A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!

Data: 2011-02-20 22:08:24
Autor: J-23
A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!
On 20 Lut, 22:09, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
No! Szkoda moich ślicznych paznokci!

Antenka

jak bedziesz milsza to Cie ktos w koncu z litosci przeleci
czasem marzenia sie spelniaja, trzeba tylko pomodz szczesciu
J...
PS. moja szczerosc jest determinowana gleboko przezywana wiara w ateizm

Data: 2011-02-21 12:07:40
Autor: Antenka
On 21 Lut, 07:08, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

milsza to Cie ktos w koncu z litosci przeleci
czasem marzenia sie spelniaja, trzeba tylko pomodz szczesciu <

Odezwał się zdalasiały dziadek z przerostem prostaty! Różnica między
nami jest taka, że ciebie żadna cizia nawet z litości nie tknie, ze
strachu ,że możesz się rozpaść hehe Zatem pozostaje tylko płatna
obsługa bułgarskich tirówek.

Antenka

P.s. Litość? Popatrz na siebie - rozpadasz się roczniku 1915! :D

Data: 2011-02-21 12:51:41
Autor: J-23
On 21 Lut, 21:07, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

obsługa bułgarskich tirówek.

Antenka

P.s. Litość? Popatrz na siebie - rozpadasz się roczniku 1915! :D

latamito, czy mnie "cizia" tknie czy nie tknie
bo tych "ciz" to mialem do upojenia
natomiast nie martwie sie cellulitisem,
oraz nie miewam napiecia przedmisiaczkowego
i kiedy juz na siebie popatrze, to calkiem sie sobie podobam

Data: 2011-02-21 22:03:06
Autor: u2
W dniu 2011-02-21 21:51, J-23 pisze:
i kiedy juz na siebie popatrze, to calkiem sie sobie podobam

Czyliś pederasta.

Data: 2011-02-21 13:05:09
Autor: J-23
On 21 Lut, 22:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-21 21:51, J-23 pisze:

> i kiedy juz na siebie popatrze, to calkiem sie sobie podobam

Czyli pederasta.

dupa chlasta
jesli juz to ewentualnie narcyz, nieuku

Data: 2011-02-21 22:38:20
Autor: u2
W dniu 2011-02-21 22:05, J-23 pisze:
On 21 Lut, 22:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-21 21:51, J-23 pisze:

i kiedy juz na siebie popatrze, to calkiem sie sobie podobam

Czyli pederasta.

dupa chlasta

Już ciebie wychlastają, cwelu.

Data: 2011-02-21 13:42:18
Autor: J-23
On 21 Lut, 22:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> dupa chlasta

Ju ciebie wychlastaj , cwelu.

z kiciorem, ze zwrotem i abarotem

A niech was wszystkich zboków jasna cholera we?mie!