A niech tam !!

Data: 2009-06-20 19:10:48
Autor: CYC
A niech tam !!
Zrobie wyjatek i zareklamuje Rydzyka !.
W lipcu rusza pelna para nowy operator komorkowy .
Bedzie nim nie kto inny tylko wlasnie Rydzyk !.
Ojczulek znowu zalapal sie na darmowe pieniadze , ktore umozliwia mu jeszcze dostatniejsze zycie .
Ciekawy jestem jak bedzie w tym przypadku , czy zyski i tu nie beda opodatkowane ? , czy jednak podatek bedzie placil .
Znajac tego pseudobeznesmena a w zadnym razie kaplana , podejrzewam , ze jego telefonia bedzie kolejnym po maybachu jego narzedziem ewangelizacyjnym w zwiazku z czym rowniez teraz oleje fiskusa !.
Koltunki , szykujcie sie na nowe komorki ktore wam zaoferuje po znacznie wyzszych niz gdzie indziej cenach tak jak z tunerami satelitarnymi !! ale ...........ociec kaze , to mus ....cheba , nie ? !!.
Juz widze jak bedziecie placic za nr. 800 i cos tam za odmawiane rozance , ktorych sluchacbedzie osobiscie sam Ojciec Dyrektor Profesor . Taki zaszczyt !!.

cyc

Data: 2009-06-20 19:49:22
Autor: Hans Kloss
A niech tam !!
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
jego telefonia bedzie kolejnym po maybachu
Maybach rydzyka to mniej więcej taka sama prawda jak cała reszta twoich wypocin na psp. Ulągł się ten maybach wylacznie w twoim mikrołbie i w mikrołbach podobnych tobie pokurwionych fanatyków. I przyjmij to wreszcie  do wiadomości- łżesz, plujesz i mataczysz w sposób tak absurdalnie i idiotycznie nieudolny ze własciwie to nalezy cię za to cenić. Jestes istną karykaturą antyklerykalnego lewusa, powinni cie wozić po kraju w klatce i pokazywac za pieniądze ;).
J-23

Data: 2009-06-21 09:52:29
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1jeg2$np5$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Nie dziwi , ze faszystowski , brunatny nie tylko z powodu ideowych preferencji ale rowniez  z koloru twarzy od zacietrzewienia i nienawisci , nadajacy sie na kapo fanatyk wspiera znanego na calym swiecie "zakonnika".
Macie podobna , choc roznaca sie w stylu kreowania jej , wizje swiata !.
Ty jako glupszy a powiem nawet bezwarunkowo , glupi ! uzywasz srodkow bezposrednich , prostackich i chamskich  , on robi to , co prawda z taka sama jak Ty gracja slonia , jednak metodami nieco subtelniejszymi bo najczesciej nie "wlasnymi rekami" aby w razie czego a to no kiedys przyjdzie , moc powiedziec , " to nie ja "!.

cyc

Data: 2009-06-20 21:25:48
Autor: Piotr
A niech tam !!
Dnia Sat, 20 Jun 2009 19:10:48 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Jeszcze dostatniejsze? A konkretnie, co sobie kupił dostatniejszego, willę
w Kazimierzu za pięć baniek, czy może bidniej mieszkanie we Wilanowie za
dwie?
Piotr

Data: 2009-06-21 09:41:18
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:o4o04iyqt9qm$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ocipiales ? przeciez ma nie tylko wille lecz palac , przy tym  na dodatek mowi , ze " nic nie posiada " !! . Przeciez nie mieszka w zakonnej celi a nawet nie w wynajmowanych komunalnym jednopokojowym mieszkaniu !.
Dziwi Cie moje stwierdzenie "jeszcze dostatniejsze " ? . No to powiedz mi Piotrusiu , serdenko , ile kosztuje Cie zycie ? sam gotujesz , zona to robi , czy bedacy na Twoich uslugach kucharz ? .
Sam pierzesz swoje przepocone koszule , brudna posciel , czy firanki , czy jak Ojciec Dyrektor Profesor masz do tego specjalnych ludzi ? , jesli masz samochod prowadzisz go Ty , czy kierowca ? , sprzatasz swoje mieszkanie , czy jak ojdyr masz pokojowych , sprzataczy i pomywaczy do dyspozycji . Zakupy robi zona , Ty , czy specjalni ludzie jak u ojdyra . Placisz za swiatlo , gaz i ogrzewanie z wlasnej emerytury i to osobiscie , czy nie wiesz nawet ile to kosztuje i ze za to nalezy placic , latasz biznesklasa a urlopy spedzasz w najatrakcyjnieszych  zakatkach globu , czy jednak tak bardziej "swojsko " , nieco skromniej ? . Jesz na codzien to co ojdyr , czy jednak biegasz po sklepach szukajac mozliwie najtanszych produktow ?
Wymieniac monzaby bez konca stan posiadania Twojego ulubienca i nic mi nie byloby do tego gdyby nie ...
No wlasnie gdyby nie usilowal na swoje potrzeby wyludzac publicznych pieniedzy w tym nie placac jak wszyscy podatkow , gdyby nie klamal mowiac , ze " nic nie posiada , jak kazden redompterysta " , gdyby w swojej "duszpasterskiej " pracy sial milosc a nie nienawisc  i gdyby przy tym wszystkim nie nazywal siebie kaplanem !! .

cyc

Data: 2009-06-21 04:18:36
Autor: pp
A niech tam !!

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h1ko72$lo5$1news.onet.pl...

Ocipiales ? przeciez ma nie tylko wille lecz palac , przy tym  na dodatek mowi , ze " nic nie posiada " !! . Przeciez nie mieszka w zakonnej celi a nawet nie w wynajmowanych komunalnym jednopokojowym mieszkaniu !.

Nie martw sie i nie zazdrosc, jak Rydzyk umrze, wszystko dostaniesz
w spadku, bedziesz mieszkal w takiej samej malenkiej celi jak wasz
tow.Kwasniewski, jadl bezy nozem i widelcem, a koledzy z SLD zaczna
zwracac sie do ciebie per towarzyszu ubogi baronie. Na razie idz na
spacer i cierpliwie czekaj, bo nadal jestes tylko malym, nic nie znaczacym pryszczem.

Data: 2009-06-21 16:23:47
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1kttn$23d$1news.onet.pl...

[...]

A co mnie Kwasniewski obchodzi dzisiaj ? .Byl prezydentem i jakby nie patrzec nalezy mu sie nieprownywalnie wiecej niz oszustowi Rydzykowi , ktorego porownywanie nawet w zartobliwej formie do prezydenta jest zenujaca bezczelnoscia a zestawianie w jednym zdaniu z prezydentem jest obraza dla Polski !.
O pryszczu wspmnij swjemu guru Rydzykowi bo nikt jak on nie zasluguje na to miano , powiedziaqlbym nawet , ze to nie pryszcz tylko caly nabrzmialy juz wrzod na polskim tylku !.
O mnie sie nie martw , daje sobie doskonale rade w przeciwienstwie do Ciebie ..  Tobie  zycie  uplynac moze tylko na wielbieniu Rydzyka i chodowaniu wiecznej nienawisci a to nigdy nie  pozwoli osiagnac stanu , ktory jest moim udzialem ! . Pod kazdym wzgledem .Zapewniam !.

cyc

Data: 2009-06-21 18:53:51
Autor: pp
A niech tam !!

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h1lfpm$cbm$1news.onet.pl...

[...]

Rydzyk nie jest politykiem, nie zajmuje zadnego publicznego stanowiska,
nie jest wlascicielem czegokolwiek, nie placisz na niego podatkow, nie
placisz jego pensji, nie pokrywasz kosztow jego utrzymania, nie dajesz
pieniedzy na RM, zaden sad w Polsce nie stwierdzil popelnienia przez
niego jakiegos wykroczenia, czyli jak slusznie zauwazyl Vicek:
"macie prawo spierdalac".

Natomiast, towarzysz bez dyplomu magistra Kwasniewski, jest politykiem,
byl wysokim urzednikiem panstwowym, pobieral niezla pensyjke, byl utrzymywany
przez polskiego podatnika, byl czlonkiem twojej partii, ma za uszami niejasne
dochody i kontakty z roznymi ludzmi (jego zonka rowniez), no wiec, jako ten
bardzo zatroskany obywatel, zajmij sie majatkiem ludzi ktorzy powinni podlegac
publicznej kontroli, a w twoim przypadku, chociazby z tytulu tych komunistycznych
sympatii i wrodzonej uczciwosci.

O mnie sie nie martw , daje sobie doskonale rade w przeciwienstwie do Ciebie

Ja sie nie martwie o Ciebie, nie ma do tego zadnych powodow, dlatego wlasnie
napisalem "nie martw sie i nie zazdrosc" Rydzykowi, bo jego "majatek" to nie
jest twoj zasmarkany interes.

Data: 2009-06-22 07:38:05
Autor: PiS to porażka
A niech tam !!

[...]

Jesteś źle poinformowany:

"Najwięcej kosztuje nas nauka religii. Około 1,5 mld zł rocznie. Kościół, wymuszając w 1990 r. wprowadzenie religii do szkół (na chybcika, instrukcją zamiast ustawą), zapewniał, że za katechezę nie będzie brał pieniędzy. Społeczeństwo dało się nabrać. Jak zwykle od dwóch tysięcy lat. Konkordat przypieczętował bezprawie dokonane przez ministrów Samsonowicza i Radziwiłł. Od wielu lat opłacamy nauczycieli religii, jak wszystkich innych. Kilkadziesiąt milionów zł rocznie łożymy z państwowej kasy na katolickie uczelnie. Prawie 100 milionów zł rocznie (670 mln zł od 1998 r.) na Fundusz Kościelny, który powinien być zlikwidowany, gdyż Kościół otrzymał od państwa więcej niż skonfiskowano ustawą z 1950 r. (ok.165 tys. ha). Ponad 80 mln zł rocznie stanowią dopłaty bezpośrednie dla tego największego w Polsce obszarnika. Nie można uzyskać informacji, ile dajemy na Ordynariat Polowy i rzeszę różnych kapelanów, choć to kropla w morzu w porównaniu ze startami budżetu z tytułu zwolnień podatkowych i celnych. Miliony złotych przekazują Kościołowi państwowe przedsiębiorstwa i spółki Skarbu Państwa, samorządy województw, miast i gmin. Nie mniej wierni. Z niekoniecznie nieprzymuszonej woli. Kto żyw chce kupić błogosławieństwo. Kto może - za państwowe pieniądze. Reszta - za własne. Suma sumarum w 2004 roku dawaliśmy Kościołowi około 5 miliardów zł, nie licząc prywatnych datków. Kwota ta rokrocznie rośnie. O wskaźnik inflacji i z łaski katoprawicy. Cała polska nie tylko czyta dzieciom i bije dzieci. CAŁA POLSKA PŁACI KLECHOM."

http://senyszyn.blog.onet.pl/2,ID172766572,index.html

Przemek

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-06-22 09:19:26
Autor: pp
A niech tam !!

"PiS to porazka" <adres@email.pl> wrote in message news:h1n5bv$beb$1inews.gazeta.pl...

[...]

No i jaki to ma miec zwiazek z Rydzykiem ? Otrzymal te 1.5 mld zł w
tym roku ? On sam jest odpowiedzialny za rozdzielanie tych pieniadzy ?
Wiesz ile dostal ?  Masz jakis dowod, ze cos jest to niezgodne z prawem ?
Jak nie masz, to masz prawo spierdalac. Kazda szkola w Polsce jest
finansowana z publicznych pieniedzy, kazda szkola ma swojego dyrektora,
a teraz podaj mi pasciarzu trzy przyklady z GoWna gdzie twoj pryncypl
i jego propagandowa zgraja, zajmuje sie grzebaniem w prywatych finansach
dyrektora jakiejs szkoly.

Data: 2009-06-22 16:55:50
Autor: PiS to porażka
A niech tam !!
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

No i jaki to ma miec zwiazek z Rydzykiem ?

Rydzyk to nie kościół?

Otrzymal te 1.5 mld zł w
tym roku ? On sam jest odpowiedzialny za rozdzielanie tych pieniadzy ?
Wiesz ile dostal ?  Masz jakis dowod, ze cos jest to niezgodne z prawem ?

Póki co pasożytnictwo mu uchodzi. Do czasu.

Jak nie masz, to masz prawo spierdalac.

tobie odebrał ktoś to prawo?

 Kazda szkola w Polsce jest
finansowana z publicznych pieniedzy, kazda szkola ma swojego dyrektora,

To nie szkoła tylko sekta ucząca nienawiści, a przewodniczy jej oszust, który okradł stoczniowców.

a teraz podaj mi pasciarzu trzy przyklady z GoWna gdzie twoj pryncypl
i jego propagandowa zgraja, zajmuje sie grzebaniem w prywatych finansach
dyrektora jakiejs szkoly.

Pisz jaśniej przygłupie. Kim jest mój pryncypał i od kiedy finanse toruńskiej sekty są prywatnymi finansami , he, he, he "dyrektora".

Przemek

Data: 2009-06-22 10:13:37
Autor: pp
A niech tam !!

"PiS to porazka" <adres@email.pl> wrote in message news:h1o61o$8nf$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

No i jaki to ma miec zwiazek z Rydzykiem ?

Rydzyk to nie kościół?

Tak o sobie powiedzial czy znowu ci twoj pryncypal cos w gazecie
podpowiada ?

[...]

Ty sobie mozesz pogdybac, a zycie pokazuje ile jest to wasze
gazeciane ujadanie warte.

Jak nie masz, to masz prawo spierdalac.

tobie odebrał ktoś to prawo?

Nie, dlatego ja nie zajmuje sie zagladaniem do kieszni Rydzyka.
Rozumiesz Kawecki roznice ?

Kazda szkola w Polsce jest
finansowana z publicznych pieniedzy, kazda szkola ma swojego dyrektora,

To nie szkoła tylko sekta ucząca nienawiści, a przewodniczy jej oszust, który okradł stoczniowców.

Ty cytujesz z gazety ktorej redaktorem naczelnym jest pedofil
i zlodziej. Czym sie wiec chcesz pochwalic Kawecki ?

[...]

Mysl samodzielnie debilu pasciany, moze z czasem cos zrozumiesz
bez tlumaczenia ci kazdego zdania.

Data: 2009-06-22 09:51:28
Autor: Piotr
A niech tam !!
Dnia Mon, 22 Jun 2009 07:38:05 +0200, PiS to porażka napisał(a):

Najwięcej kosztuje nas nauka religii. Około 1,5 mld zł rocznie.

Was zasrańcy z gwna? A od kiedy to pasożyt za coś płaci?
Piotr

Data: 2009-06-22 18:11:28
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:zmah8fgvjzl3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dlaczego denerwujesz sie kiedy ktos pisze prawde o ludziach kosciola ? , znaczy o klerze ? .
Wiara nie potrzebuje pieniedzy , !!! one ja splycaja !! . Nie wyczytales tego w Biblii ? .
Jesli nie,  to jestes katolikiem nie z wyboru , tylko z glupoty !.

cyc

Data: 2009-06-22 18:17:50
Autor: PiS to porażka
A niech tam !!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h1oafl$b7d$1news.onet.pl...

[...]

Gnój o imieniu Piotr doskonale wie, że mam go sitku i świetnie się czuje, gdy mi przywali , a ja nie odpowiadam. Gnój nazywa posożytami ludzi pracy, a katabasom wchodzi w ich wielkie dupska bez wazeliny. Taka jest mentalnośc gnoja.

Przemek

Data: 2009-06-22 18:39:42
Autor: Piotr
A niech tam !!
Dnia Mon, 22 Jun 2009 18:17:50 +0200, PiS to porażka napisał(a):

[...]

Czuję się świetnie warzywny pstuszku, kiedy musisz swoją odpowiedź zemleć w
pysku, albo odpowiadasz mi tak, jak powyżej, biernoagresywnie, he, he.
Piotr

Data: 2009-06-22 18:42:07
Autor: Piotr
A niech tam !!
Dnia Mon, 22 Jun 2009 18:11:28 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Się nie denerwuję.
Wiara pieniędzy nie potrzebuje, ale kościół jak najbardziej tak. Ćhoćby po
to aby krzewić i bronić wiary. Tak ja wy mentalna lewizna potrzebujecie
forsy aby krzewić ateizm.
Kiedy to do ciebie dotrze?
Piotr

Data: 2009-06-22 20:17:03
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:mce11z3wsdf3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wiara , jak twierdzi kosciol a za nim ja jest prawdziwa i nie potrzebuje finansowych argumentow !!.
Jakim bowiem argumentem jest imperium Rydzyka ? , jakim sw. Opatrznosci , czy inne dziwiszopodobne fanaberie ? .
Szumiaca na wietrze brzoza , rozgwiezdzone niebo Bog i ja , to sa argumenty !!! i jesli potrzeba rowniez  ksiadz , ktory zrozumie , ze czasem zyje w bledzie , ktory nalezy subtelnie skorygowac !!.

cyc

Data: 2009-06-22 18:09:14
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "PiS to porażka" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:h1n5bv$beb$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tu dodac nalezy , ze nauczyciel relgii w szkole nie podlega dyrektorowi szkoly , tylko proboszczowi a juz napewno biskupowi !!.
Powiada jeden z biskupow na spotkaniu katechetow : macie kompleksy !!, a wy jestescie sola szkoly i najwazniejsza jej czescia !! " .
Dodam , ze religie ieli prowadzic ksieza , dzisiaj jest juz ich na lekarstwo bo przeciez nie beda sie " rozmieniac na drobne " jak powiedial jedne z nich i ni e "beda ponizac swojego autorytetu " jak powiedzial inny "dla szkolnej katechezy" . A tu godzi sie przypomniec , ze nawet Episkopat powiedzial , ze nauka religii w szkole nie moze przypominac religii w kosciele a np "przygotowaa do komuni winne miec wymiar kscielny a nie szolny i ie powinne odbywac sie w szkole lecz w kosciele " .

..............<
Wycieta reszta jest znana niemal wszystkim , poza grupa totalnie zindoktrynowanych prze kler !

Data: 2009-06-22 17:59:02
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1mh6j$ugs$1news.onet.pl...

[...]

Klamiesz !!

Place na niego podatki bo :

a).  zwolniony jest z wielu obowiazujacych innych biznesmenow funkcji finansowych
b). Orzysta z wielu zwlnien podatkowych mimo , ze te mu sie nie naleza przez co lamie prawo ( przyklad - zamiszczanie reklam mimo tego , ze nie ma do tego prawa !) .
c). Korzysta z unijnych dotacji , co oznacza ni mniej ni wiecej tylko tyle , ze nasze pabstwo palci za jego "fanaberie " np. za "dziure w ziemi " mimo , ze dzial rowniez w tym zakresie bezprawnie !.

placisz jego pensji, nie pokrywasz kosztow jego utrzymania, nie dajesz
pieniedzy na RM,

Owszem place mimo woli , bo spolegliwe wobec niego dla reprezentujacej przez niego sily panstwo zwalnia Rydzyka , mimo lamania przez niego prawa ( reklamy , ktore nie sa jedynym jego przestepstwem ), z podatkow .

zaden sad w Polsce nie stwierdzil popelnienia przez
niego jakiegos wykroczenia, czyli jak slusznie zauwazyl Vicek:
"macie prawo spierdalac".

Sady sa pod nadzorem wladzy a ta poki co jest wobec sekciarza spolegliwa bo potrzebuje  1,5 miliona glosow jego koltunskich moherow !.

Natomiast, towarzysz bez dyplomu magistra Kwasniewski,

To fakt

>jest politykiem,
byl wysokim urzednikiem panstwowym, pobieral niezla pensyjke, byl utrzymywany
przez polskiego podatnika,

nic w tym zdroznego w przeciwniesnwtie do rdzykowych afer , ze przypomne tylko ieniadze na stocznie .

byl czlonkiem twojej partii

 ???? , zidiociales ? .

ma za uszami niejasne

????
Pewnie oprzez Rydzka ujawnione !! :)_:) i przezniego udowodnione !.

[...]

Mylisz sie setnie !!. Tak fdlugo bedzie to moj |"interes " hjak dlugo panstwo bedzie lozyc na tego darmozjada , szalenca i aferzyste  Bedzie to moj interwes jak dlugo panstwo nie osadzi go za przekrety , ktorych unika , falszerstwa , nielegalne dzialani i wyludzenia , tore sa jego powszednim chlebem !.
Ja chce zyc w panstwie prawa a nie w panstwie w ktorym prawo stanowi Rydzyk !.

cyc

Data: 2009-06-22 11:15:53
Autor: pp
A niech tam !!

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:h1o9oa$9fn$1news.onet.pl...

[...]

Nie, nie jestem zasleponionym komunista.

Place na niego podatki bo :

a).  zwolniony jest z wielu obowiazujacych innych biznesmenow funkcji finansowych

Jakich i czym sie to rozni od zwolnienia jakiegos Kowalskiego ?

b). Orzysta z wielu zwlnien podatkowych mimo , ze te mu sie nie naleza przez co lamie prawo ( przyklad - zamiszczanie reklam mimo tego , ze nie ma do tego prawa !) .

W Polsce istnieja sady i cala banda ludzi ktorzy patrza Rydzykowi
na rece, podaj wyrok ktory wykazuje ze piszesz prawde, albo nie
klam jak Gierek na przemowieniu do ludu miast i wsi.

c). Korzysta z unijnych dotacji , co oznacza ni mniej ni wiecej tylko tyle , ze nasze pabstwo palci za jego "fanaberie " np. za "dziure w ziemi " mimo , ze dzial rowniez w tym zakresie bezprawnie !.

Jakich dotacji i w jakiej wysokosci ? Prawie kazdy rolnik z nich
korzysta. No i co z tego wynika ? Cyc ma prawo poleciec do takiego
chlopa i domagac sie podania stanu konta bankowego ?

[...]

He he he. Wez nie sciemiaj bo nie da sie tego czytac.

[...]

Naprawde ? Chesz powiedziec ze SLD i PO wbrew prawu chronia
Rydzyka, a tylko ty znasz prawde ? Zazdrosc prowadzi do roznych
chorych wnioskow, zmien parace na lepsza, nie bedziesz musial
zazdroscic Rydzykowi.

Ja chce zyc w panstwie prawa a nie w panstwie w ktorym prawo stanowi Rydzyk

Nie, ty chcesz zyc w panstwie ktore odpowiada twoim wlasnym
wyobrazeniom i pogladom politycznym, ale to jest relane tylko
pod warunkiem ze przeniesiesz sie na Kube.

Data: 2009-06-21 02:23:52
Autor: awe
A niech tam !!
Bardzo chetnie. Zwlaszcza jesli ceny beda konkurencyjne. Kontrola nad nasluchem w sieciach GSM jest pod nadzorem ubecji. Cala administracja powinna przejsc do Radia Maryja lacznie ze wszystkimi powazniejszymi firmami. Tu w PL to nawet nie da sie normalnie robic biznesu.
awe

Data: 2009-06-21 09:56:37
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1jud6$ce8$1news.onet.pl...
[...]

A co , masz polowe lozko z towarem na gminnym targowisku ?
Biedny ave !! , komuna i sb -cja uwziely sie na niego , podsluchuja go przy robieniu interesow i nie tylko , nie pozwalajac mu na rozwiniecie skrzydel ........ktore jakos wyrosnac mu nie chca !.

cyc

Data: 2009-06-21 15:03:20
Autor: awe
A niech tam !!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h1kp3p$nhj$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
Cycu nie rob z siebie wiekszego obwiesia niz jestes. Sprawa jest wielce powazna. Rozpisywaly sie swego czasu na ten temat gazety. Kontrola nadsluchu w sieciach GSM jest obstawiona przez byla ubecje we wszystkich glownych markach.
Ostatnie spotkanie Dorna i Ziobry mogloby byc tego potwierdzeniem.
Poza tym jak chcesz udzielac rad biznesowych to troche sie lepiej postaraj i wytknij nos poza szczeki, a jak juz to zdejmij je z glowy - wtedy pogadamy.

awe

Data: 2009-06-21 16:39:16
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1lasg$m8$1news.onet.pl...

[...]

Robienie z podlsuchow rozmow telefonicznych przez sluzby specjalne problemu moze zalegnac sie tylko w glowach ..chm....powiedzmy oglednie , ludzi lekko zdezorientowanych !!.
Na calym swiecie a najwiecej w kraju , ktory jest dla Ciebie wzorcem , sluzby specjalne siegaja po wszystkie dostepne srodki w tym po te nielegalne w tym podlsuchy aby rozpoznac ew. wroga czy to zewnetrznego  , czy wewnetrznego , czy na zlecenia aktualnej wladzy  !.
Tak bylo , tak jest i tak bedzie . Jelsi wiec zadasz od naszych sluzb aby bawily sie w charcerzy to znaczy , ze jestes nie tylko niedojrzaly emocjonalnie ale glownie intelektualnie !.
Nie takie rzeczy robia sluzby specjalne np. Ameryki , np. Izraela !! a wszystko w imie ..." demokracji " !.
Husajna powiesili tez dla demokracji , ktora wprowadzona w Iraku od lata zbiera zniwa , ktoryche efektem jest juz ok. miliona zabitych !. Przypomne , ze Husajna powiesili za to , ze rozprawil sie ze swoimi przeciwnikami politycznymi a byo ich cos kolo 300 osob !.Pewnie mu sie nalezalo ale jaka ladna dysproporcja ? Jak powinno zatem ukarac sie BUSHA I JEGO IRAKIJSKIE MARIONETKI ?
Sluzby specjalne  wymienionych krajow stac nie tylko na podsluchy ale na rozpetanie rewolucji w innych krajach ( patrz Iran dzisiaj ) , na skrytobojstwa jesli formalnie , tak jak z Miloszewiczem i wspomnianym Husajnie tego  nie da sie zrobic i sa to dla wymienionych i nie tylko dla nich , jak bulka z maslem , stac ich na prowokacje , oszustwa w tym miedzynarodowe i wiele innych rzeczy o ktorych wiedzialbys , gdybys tylko nie zasklepial sie wylacznie na propagandzie swoich ideowych guru , ktorzy jak wszyscy olitycy klamia , oszukuja a zmoralnoscia sa na bakier tak samo jak Rydzyk !.
Podsumuje  to wszystko czterema slowami : " to jest polityka , panie  !!.

cyc

Data: 2009-06-22 11:54:24
Autor: awe
A niech tam !!
Cycu absolutnie sie z Toba zgadzam, ale sa roznice w tym ze sluzby specjalne podsluchuja rozmowy telefoniczne w tym komorkowe z tym ze te podsluchy sa w PL realizowane ludzmi ktorym nie do konca mozna ufac jesli chodzi o ich lojalnosc w stosunku do panstwa polskiego w sytuacji gdy w gre wchodzi wielki biznes.
awe

Data: 2009-06-22 18:16:03
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1nk68$8ps$1news.onet.pl...
[...]

To sa komfabulacje !.
Ludzie wszedzie sa tacy sami a bogiem ich pieniadz i wladza !!.
Tylko te elementy determinuja dzialanie czlowieka w tym ludzi kosciola !.
Jesli tylko poczytasz historie kosciola  choc w okrojonym zakresie , to dowiesz sie , ze najwazniejsz=ym elementem tego przybytu nie byl sam Bog , tylko pieniadze  wplywy i wladza !.
Nie jeden papiez padl ofiara konkurencji tylko dlatego , ze stal na drodze do kariery innego , ze przypomne tylko rod Borgiow !.
MOznaby o tym pisac cale rozprawy ale ni czas i ne miejsce na to !.

cyc

Data: 2009-06-23 14:07:12
Autor: awe
A niech tam !!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h1oao8$c21$1news.onet.pl...

[...]

no dobrze ale tak bylo i jest, jednak doszukiwanie sie calego zla w organizacji koscielnej jest nieporozumieniem. Ty akurat masz skret na czarnych, a ja nie uwazam ze mam na czerwonych. Raczej zdaje sobie sprawe ze tu chodzi o lewizne - a dowodem na to jest historia gospodarcza Polski z ostatnich 20 lat. Uwazam ze dochodzilo do bardzo powaznych naruszen a niekiedy nawet i fizycznego eliminowania osob niewygodnych.
Dlatego tez gdybym mial to szczescie duzo posiadac wolalbym zeby w strukturach panstwa nie bylo struktur mafijnych.
awe

Data: 2009-06-23 17:55:43
Autor: CYC
A niech tam !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1qg9v$trb$1news.onet.pl...

[...]

W zyciu nie !!.
Ja nie ma nic przeciwko "czarnym " tak dlugo , jak dlugo stosuja sie do gloswzonych przez siebie chrzescijanskich zasad !!.
Do tegj pory ich szanuje a nawet , nie powiem podziwiaqm !!.
Kiedy jednak staja sie karykatura ksiedza  dla ktorego nie Bog jest Bogiem a pieniadz lub wlasne slabosci w tym seksualne , to musi mnie "nosic" i to tymbardziej , ze jestem katolikiem z tyum zastrzezeniem , ze wksiedzy ne widze namiestnika Boga , tylko Jego poslanca bez prawdo nakazywania , rozkazywania i tworzenia wlasnych prawd ! .

cyc

[...]

I w czym problem ? jakie punkty tego Twojego  "oswiadczenia " moglyby byc niezgodny z tym co dotychczas napisalem w calej swoje grupowej " tworczosci " ? .
Dla mne prawda jest najwazniejsza !! niezaleznie od tego kogo cenzuruje  czy to papieza , czy Kaczyskiego , Kwasniewskiego , czy Tuska !.
Czase bywam tylko bardziej lub mniej  upiwerdliwy " co , przyznaje wynika z moich ideowych preferencji ale glownym elementem jest PRAWDA ! .

awe

cyc

A niech tam !!