A nie mowilem ?!

Data: 2009-10-07 15:51:20
Autor: awe
A nie mowilem ?!

Użytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:o2voc5lb9iq0915rtb839rb9fbio8vp2e14ax.com...
Cimoszewicz juz wybiera meble do gabinetu. Kalisz wisi u klamki.
Dalej Tusku, nie boj sie. Chcesz wykopac blizniakow ? To dzialaj!
Czasem nawet przymierze z diablem sie oplaca by osiagnac cel.
To polityka moj panie, a gra w bierki gotowanym makaronem!

--
Hesk nie za bardzo sie zapedziles? Czy chcesz powiedziec ze przymierze z diablem to z Tuskiem czy z Cimoszewiczem? Chcesz sie przymierzyc nawet z diablem byle wykopac blizniakow? A moze zrobilbys inne jeszcze rzeczy. Straszny jest swiat Heska. Pelny nienawisci, zawisci, malostkowosci i zupelny brak zasad
awe

Data: 2009-10-07 16:47:21
Autor: boukun
A nie mowilem ?!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hai684$ftu$1news.onet.pl...

[...]

To całkiem jak kościół kat. Też dla osiągnięcia maksymalnych korzyści zbratawał się z każdym diabłem, czy to czerwonym, czy różowym czy innym... Najwięcej kościołów i najwięcej w procesjach z krzyżami maszerowali czerwoni...

boukun

Data: 2009-10-07 16:51:39
Autor: Slawomir Stoff
A nie mowilem ?!

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:haiab2$b68$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

   a bierut w Boze Cialo baldachim nosil.

   ar

Data: 2009-10-07 21:28:48
Autor: awe
A nie mowilem ?!

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:afa61$4accaafb$54702a04$12192news.chello.at...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no wlasnie nawet jego przekabacili - faktycznie sa grozni jak boukun twierdzi
awe

Data: 2009-10-08 15:37:45
Autor: heÂŽsk
A nie mowilem ?!
On Wed, 7 Oct 2009 16:51:39 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

<ludek awe z kf>

> [...]

 to polityka ludku czerwony, a nie sranie do wspolnego nocnika.

 nie przenos na innych swoich gleboko ukrytych frustracji.

 czyli kto ? ;o))

> To całkiem jak ko¶ciół kat. Też dla osi±gnięcia maksymalnych korzy¶ci > zbratawał się z każdym diabłem, czy to czerwonym, czy różowym czy innym...

 wam komuchom KK jawi sie jako najwieksze zlo tego swiata.
 tacy z was bohaterowie? jedzcie do iranu i tam gloscie swoje prawdy.

> Najwięcej ko¶ciołów i najwięcej w procesjach z krzyżami maszerowali > czerwoni...

 czyli taki niedzwiedzki np. ;o). siedzisz u mnie od zawsze w kf.

> boukun

   a bierut w Boze Cialo baldachim nosil.

 masz jakies fotki ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-07 21:28:16
Autor: awe
A nie mowilem ?!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:haiab2$b68$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

i dlatego Boukun powinienes zapisac sie do partii i isc jako niszowa formacja do wyborow
awe

A nie mowilem ?!