A nie mówiłem, de bul odpada w przedbiegach

Data: 2015-05-07 20:45:16
Autor: Joschi
A nie mówiłem, de bul odpada w przedbiegach
Trzy dni temu przewidywałem:

W pierwszej turze de bul uzyska maksymalnie 39% a Duda ok. 33%.

W drugiej turze opryskliwy i fałszywiec de bul przegra z kretesem uzyskując
41% do 59% dla Dudy...

Moje proroctwa się sprawdzają.. Jest szansa, że do drugiej tury wejdzie Duda i Ogórek, a de bul osiąnie co najwyżej 20%...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Sondaz-dla-Faktow-TVN-Komorowski-po-raz-pierwszy-ponizej-40-proc,wid,17520108,wiadomosc.html

Jeden z ostatnich sondaży przed wyborami prezydenckimi zaprezentowały "Fakty" TVN i TVN24. Poparcie dla ubiegającego się o reelekcję prezydenta Bronisława Komorowskiego po raz pierwszy spadło poniżej 40 proc. Drugie miejsce, z poparciem 27 proc. - bez zmian w porównaniu z poprzednim badaniem - zajmuje Andrzej Duda. Trzecie zajmuje Paweł Kukiz.
Najnowszy sondaż Millward Brown SA, przeprowadzony dla Faktów TVN i TVN24 wskazuje, że druga tura jednak się odbędzie. Na Bronisława Komorowskiego chce zagłosować 39 proc. badanych, o 12 punktów procentowych więcej, niż na Andrzeja Dudę i o 3 punkty procentowe mniej, niż w poprzednim sondażu. Poparcie dla Andrzeja Dudy nie zmieniło się.

Największy wzrost poparcia odnotował kandydat niezależny Paweł Kukiz, którego chce poprzeć 13 proc. badanych, o 4 punkty procentowe więcej, niż w poprzednim sondażu.

Data: 2015-05-07 14:39:13
Autor: mrbluesky.pl
A nie mówiłem, de bul odpada w przedbiegach
Ja tam jednak zaPOwiadam POwszechne cuda nad urnami, czybto z dlugopisami czy bez ;)

Data: 2015-05-07 23:53:28
Autor: Mark Woydak
A nie mówilem, de bul odpada w przedbiegach

Uzytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisal w wiadomosci
Ja tam jednak zaPOwiadam POwszechne cuda nad urnami, czybto z dlugopisami
czy bez ;)

Alez ARguMENty. Znajdz jeszcze wiecej wyrazów w których mozesz wstawic "PO".
Moze ci ulzy.

MW

Data: 2015-05-08 14:35:19
Autor: Ikselka
A nie mówiłem, de bul odpada w przedbiegach
Dnia Thu, 7 May 2015 14:39:13 -0700 (PDT), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

Ja tam jednak zaPOwiadam POwszechne cuda nad urnami, czybto z dlugopisami czy bez ;)

Oczywiście.

Podczas poprzednich wyborów - mojego męża nie było na liście wyborców i
okazało się, że jest DRUGA(!!!) lista, na której był i tam mógł złozyć
podpis.
Pytanie - KTÓRA lista została dołączona do protokołu?
:-/

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

A nie mówiłem, de bul odpada w przedbiegach