A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

Data: 2011-02-20 22:31:35
Autor: jadrys
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!
W dniu 2011-02-20 22:09, Antenka pisze:
No! Szkoda moich ślicznych paznokci!

Antenka

A daj spokój Antenko. przecież ten homoseksualizm to nie ich wybór. Takiego Kostka to mi nawet autentycznie żal :-(

Data: 2011-02-20 13:59:26
Autor: Antenka
On 20 Lut, 22:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-20 22:09, Antenka pisze:

A daj spok j Antenko. przecie ten homoseksualizm to nie ich wyb r.
 Takiego Kostka to mi nawet autentycznie al :-( <

Cooo?! :-E

Antenka

Data: 2011-02-20 23:03:49
Autor: jadrys
A niech was wszystkich zbok??w jasna cholera we??mie!
W dniu 2011-02-20 22:59, Antenka pisze:
[...]

No wiesz, to jego wyobrażenie o kobietach... On chyba naprawdę nigdy nie był w łóżku z kobietą. :-(

Data: 2011-02-20 14:09:10
Autor: Antenka
On 20 Lut, 23:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

No wiesz, to jego wyobrażenie o kobietach... On chyba naprawdę nigdy

Hmm to jego zmartwienie ;-). Ale ja bym upatrywała ten jego wstręt do
kobiet wspomnieniami z dzieciństwa - wyruchalski kostek był
molestowany przez złą  macochę. To niedobry dotyk dokonał w jego
psychice takiego spustoszenia  ;-D

Antenka

Data: 2011-02-20 23:14:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-20 23:09, Antenka pisze:

[...]

No tak, to całkiem możliwe. Ale dajmy juz spokoj tamu tematowi. I tak przecież nic nie zmienimy w sposobie jego zachowania. :-(

Dobranoc Antenko :-*

--
jadryś

Data: 2011-02-20 14:17:42
Autor: Antenka
On 20 Lut, 23:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-20 23:09, Antenka pisze:

> Hmm to jego zmartwienie ;-). Ale ja bym upatrywa a ten jego wstr t do
> kobiet wspomnieniami z dzieci stwa - wyruchalski kostek by
> molestowany przez z  macoch . To niedobry dotyk dokona w jego
> psychice takiego spustoszenia  ;-D

> Antenka

No tak, to ca kiem mo liwe. Ale dajmy juz spokoj tamu tematowi. I tak
przecie nic nie zmienimy w sposobie jego zachowania. :-(

Dobranoc Antenko :-*

--
jadry

:-*

Antenka

Data: 2011-02-20 23:19:26
Autor: Janek Wlodak

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:bd0ac060-2164-4868-9db1-0ddcb475713dt13g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

O, jaka ładna dyskusja popierdolca z popierdoloną. W sam raz na publiczne "forum". Zaczynam mam wrażenie, że wy siedzicie przy jednej klawiaturze. W ramach terapi w psychiatryku.

Data: 2011-02-21 08:25:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-20 23:19, Janek Wlodak pisze:

[...]

To ty sam takimi swoimi postami zmuszasz do publicznej ich oceny, i ciebie jako autora także.

Tak masz rację - to tylko twoje wrażenie.

Data: 2011-02-21 10:26:48
Autor: Antenka
On 21 Lut, 08:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

To ty sam takimi swoimi postami zmuszasz do publicznej ich oceny, i
 ciebie jako autora tak e.
Tak masz racj - to tylko twoje wra enie.<

Jadrysiu, z kim polemizujesz, z porąbanym statystą w kaftanie
bezpieczeństwa, który urwał się z planu filmowego "Lot nad kukułczym
gniazdem"? :D Daj sobie spokój ;-).

Antenka

P.s. Zauważ jak zadziałał tytuł wątku - całe zastępy zboków i wariatów
się zwalił :DDD

Data: 2011-02-21 20:36:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-21 19:26, Antenka pisze:
[...]

Nie polemizuje tylko wyjaśniam jak się sprawy mają. Nawet tacy jak Kostek zasługują na wyjaśnienie.;-)

Tak, właśnie widzę, i to wszyscy z wielkimi pretensjami :-D

Data: 2011-02-21 14:45:12
Autor: Janek Wlodak
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

"jadrys"

To ty sam takimi swoimi postami zmuszasz do publicznej ich oceny, i ciebie jako autora także.

Tak masz rację - to tylko twoje wrażenie.

Gościu! Ten wątek rozpoczął twój ulubiony kobieton takim postem:

"No! Szkoda moich ślicznych paznokci!

Antenka"

Zaniecham komentarzy, ty i tak obliżesz i powiesz, że deszcz pada, a druciara jest piękną i inteligentną blondynką.

Data: 2011-02-21 18:38:38
Autor: jadrys
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!
W dniu 2011-02-21 14:45, Janek Wlodak pisze:

"jadrys"

[...]

I co, na takim ogólnikowy tekst tak reagujesz?  Wiesz co, obrazić to mnie może ktoś mi równy, a twoje teksty nie wywołują u mnie jakichś emocji.

Data: 2011-02-21 10:16:29
Autor: Antenka
On 21 Lut, 18:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-21 14:45, Janek Wlodak pisze:

> "jadrys"

> Go ciu! Ten w tek rozpocz tw j ulubiony kobieton takim postem:

> "No! Szkoda moich licznych paznokci!

> Antenka"

> Zaniecham komentarzy, ty i tak obli esz i powiesz, e deszcz pada, a
> druciara jest pi kn i inteligentn blondynk .

I co, na takim og lnikowy tekst tak reagujesz?  Wiesz co, obrazi to
mnie mo e kto mi r wny, a twoje teksty nie wywo uj u mnie jakich emocji.

Data: 2011-02-21 18:51:02
Autor: Janek Wlodak
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

"jadrys" <Che@yahoo.com>

I co, na takim ogólnikowy tekst tak reagujesz?  Wiesz co, obrazić to mnie może ktoś mi równy, a twoje teksty nie wywołują u mnie jakichś emocji.

Nie, głupcze, nie na takie. Do tego dochodzą inne "yntelygentne" wypowiedzi druciary. Nie chce mi sie robic zbiorów i cytować, jak to ona się jak "dama" wyraża. I wasze kretyńskie "rosmówki miłosne" na publicznym usenecie też to powodują.
Masz rację, obrazić może cię ktoś równy, ale nikt nie jest w stanie tak nisko upaść, żeby twojej głupocie dorównać. Wyślij, członiu, jakiegoś linka na yotube twojej ukochanej - i nie reaguj na moje posty, jeśli cię nie ruszają.

Data: 2011-02-21 20:36:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-21 18:51, Janek Wlodak pisze:

"jadrys" <Che@yahoo.com>

[...]

Teraz rozumiem o co ci chodzi, ty po prostu jesteś zazdrosny.. drażni cię to że gdybyś ty zadedykował jakąś piosenkę swojemu chłopakowi to stałbyś się pośmiewiskiem psp..
Pstawię sprawę jasno - jeżeli więcej grupowiczów zażąda żebym nie przesyłał mojej sympatii dedykowanych piosenek to przestane to robić. Jestem tu dlatego żeby podyskutować i wymieniać  uwagi na tematy polityczne i niekoniecznie na polityczne a nie się z kimś wykłócać i kogoś wyzywać, ale woli jednego frustrata nie będę się podporządkowywał.

Wiesz, ty jeszcze nie jesteś takim całkowitym chamem żebym zmuszony był  cię ignorować. Przynajmniej nie wydajesz się takim być.

Data: 2011-02-21 21:19:44
Autor: Janek Wlodak
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

"jadrys" <Che@yahoo.com>

Pewnie bym się stał. Ale wy już jesteście pośmiewiskiem. Antenka, Jadrys, Panslavista, Hans Kloss, Hammer, kaszankarz AWE - pasujecie do siebie jak ulał.
I naprawde, Jadrys, jak jesteś takim miłośnikiem chłopczyków, to nie wmawiaj innym, że mają twoje hobby...

Pstawię sprawę jasno - jeżeli więcej grupowiczów zażąda żebym nie przesyłał mojej sympatii dedykowanych piosenek to przestane to robić.

Jesteś naprawdę debilem? Nikt nie ma nic do tego kogo masz za sympatię i co jej wysyłasz. Ale dlaczego robisz to publicznie? Jak będziesz jej chciał wylizać, to też wybierzesz się na najbliższy rynek i ogłosisz twoje zamiary przez megafon?

Jestem tu dlatego żeby podyskutować i wymieniać  uwagi na tematy polityczne i niekoniecznie na polityczne

No to dyskutuj, a nie onanizuj się publicznie.

a nie się z kimś wykłócać i kogoś wyzywać, ale woli jednego frustrata nie będę się podporządkowywał.

A kto ci każe na mnie reagować?

Wiesz, ty jeszcze nie jesteś takim całkowitym chamem żebym zmuszony był cię ignorować. Przynajmniej nie wydajesz się takim być.

Chamem zawsze będę w stosunku do debilizmu!!!! I druciarstwa udającego arystokrację.

A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!