A nie mówiłem?

Data: 2010-06-12 13:17:05
Autor: Pistacjusz
A nie mówiłem?
Ostatnie działania i wypowiedzi duetu bobrów cyrkowych wskazują na
stan paniki.
Tak kończą się zabawy ze służbami, organizowanie zamachów itp.
To co się dzieje wskazuje na skalę nacisków rosyjskich a to co się
będzie działo pokaże skutki niedoceniania Amerykanów.

Data: 2010-06-12 13:23:26
Autor: Antenka
A nie mówiłem?
On 12 Cze, 22:17, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
[...]

A co mówiłeś? Czy możesz powtórzyć? :-) Bo o ile pamiętam, wspominaleś
coś o zaniżaniu przez POlszewię sondaży przedwyborczych.

Antenka

Data: 2010-06-12 13:31:33
Autor: Pistacjusz
A nie mówiłem?
On 12 Cze, 22:23, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

A co mówiłeś? Czy możesz powtórzyć? :-) Bo o ile pamiętam, wspominaleś
coś o zaniżaniu przez POlszewię sondaży przedwyborczych.

Zaraz po zamachu pisałem, że to się musi źle skończyć bo wchodzenie w
tego rodzaju rozgrywki z Putinem to pewna przegrana. Tam sytuacja jest
bardziej skomplikowana bo jednocześnie Miedviediew i Putin razem
rozgrywają Tuska a z drugiej strony USA rozgrywa Miedviediewa
przeciwko Putinowi. Rozgrywka między USA a Rosją (patrz dziś
Kirgistan) wchodzi w ostrą fazę która może skończyć się wojną albo
lokalnym konfliktem. W tej sytuacji wiara Tuska, że cała sprawa
zostanie pomiędzy nim a Putinem bo obaj są umoczeni jest dziecinną
naiwnością.
Kury im szczać prowadzać.

Data: 2010-06-12 22:40:38
Autor: Lorn
A nie mówiłem?
Pistacjusz pisze:
[...]

Zagłębiając się w twoje urojenia :> Jak wytłumaczysz decyzję zwiększenia   polskiego kontyngentu w Afganistanie podczas wizyty w USA śp. Lecha Kaczyńskiego?

Data: 2010-06-13 02:01:49
Autor: awe
A nie mówiłem?

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hv0rc8$26c$1news.onet.pl...
Pistacjusz pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
wiesz armia jest od tego zeby byc na wojnie. RP obojga narodow mogla byc zle rzadzona ale przetrwala setki lat dzieki temu ze miala zaprawionego w boju zolnierza. Do Afganistanu jada ochotnicy za pieniadze a nie dla idei. Chcesz odbierac chleb zolnierzom? W naszych kopalniach wiecej ginie gornikow niz polskich zolnierzy w Afganistanie. Taki zawod
awe

Data: 2010-06-13 02:06:32
Autor: awe
A nie mówiłem?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e57ee71c-21db-4a64-9eb1-196c22a90aces9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

rozgrywają Tuska a z drugiej strony USA rozgrywa Miedviediewa
przeciwko Putinowi. Rozgrywka między USA a Rosją (patrz dziś
-- -- -- -- -- -- --
Nie obserwuje sytuacji w Kirgizji - ktora uwazam za Rosyjska strefe wplywow jesli nie integralna czesc Rosji, ale mam jedna uwage na temat rozgrywania Putina i Miedviediewa. Otoz mam powazne watpliwosci czy Putin lub Miedviediew to sa ostatnie postacie lancuchu pokarmowym. Uwazam ze Putina nie mozna rozgrywac bo to nie on jest decydentem. To jakis wiekszy sztab.
awe

Data: 2010-06-12 17:15:01
Autor: Pistacjusz
A nie mówiłem?
On 13 Cze, 02:06, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:e57ee71c-21db-4a64-9eb1-196c22a90aces9g2000yqd.googlegroups.com...

> A co m wi e ? Czy mo esz powt rzy ? :-) Bo o ile pami tam, wspominale
> co o zani aniu przez POlszewi sonda y przedwyborczych.

> Antenka

Zaraz po zamachu pisa em, e to si musi le sko czy bo wchodzenie w
tego rodzaju rozgrywki z Putinem to pewna przegrana. Tam sytuacja jest
bardziej skomplikowana bo jednocze nie Miedviediew i Putin razem
rozgrywaj Tuska a z drugiej strony USA rozgrywa Miedviediewa
przeciwko Putinowi. Rozgrywka mi dzy USA a Rosj (patrz dzi
Kirgistan)
-- -- -- -- -- -- --
[...]

Może. Jednak wydaje się przynajmniej, że Putin jest reprezentatywny.
Chociarz jak znam mentalność rosyjską - na 99% Putin jest
rozgrywającym
a nie tylko frontmanem.
W Kirgizji jest baza amerykańska, bardzo ważna.

Data: 2010-06-12 22:27:31
Autor: Lorn
A nie mówiłem?
Antenka pisze:
[...]

Też jest to dla mnie zagadką... :) Może doczekamy się wyjaśnienia.

Data: 2010-06-12 13:36:57
Autor: Pistacjusz
A nie mówiłem?

Też jest to dla mnie zagadką... :) Może doczekamy się wyjaśnienia.

A wiesz, ze to mnie nie dziwi?

Data: 2010-06-12 22:43:24
Autor: Lorn
A nie mówiłem?
Pistacjusz pisze:
Też jest to dla mnie zagadką... :) Może doczekamy się wyjaśnienia.

A wiesz, ze to mnie nie dziwi?

Nie wątpię. Nie dziwisz się Antence? :>

Data: 2010-06-12 13:53:02
Autor: Pistacjusz
A nie mówiłem?

O, zdaje się mam wiernego fana.

Data: 2010-06-12 23:02:02
Autor: Lorn
A nie mówiłem?
Pistacjusz pisze:
On 12 Cze, 22:43, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

O, zdaje się mam wiernego fana.

O, zdaje się, że netykieta jest tobie obca...

A nie mówiłem?