A nie mowilem ?!

Data: 2009-10-07 15:32:46
Autor: Slawomir Stoff
A nie mowilem ?!

"heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:o2voc5lb9iq0915rtb839rb9fbio8vp2e14ax.com...
Cimoszewicz juz wybiera meble do gabinetu. Kalisz wisi u klamki.
Dalej Tusku, nie boj sie. Chcesz wykopac blizniakow ? To dzialaj!
Czasem nawet przymierze z diablem sie oplaca by osiagnac cel.
To polityka moj panie, a gra w bierki gotowanym makaronem!

-- HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

   zwolennik upr dal glos.

   ar

Data: 2009-10-07 14:33:58
Autor: Hans Kloss
A nie mowilem ?!
Slawomir Stoff <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):
   zwolennik upr dal glos.

ŻE CO? Przecież "toto" jest czerwone aż po same cebulki włosów, czemu
niejednokrotnie dawało (ot, chocby teraz) wyraz na tej grupie.
J-23

Data: 2009-10-07 16:43:00
Autor: Slawomir Stoff
A nie mowilem ?!

"Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hai8sm$kt4$1inews.gazeta.pl...
[...]

   z pytaniem o stosunek do upr prosze zwrocic sie bezposrednio do p.henryka.
   rowniez ja bylbym ciekaw jego odpowiedzi. ;-)))

   ar

Data: 2009-10-08 15:37:45
Autor: he®sk
A nie mowilem ?!
On Wed, 7 Oct 2009 16:43:00 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

   z pytaniem o stosunek do upr prosze zwrocic sie bezposrednio do p.henryka.

 no to niech sie ono j-23 zwroci ;o)))

   rowniez ja bylbym ciekaw jego odpowiedzi. ;-)))

 zaspokoic twoja ciekawosc, "slawomirze" ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-08 15:37:44
Autor: he®sk
A nie mowilem ?!
On Wed, 7 Oct 2009 14:33:58 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

ŻE CO? Przecież "toto" jest czerwone aż po same cebulki włosów, czemu

 sam jestes czerwone. az po przerosnieta lechtaczke.

niejednokrotnie dawało (ot, chocby teraz) wyraz na tej grupie.

 te, hans, nadajesz bo nadajesz?  masz cos do powiedzenia?
 jezeli nie to podwin ogon i siedz cicho...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-07 16:49:45
Autor: raff
A nie mowilem ?!
Slawomir Stoff pisze:
[...]

UPR, buehehehehe

Hehe he khe khe...

R.

Data: 2009-10-08 15:37:45
Autor: he®sk
A nie mowilem ?!
On Wed, 07 Oct 2009 16:49:45 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

Slawomir Stoff pisze:
> [...]

UPR, buehehehehe

 komuszek, buhehhehebuuheheeee ;o)))

Hehe he khe khe...

 te, bezimienny, co tam u kurdupli umyslowych slychac ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-08 15:37:44
Autor: he®sk
A nie mowilem ?!
On Wed, 7 Oct 2009 15:32:46 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 [...]

   zwolennik upr dal glos.

 zwolennik powrotu komuny dal glos ;o)))