A nie może zatrudnić uchodzców?

Data: 2016-08-14 20:09:42
Autor: Marek Czaplicki
A nie może zatrudnić uchodzców?
stevep pisze na pl.soc.polityka w sobota, 13 sierpnia 2016 07:11:

# Konserwatywne poglądy i manifestowanie wiary katolickiej, do niedawna
czyniły z Wojciecha Cejrowskiego ulubieńca prawicowych mediów. Wszystko
się zmieniło, kiedy podróżnik skrytykował program "500+". Jako jedna z
pierwszych odpowiedziała mu Małgorzata Terlikowska.

Kilka dni temu udzielając wywiadu Radiu Koszalin, Wojciech Cejrowski
stwierdził, że rządowy program "500+" rozleniwia ludzi i powoduje, że
coraz mniej osób pracuje. Na potwierdzenie swojej tezy podróżnik podał
przykłady. Jego zdaniem przez zapomogę na dzieci ludziom nie chce się już
dorabiać zbieraniem i sprzedawaniem jagód. Żalił się także, że mężczyźni,
których dotychczas zatrudniał do wycinania trzciny, w tym roku powiedzieli
mu: "panie, ja mam trójkę dzieci, to ja mam 1000 złotych miesięcznie". #
Ze strony:
http://skroc.pl/accd6

No i dlatego dyma boso po świecie. :-)

A nie może zatrudnić uchodzców?