A nie zapłacę i co mi zrobisz?

Data: 2019-06-09 08:26:50
Autor: Yogi
A nie zapłacę i co mi zrobisz?
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24875782,spolki-schodza-z-placow-budow-drog-i-szlakow-kolejowych-beda.html#s=BoxOpMT

Prezes nie chciał płacić jakiemuś swemu kuzynowi z Austrii to podwładni
prezesa też nie czują się zobowiązni. Czy to znacza, że premier ze switą i
sukienkowymi nie będzie mieć okazji do przecinania wstęg? Do jesieni jakoś
dociągnie, a później sprzeda ziemię kupioną za bezcen od księdza za grube
miliony i będzie jak było. Oby nam się! Jest dobrze, a nawet lepiej czyli
jak za PRL. Chodźcie z nami! Y

Data: 2019-06-09 00:07:58
Autor: japanizer
A nie zapłacę (WIĘCEJ) i co mi zrobisz? [Czy to konsekwencje działań euro-oszołomów klimatycznych?]
On Sunday, June 9, 2019 at 3:41:26 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:
> [...]
> miliony i będzie jak było. Oby nam się! Jest dobrze, a nawet lepiej czyli

A ciulu zacytujesz kluczowe zdanie które nawet Gazeta Wybiórcza upchnęła
"gdzieś w środku"?

<cytat> Powód, dla którego budowlańcy przerywają rozpoczęte budowy, lub
nawet ich nie zaczynają, mimo wcześniej wygranego przetargu, jest już
dobrze znany. Kontrakty zawarte dwa-trzy lata są dzisiaj zupełnie
nieopłacalne.
Stało się tak przez wzrost przede wszystkim kosztów materiałów
budowlanych. Te podrożały o 50-70 proc. przy inflacji rocznej na
poziomie 2-3 proc. </cytat>

Zdrożało w całej UE czy w tylko Polsce?
Jak tylko w Polsce to nie da się sprowadzić po starych cenach w ramach
wolnego rynku?
Czy wzrost cen ma związek z *fundamentalistycznym* podejściem
euro-oszołomów to globalnego ocieplenia?
[ Patrz emisje CO2 przy produkcji cementu (AFAIR)]

A już znalazłeś te dowody, że globalne ocieplenie nie istnieje? Czy dalej szukasz, jak z dowodami tow. Macierenki na zamach w Smoleńsku?

Data: 2019-06-09 14:26:18
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

A już znalazłeś te dowody, że globalne ocieplenie nie istnieje? Czy
dalej szukasz, jak z dowodami tow. Macierenki na zamach w Smoleńsku?

Znalazłem dowody że Globalne Ocieplenie nie istnieje w kontekście
szybkiego drastycznego wzrostu cen materiałów budowlanych.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-09 05:55:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 14:27:06 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Znalazłem dowody że Globalne Ocieplenie nie istnieje w kontekście
szybkiego drastycznego wzrostu cen materiałów budowlanych.

Ale co do tego wzrost cen, skoro kontrakty były dwu, albo i trzykrotnie PRZEPŁACONE! Przypomnieć ci co mówił z mównicy sejmowej minister Adamczyk w 2016 roku? A skoro kontrakty były przepłacone, to nie powinno być problemu z dokończeniem budów, nieprawdaż? --
Bruno

Data: 2019-06-09 08:39:53
Autor: A. Filip

Data: 2019-06-09 01:34:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 08:41:26 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

euro-oszołomów to globalnego ocieplenia?
[ Patrz emisje CO2 przy produkcji cementu (AFAIR)]

Ja kto NIEOPŁACALNE!? Przecież te kontrakty były dwu, albo i trzykrotnie PRZEPŁACONE! Przypomnieć ci co mówił z mównicy sejmowej minister Adamczyk w 2016 roku?
Skoro kontrakty były przepłacone, to nie powinno być problemu z dokończeniem budów. Wystarczyło przypilnować wykonawców, nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2019-06-09 06:10:31
Autor: Zenek Kapelinder
A nie zapłacę (WIĘCEJ) i co mi zrobisz? [Czy to konsekwencje działań euro-oszołomów klimatycznych?]
Jak cement na tapecie. To jeden z kluczowych materialow uzywanych przy budowie drog. Dlatego po 1990 czerwona banda i jej kapusie sprzedali szwabom polskie cementownie. Wiadomo bylo ze beda budowane drogi i ze bedzie potrzebny w praktycznie nieograniczonych ilosciach. Stad sie bierze cud w ktorym szwaby na polskich drogach bardzo dobrze zarabiaja. POwska banda opanowala lokalne kopalnie kruszyw, szwaby cement i maszyny drogowe. I sie im zesralo bo pis nie chce doplacac do tego na co sie wczesniej umowili z wykonawcami. Jak by rzadzilo po to problemu z doplatami by nie bylo.

Data: 2019-06-09 06:19:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 15:10:33 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zenuś, przecież Adamczyk mówił że WSZYSTKIE kontrakty są przepłacone, więc wzrost ceny materiałów nie powinien mieć na nie aż takiego wpływu, nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2019-06-09 06:29:09
Autor: Zenek Kapelinder
A nie zapłacę (WIĘCEJ) i co mi zrobisz? [Czy to konsekwencje działań euro-oszołomów klimatycznych?]
Jak przeplacone to znaczy ze oszukane. To dlaczego nie slychac ze prokuratury rozne tego nie sprawdzaja pod katem przestepstw? W tym temacie pis ma u mnie kolejnego minusa. Najwiekszego ma za ujawnione przez Michalkiewicza knowania z zydami odnosnie 447. Jak by sie ktos pytal dlaczego ich jeszcze popieram to odpowiedz jest prosta. Jeszcze za malo sobie u mnie nagrabil a jak bym mial glosowac za dzisiejsza jeloPOzycje to bym musial sobie dlon po glosowaniu obciac. Szybciej na homosiow zaglosuje niz na czerwona bande i jej kapusiow.

Data: 2019-06-09 06:39:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 15:29:11 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jak przeplacone to znaczy ze oszukane. To dlaczego nie slychac ze prokuratury rozne tego nie sprawdzaja pod katem przestepstw? W tym temacie pis ma u mnie kolejnego minusa.

"W efekcie ministerstwo złożyło trzy zawiadomienia do prokuratury. Jedno wspólnie z Ministerstwem Ochrony Środowiska. Wszystkie sprawy umorzono.

 (...) Podejrzenia polegającego na wyrządzeniu znacznej szkody majątkowej, poprzez nadużycie udzielonych uprawnień lub niedopełnienie obowiązków, przez osoby upoważnione do zajmowania się sprawami majątkowymi w spółkach z Grupy PKP (....)

Minister Infrastruktury i Budownictwa wspólnie z Ministrem Środowiska złożył zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa polegającego na niedopełnieniu obowiązków i działaniu na szkodę interesu publicznego w latach 2008-2012 w związku z przygotowaniem i koordynacją realizacji inwestycji drogowych w sposób narażający Skarb Państwa na koszty budowy ekranów akustycznych wzdłuż dróg (...)

Minister Infrastruktury i Budownictwa złożył też zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w sprawie nieprawidłowości w związku z budową autostrady A4 na odcinku Tarnów-Rzeszów."
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/tsunami-umorzen-od-audytu-rzadow-po-psl-minely-trzy-lata/4x7bvj7

--
Bruno

Data: 2019-06-10 07:23:11
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

DLACZEGO materiały zdrożały? Piach też sprowadzacie?  ;-)))

--
Pajdak

A nie zapłacę i co mi zrobisz?