A nie mówiłem?

Data: 2017-09-21 11:19:56
Autor: Ciemny Lud
A nie mówiłem?
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/prezydent-przytuli-sady/twdprlx

"Andrzej Duda jest zwolennikiem drastycznych zmian w sądownictwie. A więc ci, którzy liczyli, że prezydenckie weta służą zastopowaniu zmian proponowanych przez PiS, będą rozczarowani. Wszystko, co w swych projektach zapisze Duda, w porównaniu z ustawami Ziobry wyglądać będzie znacznie bardziej koncyliacyjnie. Nie zmienia to faktu, że pójdą one w tym samym kierunku."

Przecież to jedna sitwa! Zawetowanie jednej ustawy służyło do powstrzymania masowych protestów. Pan na Nowogrodzkiej się wystraszył, że mogą przyjść i na Żoliborz.

CL

Data: 2017-09-21 23:21:54
Autor: Trefniś
A nie mówiłem?
W dniu .09.2017 o 11:19 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

:O
Dziś Światowy Dzień Chorych na Alzheiemra, z tej okazji życzę ci lekkiego  przebiegu.

Kto jak kto, ale to przeciwnicy PO tłumaczyli wam od dłuższego czasu, że  Duda z Kaczyńskim rozgrywają was bez mydła, jak egzaltowane  gimnazjalistki. A wy, za dziennikarzełkami "mainstreamu", bełkotaliście  coś o partii prezydenckiej przeciw PiS, a nawet o przewodnictwie Dudy dla  opozycji.
Przy takim waszym intelekcie nie jest niczym dziwnym, że Kaczyński ma już  program na kolejną kadencję.

--
Trefniś

Data: 2017-09-21 15:58:51
Autor: Zenek Kapelinder
A nie mówiłem?
W buty sobie mozesz wsadzic zyczenia, zeby zachorowac na to co dzisiaj dzien tego jest to trzeba miec mozg. A pizdziak udowodnil wiele razy ze nie ma i ze na odruchach egzystuje. Dzien zaczyna tak. 8 robi siku, 8:02 robi kupe, 8:06 budzi sie. Teraz pizdziak pozwalam ci napisac cos glupiego.

Data: 2017-09-22 09:12:48
Autor: Presidente de San Escobar
A nie mówiłem?
Zenusiu-kapusiu podzielili się z tobą 19mln za wydupcywanie ciebie? :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-22 14:53:10
Autor: Totalna Opozycja
A nie mówiłem?
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:5ud9scdd5ah1lkiliukepv20aoliu0tbl84ax.com...
Zenusiu-kapusiu podzielili się z tobą 19mln za wydupcywanie ciebie? :DDDDDDDDDd

Zenuś uwielbia być dupcony ale chyba do niego dociera, że są inne przyjemności ;-)))

CL

Data: 2017-09-28 10:21:00
Autor: Presidente de San Escobar
A nie mówiłem?
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Zenuś uwielbia być dupcony ale chyba do niego dociera, że są inne przyjemności ;-)))

Przyzwyczaił się :DDD Syndrom sztokholmski :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-21 23:24:25
Autor: Trefniś
A nie mówiłem?
W dniu .09.2017 o 23:21 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Zanim jakaś cipa się czepi - Alzheimera.

Data: 2017-09-22 09:11:54
Autor: Presidente de San Escobar
A nie mówiłem?
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Dziś Światowy Dzień Chorych na Alzheiemra, z tej okazji życzę ci  > lekkiego przebiegu.

Zanim jakaś cipa się czepi - Alzheimera.

Pozdrów anię :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-22 06:41:25
Autor: Totalna Opozycja
A nie mówiłem?
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

Jeszcze masz cos do powiedzenia śmieciu? Obyś się zesrał w czasie
niedzielnej mszy! ;-)))

CL

Data: 2017-09-22 10:23:20
Autor: Trefniś
A nie mówiłem?
W dniu .09.2017 o 06:41 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

[...]

Jestem ateistą pizdo w occie!
Ale ty jesteś odporny na wiedzę i trudny do zajebania, czyli skrzyżowanie  kurwy z osłem.

--
Trefniś

Data: 2017-09-22 12:13:08
Autor: Presidente de San Escobar
A nie mówiłem?
> [...]

> przebiegu.
>
> Jeszcze masz cos do powiedzenia śmieciu? Obyś się zesrał w czasie

Katolik w to drzemie, i to pisuarowy. Czuć ten smród!! --

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-22 14:52:16
Autor: Totalna Opozycja
A nie mówiłem?
pisze:
Jeszcze masz cos do powiedzenia śmieciu? Obyś się zesrał w czasie
niedzielnej mszy! ;-)))

Jestem ateistą pizdo w occie!

Takim jak twój idol Putin chuju marynowany w odchodach oślich?

Ale ty jesteś odporny na wiedzę i trudny do zajebania,

Natomiast ciebie zaorać łatwo. Masz małego fiuta! ;-)))

czyli skrzyżowanie kurwy z osłem.

Ta krzyżówka daje własnie takich cweli jak ty ;-)))

Wylizałes ani zboczku? ;-)))

CL

A nie mówiłem?