A nie mówiłem, znam dobrze Komora

Data: 2012-11-03 21:41:43
Autor: Jusuf
A nie mówiłem, znam dobrze Komora
Dzień wcześniej Janowicz, który dzięki świetnym występom w Paryżu w najnowszym rankingu prawdopodobnie awansuje do czołowej "30", wspominał o tym, że zainteresowały się nim wszystkie polskie stacje telewizyjne, które odwiedzają jego rodzinny dom. W sobotę na pomeczowej konferencji prasowej okazało się, że do grona jego sympatyków dołączył także Bronisław Komorowski. Łodzianin został zapytany, czy to prawda, że prezydent kontaktował się z nim.

- Nie jestem pewny, czy mogę odpowiedzieć na to pytanie, ale prawdopodobnie tak - powiedział z uśmiechem. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-03 22:45:46
Autor: Jusuf
"Jusuf" <jusuf@qmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:k73vkc$q8n$1adenine.netfront.net...
[...]

 ~pawełek007 [godzinę temu]

Cooo ??? Komorowski ??!! Już PO-owcy chcą by i na nich spadło nieco blasku z Janowiczowego sukcesu ! Pytanie zasadnicze: dlaczego Głowa Państwa nie uczestniczyła w pogrzebie ostatniego prezydenta RP na uchodźstwie ?! Podobno narty ważniejsze ! Nie dość, że doszło do takiego straszliwego skandalu i kompromitacji z zamienieniem ciał to jeszcze na pogrzeb nie przyszedł ! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

A nie mówiłem, znam dobrze Komora