A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

Data: 2011-02-20 13:09:47
Autor: Antenka
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!
No! Szkoda moich ślicznych paznokci!

Antenka

Data: 2011-02-20 22:08:24
Autor: J-23
On 20 Lut, 22:09, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
No! Szkoda moich ślicznych paznokci!

Antenka

jak bedziesz milsza to Cie ktos w koncu z litosci przeleci
czasem marzenia sie spelniaja, trzeba tylko pomodz szczesciu
J...
PS. moja szczerosc jest determinowana gleboko przezywana wiara w ateizm

Data: 2011-02-21 12:07:40
Autor: Antenka
On 21 Lut, 07:08, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

milsza to Cie ktos w koncu z litosci przeleci
czasem marzenia sie spelniaja, trzeba tylko pomodz szczesciu <

Odezwał się zdalasiały dziadek z przerostem prostaty! Różnica między
nami jest taka, że ciebie żadna cizia nawet z litości nie tknie, ze
strachu ,że możesz się rozpaść hehe Zatem pozostaje tylko płatna
obsługa bułgarskich tirówek.

Antenka

P.s. Litość? Popatrz na siebie - rozpadasz się roczniku 1915! :D

Data: 2011-02-21 12:51:41
Autor: J-23
On 21 Lut, 21:07, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

obsługa bułgarskich tirówek.

Antenka

P.s. Litość? Popatrz na siebie - rozpadasz się roczniku 1915! :D

latamito, czy mnie "cizia" tknie czy nie tknie
bo tych "ciz" to mialem do upojenia
natomiast nie martwie sie cellulitisem,
oraz nie miewam napiecia przedmisiaczkowego
i kiedy juz na siebie popatrze, to calkiem sie sobie podobam

Data: 2011-02-21 22:03:06
Autor: u2
W dniu 2011-02-21 21:51, J-23 pisze:
i kiedy juz na siebie popatrze, to calkiem sie sobie podobam

Czyliś pederasta.

Data: 2011-02-21 13:05:09
Autor: J-23
On 21 Lut, 22:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-21 21:51, J-23 pisze:

> i kiedy juz na siebie popatrze, to calkiem sie sobie podobam

Czyli pederasta.

dupa chlasta
jesli juz to ewentualnie narcyz, nieuku

Data: 2011-02-21 22:38:20
Autor: u2
W dniu 2011-02-21 22:05, J-23 pisze:
On 21 Lut, 22:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-21 21:51, J-23 pisze:

i kiedy juz na siebie popatrze, to calkiem sie sobie podobam

Czyli pederasta.

dupa chlasta

Już ciebie wychlastają, cwelu.

Data: 2011-02-21 13:42:18
Autor: J-23
On 21 Lut, 22:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> dupa chlasta

Ju ciebie wychlastaj , cwelu.

z kiciorem, ze zwrotem i abarotem

Data: 2011-02-20 22:31:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-20 22:09, Antenka pisze:
No! Szkoda moich ślicznych paznokci!

Antenka

A daj spokój Antenko. przecież ten homoseksualizm to nie ich wybór. Takiego Kostka to mi nawet autentycznie żal :-(

Data: 2011-02-20 13:59:26
Autor: Antenka
On 20 Lut, 22:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-20 22:09, Antenka pisze:

A daj spok j Antenko. przecie ten homoseksualizm to nie ich wyb r.
 Takiego Kostka to mi nawet autentycznie al :-( <

Cooo?! :-E

Antenka

Data: 2011-02-20 23:03:49
Autor: jadrys
A niech was wszystkich zbok??w jasna cholera we??mie!
W dniu 2011-02-20 22:59, Antenka pisze:
[...]

No wiesz, to jego wyobrażenie o kobietach... On chyba naprawdę nigdy nie był w łóżku z kobietą. :-(

Data: 2011-02-20 14:09:10
Autor: Antenka
On 20 Lut, 23:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

No wiesz, to jego wyobrażenie o kobietach... On chyba naprawdę nigdy

Hmm to jego zmartwienie ;-). Ale ja bym upatrywała ten jego wstręt do
kobiet wspomnieniami z dzieciństwa - wyruchalski kostek był
molestowany przez złą  macochę. To niedobry dotyk dokonał w jego
psychice takiego spustoszenia  ;-D

Antenka

Data: 2011-02-20 23:14:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-20 23:09, Antenka pisze:

[...]

No tak, to całkiem możliwe. Ale dajmy juz spokoj tamu tematowi. I tak przecież nic nie zmienimy w sposobie jego zachowania. :-(

Dobranoc Antenko :-*

--
jadryś

Data: 2011-02-20 14:17:42
Autor: Antenka
On 20 Lut, 23:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-20 23:09, Antenka pisze:

> Hmm to jego zmartwienie ;-). Ale ja bym upatrywa a ten jego wstr t do
> kobiet wspomnieniami z dzieci stwa - wyruchalski kostek by
> molestowany przez z  macoch . To niedobry dotyk dokona w jego
> psychice takiego spustoszenia  ;-D

> Antenka

No tak, to ca kiem mo liwe. Ale dajmy juz spokoj tamu tematowi. I tak
przecie nic nie zmienimy w sposobie jego zachowania. :-(

Dobranoc Antenko :-*

--
jadry

:-*

Antenka

Data: 2011-02-20 23:19:26
Autor: Janek Wlodak

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:bd0ac060-2164-4868-9db1-0ddcb475713dt13g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

O, jaka ładna dyskusja popierdolca z popierdoloną. W sam raz na publiczne "forum". Zaczynam mam wrażenie, że wy siedzicie przy jednej klawiaturze. W ramach terapi w psychiatryku.

Data: 2011-02-21 08:25:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-20 23:19, Janek Wlodak pisze:

[...]

To ty sam takimi swoimi postami zmuszasz do publicznej ich oceny, i ciebie jako autora także.

Tak masz rację - to tylko twoje wrażenie.

Data: 2011-02-21 10:26:48
Autor: Antenka
On 21 Lut, 08:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

To ty sam takimi swoimi postami zmuszasz do publicznej ich oceny, i
 ciebie jako autora tak e.
Tak masz racj - to tylko twoje wra enie.<

Jadrysiu, z kim polemizujesz, z porąbanym statystą w kaftanie
bezpieczeństwa, który urwał się z planu filmowego "Lot nad kukułczym
gniazdem"? :D Daj sobie spokój ;-).

Antenka

P.s. Zauważ jak zadziałał tytuł wątku - całe zastępy zboków i wariatów
się zwalił :DDD

Data: 2011-02-21 20:36:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-21 19:26, Antenka pisze:
[...]

Nie polemizuje tylko wyjaśniam jak się sprawy mają. Nawet tacy jak Kostek zasługują na wyjaśnienie.;-)

Tak, właśnie widzę, i to wszyscy z wielkimi pretensjami :-D

Data: 2011-02-21 14:45:12
Autor: Janek Wlodak
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

"jadrys"

To ty sam takimi swoimi postami zmuszasz do publicznej ich oceny, i ciebie jako autora także.

Tak masz rację - to tylko twoje wrażenie.

Gościu! Ten wątek rozpoczął twój ulubiony kobieton takim postem:

"No! Szkoda moich ślicznych paznokci!

Antenka"

Zaniecham komentarzy, ty i tak obliżesz i powiesz, że deszcz pada, a druciara jest piękną i inteligentną blondynką.

Data: 2011-02-21 18:38:38
Autor: jadrys
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!
W dniu 2011-02-21 14:45, Janek Wlodak pisze:

"jadrys"

[...]

I co, na takim ogólnikowy tekst tak reagujesz?  Wiesz co, obrazić to mnie może ktoś mi równy, a twoje teksty nie wywołują u mnie jakichś emocji.

Data: 2011-02-21 10:16:29
Autor: Antenka
On 21 Lut, 18:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-21 14:45, Janek Wlodak pisze:

> "jadrys"

> Go ciu! Ten w tek rozpocz tw j ulubiony kobieton takim postem:

> "No! Szkoda moich licznych paznokci!

> Antenka"

> Zaniecham komentarzy, ty i tak obli esz i powiesz, e deszcz pada, a
> druciara jest pi kn i inteligentn blondynk .

I co, na takim og lnikowy tekst tak reagujesz?  Wiesz co, obrazi to
mnie mo e kto mi r wny, a twoje teksty nie wywo uj u mnie jakich emocji.

Data: 2011-02-21 18:51:02
Autor: Janek Wlodak
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

"jadrys" <Che@yahoo.com>

I co, na takim ogólnikowy tekst tak reagujesz?  Wiesz co, obrazić to mnie może ktoś mi równy, a twoje teksty nie wywołują u mnie jakichś emocji.

Nie, głupcze, nie na takie. Do tego dochodzą inne "yntelygentne" wypowiedzi druciary. Nie chce mi sie robic zbiorów i cytować, jak to ona się jak "dama" wyraża. I wasze kretyńskie "rosmówki miłosne" na publicznym usenecie też to powodują.
Masz rację, obrazić może cię ktoś równy, ale nikt nie jest w stanie tak nisko upaść, żeby twojej głupocie dorównać. Wyślij, członiu, jakiegoś linka na yotube twojej ukochanej - i nie reaguj na moje posty, jeśli cię nie ruszają.

Data: 2011-02-21 20:36:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-21 18:51, Janek Wlodak pisze:

"jadrys" <Che@yahoo.com>

[...]

Teraz rozumiem o co ci chodzi, ty po prostu jesteś zazdrosny.. drażni cię to że gdybyś ty zadedykował jakąś piosenkę swojemu chłopakowi to stałbyś się pośmiewiskiem psp..
Pstawię sprawę jasno - jeżeli więcej grupowiczów zażąda żebym nie przesyłał mojej sympatii dedykowanych piosenek to przestane to robić. Jestem tu dlatego żeby podyskutować i wymieniać  uwagi na tematy polityczne i niekoniecznie na polityczne a nie się z kimś wykłócać i kogoś wyzywać, ale woli jednego frustrata nie będę się podporządkowywał.

Wiesz, ty jeszcze nie jesteś takim całkowitym chamem żebym zmuszony był  cię ignorować. Przynajmniej nie wydajesz się takim być.

Data: 2011-02-21 21:19:44
Autor: Janek Wlodak
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

"jadrys" <Che@yahoo.com>

Pewnie bym się stał. Ale wy już jesteście pośmiewiskiem. Antenka, Jadrys, Panslavista, Hans Kloss, Hammer, kaszankarz AWE - pasujecie do siebie jak ulał.
I naprawde, Jadrys, jak jesteś takim miłośnikiem chłopczyków, to nie wmawiaj innym, że mają twoje hobby...

Pstawię sprawę jasno - jeżeli więcej grupowiczów zażąda żebym nie przesyłał mojej sympatii dedykowanych piosenek to przestane to robić.

Jesteś naprawdę debilem? Nikt nie ma nic do tego kogo masz za sympatię i co jej wysyłasz. Ale dlaczego robisz to publicznie? Jak będziesz jej chciał wylizać, to też wybierzesz się na najbliższy rynek i ogłosisz twoje zamiary przez megafon?

Jestem tu dlatego żeby podyskutować i wymieniać  uwagi na tematy polityczne i niekoniecznie na polityczne

No to dyskutuj, a nie onanizuj się publicznie.

a nie się z kimś wykłócać i kogoś wyzywać, ale woli jednego frustrata nie będę się podporządkowywał.

A kto ci każe na mnie reagować?

Wiesz, ty jeszcze nie jesteś takim całkowitym chamem żebym zmuszony był cię ignorować. Przynajmniej nie wydajesz się takim być.

Chamem zawsze będę w stosunku do debilizmu!!!! I druciarstwa udającego arystokrację.

Data: 2011-02-20 23:24:10
Autor: Janek Wlodak
Nie bój ?aby:
Nawet najgorszy zbok cię nie wyrucha. Jadryś jej bezjajny, lubi sobie tylko pomarzyć o twojej śmierdzącej kuciapie. Tacy "znawcy kobiet" tak mają....

Data: 2011-02-21 17:12:41
Autor: {heÂŽsk}
Nie bój ?aby:
On Sun, 20 Feb 2011 23:24:10 +0100, "Janek Wlodak"
<wlodakjanek@netia.pl> wrote:

Nawet najgorszy zbok cię nie wyrucha. Jadryś jej bezjajny, lubi sobie tylko pomarzyć o twojej śmierdzącej kuciapie. Tacy "znawcy kobiet" tak mają....

 moglbys zaprzestac atakow ad personam? nie badz odrazajaco wulgarny.
 ordung musi byc!

Data: 2011-02-21 18:40:26
Autor: Janek Wlodak
Nie bój ?aby:

<wlodakjanek@netia.pl> wrote:

[...]

A w życiu nie przestanę. Najpierw niech będą "personam", to nie będę atakował i przestanę być wulgarny. Terribilis stultorum, którzy sobie prywatne flirciki na usenecie uskuteczniają nie zasługują na nic innego.

Data: 2011-02-21 10:27:48
Autor: Lebowski
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!
W dniu 2011-02-20 22:09, Antenka pisze:
No! Szkoda moich ślicznych paznokci!

Antenka

hehe lans wzorem Anastazji P. tylko walory polityczne nieco mniej ciekawe.

Data: 2011-02-21 10:42:44
Autor: Antenka
On 21 Lut, 10:27, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

tylko walory polityczne nieco mniej ciekawe.<

Nie wspomnę o twoim mózgu wielkości orzeszka laskowego.To jest dopiero
prawdziwy walor! he he he Nic dziwnego, że taki zbok niczego nie
zrozumiał.

Antenka

P.s. Skróty myślowe nie są dla każdego, czego najlepszym przykładem
jesteś ty ćmoku o inteligencji dżdżownicy.
:-P

Data: 2011-02-21 19:56:24
Autor: Lebowski
W dniu 2011-02-21 19:42, Antenka pisze:
[...]

Jak powalasz wszystkich na okolo swoim czarem i elokwencja to sie dziwisz, ze potem podniesc sie nie moga?
W dodatku jako tylko ktos niechcacy zamanifestuje swoja niechec do rzniecia glupa to ublizasz jemu od zbokow.

A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!