A nie mowilem , ze Bush to bandyta ?

Data: 2010-11-08 09:22:48
Autor: cyc
A nie mowilem , ze Bush to bandyta ?
Jak sie okazuje Bush nie tylko wiedzial ale rowniez akceptowal a wrecz namawial do stosowania przez oprawow zwanych "zolnierzami " , " maries " , czy zdrobniale " chlopcami " najwymyslniejszych tortur na jencach , wiezniach i zatrzymanych irackich cywili . Niechby nawet byli to wlaczacy z jankesami "terrorysci" a nie cywile , to i tak nie zmieni to bushowskiego syndromu Drakuli !.
Przez lata "gral glupa" i udawal , ze zbrodnie odbywaly sie bez jego wiedzy ..
Ma krew nie tylko na rekach , ma ja rowniez w sumieniu , ktore mam nadzieje do konca jego zycia bedzie zbrodnia ludobojstwa obciazone .
Tragedia swiata jest to , ze ci najwieksi ludobojcy jesli tylko sa zwyciezcami i jesli stoi za nimi sila nigdy nie beda osadzeni a powinni wisiec jak Husajn a przed nim hitlerowscy zbrodniarze .
Przpomne , ze w wyniku wprowadzania " demokracji " przez Amerykanow w Iraku zamordowano dobrze ponad milion ludzi . Dokladnego szcunku nie ma bo kto w jankesji "bawilby sie " w takie drobiazgi jak liczenie swoich ofiar ? .

cyc

Data: 2010-11-08 09:30:49
Autor: Andrzej Zbierzchowski
.
[...]

Ty naprawdę robisz wrażenie zdziwionego. Jakby nim nie był to by skończył jak JFK i Robert - dobre przykłady dla tych co zapomnieli, kto jest właścicielem rządu USA i z czyjej reki chlebuś jedzą...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2010-11-08 10:29:11
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ib8c10$tks$1news.onet.pl...
[...]

Przesadzasz! To jest wojna,a nie robienie babek z piasku. Arabowie też nie pozostawali dłużni. Kiedy wybuchają bomby sumienie milczy, albo jakoś tak. Pojedź tam i powojuj. Zobaczysz jak ci ta miłość do bliźniego szybciutko przejdzie! Nie byłeś więc nie wiesz.

d.

Data: 2010-11-08 12:29:24
Autor: boukun

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cd7c2de$0$20992$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tylko bandyci napadają na obce kraje, Polska jest teraz bandyckim krajem...

boukun

Data: 2010-11-08 16:35:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-08 10:29, Dobrodziej pisze:

[...]

Samoobrona. Nie możesz ich ganić za to  że bronią się przed bandytami.

Data: 2010-11-08 16:40:15
Autor: cyc
[...]

Ta wojnaq powinna przenisc sie do Ameryki !.
Jankesi sa najezdzcami , Arabowie obroncami .Ci ostatni maja prawo do kazdej formy walki tak dlugo jak dlugo choc jeden jankeski but ciemiezy narod .
Jak dotad Arabowie nie zrobili nic zlego nikomu , kto nie wstapil z nimi na wojenna sciezke i to w ich kraju !!. Zdecydwana wiekszosc doniesien o planach " atakow terrorystycznych " to najwyczajniejsza gebeslopodna propaganda . Tylko duren wierz w to co mowia Amerykanie , czy zydzi w kwestii ytzw. " terroryzmu " .

cyc

cyc

Data: 2010-11-08 17:43:38
Autor:
A nie mowilem , ze Bush to bandyta ?
On Mon, 8 Nov 2010 10:29:11 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

> [...]

Przesadzasz! To jest wojna,a nie robienie babek z piasku. Arabowie też nie pozostawali dłużni. Kiedy wybuchają bomby sumienie milczy, albo jakoś tak. Pojedź tam i powojuj. Zobaczysz jak ci ta miłość do bliźniego szybciutko przejdzie! Nie byłeś więc nie wiesz.

 powszechnie wiadomo, ze "najezdzcy" walcza za kase.  maja w 4 literze interesy "okupowanego" kraju. kasa.
 tylko kasa. i by przezyc. chwytaja sie wiec kazdych  metod. latwo nam potepiac nie widzac tego co tam sie
 wyprawia. nie oznacza to, ze popieram kogos tam.  po prostu staram sie zrozumiec.

A nie mowilem , ze Bush to bandyta ?