A nie mowiłem???

Data: 2009-06-25 08:02:55
Autor: Jasio
A nie mowiłem???
Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomości news:h1v4n0$c76$1nemesis.news.neostrada.pl...
Siemka

Wczoraj oglosili:
7. Okresowe badanie...... oraz motoroweru przeprowadza sie przed uplywem 3 lat od dnia pierwszej rejestracji, a nastepnie przed uplywem kazdych kolejnych 2 lat od dnia przeprowadzenia badania.

2. Właściciel motoroweru dla któego od dnia pierwszej rejestracji minęło wiecej niz 3 lata obowiazany jest przedstawicgo do badania technicznego w terminie roku od dnia wejscia w zycie niniejszej ustawy.

Eee, skoro bez tak taniego OC się dało jeździć? To i bez badań technicznych się da.
Jedyny wniosek dla niepodobijanych komarków i ogarów na polskiej wsi.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-06-25 01:58:53
Autor: majek
A nie mowiłem???
wrruuummmm
a wiadomo ile będzie kosztować taki przegląd?

zdrowia!
majek

Data: 2009-06-25 11:35:14
Autor: magnes
A nie mowiłem???

Użytkownik "majek" :
wrruuummmm
a wiadomo ile będzie kosztować taki przegląd?

Pewnie cos kolo 50% wartosci Ogara, czy innego Komarka...

--
Pozdr.
magnes

Data: 2009-06-25 12:04:26
Autor: newrom
A nie mowiłem???
On Thu, 25 Jun 2009 11:35:14 +0200, "magnes" <magnes74@poczta.onet.pl>
wrote:

Pewnie cos kolo 50% wartosci Ogara, czy innego Komarka...

sprawnego ogara z papierami za 30-50zl ?
To ja chetnie odkupie. Nawet dam 100zl.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-06-25 22:18:25
Autor: magnes
A nie mowiłem???

Użytkownik <newrom@spamcom.com> :
Pewnie cos kolo 50% wartosci Ogara, czy innego Komarka...

sprawnego ogara z papierami za 30-50zl ?

Tej, ale z matmy to Ty orlem nie byles, nie? ;-)

To ja chetnie odkupie. Nawet dam 100zl.

Na alledrogo kupisz rometa z papierami juz za 200-300zl, przypuszczam ze "po wsiach" ceny transakcyjne takich zmeczonych komarkow i innych rometow nie przekraczaja tych 100-200zl, tymczasem przeglad techniczny motocykla kosztuje 62zl.

Data: 2009-06-26 14:15:30
Autor: newrom
A nie mowiłem???
On Thu, 25 Jun 2009 22:18:25 +0200, "magnes" <magnes74@poczta.onet.pl>
wrote:

Tej, ale z matmy to Ty orlem nie byles, nie? ;-)

O ja Cie, ale gupote napisalem  =)

[...]

ej, do przegladu masz sie stawic SPRAWNYM pojazdem, z dzialajacym
wyposazeniem itd. Takiego  za 120zl to raczej nie kupisz :)

pozdr
newrom

Data: 2009-06-27 12:39:39
Autor: Sqeeb
A nie mowiłem???
On Fri, 26 Jun 2009 14:15:30 +0200
newrom@spamcom.com wrote:

> [...]

ej, do przegladu masz sie stawic SPRAWNYM pojazdem, z dzialajacym
wyposazeniem itd. Takiego  za 120zl to raczej nie kupisz :)

Pali, jeździ, hamuje, znaczy działa? ;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

A nie mowiłem???