
Autor: heÂŽsk
A nie mowilem ?!
On Wed, 7 Oct 2009 16:51:39 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

<ludek awe z kf>

> [...]

 to polityka ludku czerwony, a nie sranie do wspolnego nocnika.

 nie przenos na innych swoich gleboko ukrytych frustracji.

 czyli kto ? ;o))

> To całkiem jak ko¶ciół kat. Też dla osi±gnięcia maksymalnych korzy¶ci > zbratawał się z każdym diabłem, czy to czerwonym, czy różowym czy innym...

 wam komuchom KK jawi sie jako najwieksze zlo tego swiata.
 tacy z was bohaterowie? jedzcie do iranu i tam gloscie swoje prawdy.

> Najwięcej ko¶ciołów i najwięcej w procesjach z krzyżami maszerowali > czerwoni...

 czyli taki niedzwiedzki np. ;o). siedzisz u mnie od zawsze w kf.

> boukun

   a bierut w Boze Cialo baldachim nosil.

 masz jakies fotki ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-07 21:28:16
Autor: awe
A nie mowilem ?!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:haiab2$b68$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

i dlatego Boukun powinienes zapisac sie do partii i isc jako niszowa formacja do wyborow
awe

A nie mowilem ?!