A nie mowilem, ze komuch :-)

Data: 2010-08-14 04:15:44
Autor: DJ MC Donald Musk
A nie mowilem, ze komuch :-)
Przy kompletowaniu kancelarii prezydenta Bronisław Komorowski chce się
oprzeć na współpracownikach Aleksandra Kwaśniewskiego -- ustalił
dziennik "Newsweek". Propozycję od nowego prezydenta dostał poseł SLD
Ryszard Kalisz.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kancelaria-Komorowskiego-z-ludzmi-Kwasniewskiego,wid,12570366,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-08-14 13:19:21
Autor: raff
A nie mowilem, ze komuch :-)
W dniu 2010-08-14 13:15, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Sie Tusk przymila do lewactwa.

Brawo, Hesk, gratuluje wyboru faworytow.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-14 04:20:26
Autor: DJ MC Donald Musk
A nie mowilem, ze komuch :-)
On 14 Sie, 13:19, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

Sie Tusk przymila do lewactwa.

Brawo, Hesk, gratuluje wyboru faworytow.

ale juz przynajmniej wiadomo, ze to "prezydent wszystkich komuchow"...

Data: 2010-08-14 13:32:38
Autor: Dirko
A nie mowilem, ze komuch :-)
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:14ebd2f0-af00-4c0f-a1f5-e88f019ac32ba36g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

    A może pragmatyk. Uważasz, że gdyby wziął do współpracy nieudaczników z PiS-u to byłoby w porządku?

Data: 2010-08-14 04:49:37
Autor: D.J.MC Donald Musk
A nie mowilem, ze komuch :-)
On 14 Sie, 13:32, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:14ebd2f0-af00-4c0f-a1f5-e88f019ac32ba36g2000yqc.googlegroups.com....

> ale juz przynajmniej wiadomo, ze to "prezydent wszystkich komuchow"...

    A może pragmatyk. Uważasz, że gdyby wziął do współpracy nieudaczników z
PiS-u to byłoby w porządku?

to PO juz kadr nie ma?
po co ja pytam....
przeciez nie wezmie Niesioloskiego, Palikota czy Kuca bo chociaz
inteligencja nie blyszczy to przeciez rozumie doskonale, ze mu wiochy
narobia...

Data: 2010-08-14 13:44:53
Autor: konserwator
A nie mowilem, ze komuch :-)

przeciez nie wezmie Niesioloskiego, Palikota czy Kuca bo chociaz inteligencja nie blyszczy to przeciez rozumie doskonale, ze mu wiochy narobia... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-14 16:14:13
Autor: .'heŽsk'
A nie mowilem, ze komuch :-)
On Sat, 14 Aug 2010 13:32:38 +0200, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

> ale juz przynajmniej wiadomo, ze to "prezydent wszystkich komuchow"...

    A może pragmatyk. Uważasz, że gdyby wziął do współpracy nieudaczników z PiS-u to byłoby w porządku?

 i bardzo dobrze, ze kalisz znajdzie sie pod zyrandolem.  wydaje sie byc bardziej rozsadny niz napieralski, typowy komuch.
 ciekaw jestem co z cimoszewiczem i olejniczakiem ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-14 14:19:20
Autor: Hans Kloss
A nie mowilem, ze komuch :-)
On 14 Sie, 16:14, .'heŽsk' <','bigbred...@interia.pl> wrote:

 i bardzo dobrze, ze kalisz
...co oszczędzi udowadniania że bydło popierające peło  niczym się w
gruncie rzeczy od bydła popierającego komuchów nie różni.
Gnać się was kurwich synów powinno nahajami i tępić jak karaluchy.. Co
daj Bóg, nastąpi już niedługo, bo niemożliwym jest żeby naród w końcu
na oczy nie przejrzał.
J-23

Data: 2010-08-14 23:01:19
Autor: Kaczysta
A nie mowilem, ze komuch :-)

[...]

Nieudacznicy z SLD są lepsi?
AZ

Data: 2010-08-14 04:22:06
Autor: DJ MC Donald Musk
A nie mowilem, ze komuch :-)
> [...]

Sie Tusk przymila do lewactwa.

Brawo, Hesk, gratuluje wyboru faworytow.

biedny Hesk :-)
jak tam Hesku? ucieszyles sie? prawda?

Data: 2010-08-14 15:54:00
Autor: konus
A nie mowilem, ze komuch :-)

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:d74da53c-c471-4f35-8b4b-f35d70c82822k10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Gdyby zaslugi mizeroty Kaczynskiego , jednego i drugiego zreszta , byluy tylko w niewielkiej czesci takie jakie ma prezydent Komorowska w wlce z tzw. komuna , to prezes dzisoiaj dla Lecha nie wymagalby pomnika , tylko ogloszenia swietym , jesli nie bogiem .
Jedynymi zaslugami braci jest to , ze  tamtych czasach siedzieli cichutko jak mysz pod miotla . Gdyby nie to , to pewnie ze wzgledu na ich niebotyczna upierdliwosc i mistrzostwo swiata w jatrzeniu i dzieleniu ludzi , ruch spoleczny , ktory doprowadzil do upadku tamtego systemu , padlby z wiekszym hukiem , z jakim upadla komumna .
Oni sa w stanie zniszczyc wszystko . Jak sie okazuje sa w stanie nawet po smierci siac zamet .

kwakwa

A nie mowilem, ze komuch :-)