A nie mówiłem, że de bul to zbrodniarz wojenny? - Maniek jest dobry

Data: 2015-02-19 19:22:32
Autor: boukun
A nie mówiłem, że de bul to zbrodniarz wojenny? - Maniek jest dobry
Marian Kowalski, kandydat na prezydenta: Komorowski pcha nas w kierunku wojny

Kampania prezydencka nabiera tempa. Jest lider, pretendent, kilku "średniaków" i kandydaci egzotyczni. W tym Marian Kowalski, kandydat Ruchu Narodowego, 51-latek z Lublina. Przez lata prowadził sklep rodziców, pasjonował się kulturystyką. Jest instruktorem w jednej z lubelskich siłowni i szefem ochrony w klubie muzycznym. Do polityki - jak mówi - od lat dokłada, ale gdyby chciał na niej zarabiać, zapisałby się do jakiejś partii. Popularność zdobył w kampanii do Parlamentu Europejskiego. W spotach, które krążyły po sieci, zapowiadał "skończenie ze służalczością Polski, zginaniem karku przed obcymi". Podczas finału listopadowego Marszu Niepodległości rozemocjonowany Artur Zawisza krzyczał do tłumu: teraz przemówi do was człowiek, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Kowalski, w skórzanej kurtce, z czapką bejsbolówką w ręce, energicznie przemawiał ze sceny: "My mówimy: Bóg, Honor, Ojczyzna. Oni (rząd) mówią do was: ch., d., i kamieni kupa". Jedni widzą w nim wczesnego Wałęsę, inni - Leppera z czasów, gdy wysypywał zboże na tory. Nie chce być ani jednym, ani drugim.

Komorowski konsekwentnie pcha nas w kierunku wojny z Rosją, a przecież nie mamy armii.

To poważny zarzut.

- Bo to nie są żarty. Coraz częściej pojawiają głosy, że dojdzie do wojny. Zbigniew Bujak, niegdyś autorytet Solidarności, powiedział, że byłby szczęśliwy, gdyby polscy żołnierze wzięli udział w wojnie na Ukrainie. Walimy w bęben mocarstwowości, podczas gdy nic poza bębnem nam nie zostało. Trzeba zbudować swoją pozycję ekonomiczną, potem mieć armię, wyznaczyć cele polityczne i konsekwentnie to realizować, jak robi to Rosja, Niemcy czy inne poważne kraje.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Marian-Kowalski-kandydat-na-prezydenta-Komorowski-pcha-nas-w-kierunku-wojny,wid,17272841,wiadomosc.html?ticaid=1145f4

~peter 1 godzinę i 6 minut temu
tak to prawda pchają nas do wojny unia podżega a polaczki polityczne fikają do Rosji co to nie oni mamy cały zachód i nato banda politycznych ba....w aż żal patrzeć na tych politycznych sługusów

~dhgj 1 godzinę i 1 minutę temu
jestem pewny ze ma 100% więcej oleju w glowie jak rusofob z ksiedzowym akcentem!!!!!GIF89a

Data: 2015-02-19 20:03:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
boukun wrote:

[...]

Mówisz o tym Marianie od "wiśniowego programu"? Dobry byłby z niego towarzysz partyjny Narodowy-Socjalista, gdyby nie był... fuj, katolikiem.
Jego "Polska Partia Narodowo Socjalistyczna" to wstyd i kpina, wujcio Dolek się w grobie na tę nazwę przewraca.

PS. To jest taki obciach, że Marian jej strony pousuwał w większości z netu.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-02-19 20:26:54
Autor: boukun
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:mc5c2b$oso$1node2.news.atman.pl...
boukun wrote:

[...]

Nie kojarzę, nie interesowałem się szczerze mówiąc tą postacią za wiele...

boukun

Data: 2015-02-19 21:07:37
Autor: Jakub A. Krzewicki

boukun wrote:

[...]

Oj tam, oj tam. W "wiśniowy program" zostały wpisane "zasady judeochrześcijańskie" jako podstawa, lolololol. :)))

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-02-20 09:11:45
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-19 o 19:22, boukun pisze:
Marian Kowalski, kandydat na prezydenta: Komorowski pcha nas w kierunku wojny

Za głupi i za cienki jest na to. Pan Kowalski zdaje się ten sam typ człowieka. Istotnie dwuch godnych siebie przeciwników, oczywiście w negatywnym tego słowa znaczeniu.

A nie mówiłem, że de bul to zbrodniarz wojenny? - Maniek jest dobry