śnieg, prószy śnieg

Data: 2009-12-28 17:32:30
Autor: Glub
śnieg, prószy śnieg
No to przydalby siÄ™ skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
dojade do domu na Ursynów.

--
Glub@NewsTap usenet reader

Data: 2009-12-28 19:22:13
Autor: Magic
¶nieg, prószy ¶nieg
Glub pisze:
No to przydalby siê skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
dojade do domu na Ursynów.

Ostro¿nie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-12-28 21:45:50
Autor: Glub
śnieg, prószy śnieg
Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:
Glub pisze:
> No to przydalby siÄ™ skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
> dojade do domu na Ursynów.
> Ostrożnie.

Uff nie jest tak źle. Temp na plusie, czasny asfalt. Ciut mokro. Ale da
radÄ™:)

--
Glub@NewsTap mobile usenet reader

Data: 2009-12-31 21:42:07
Autor: Karambol
¶nieg, prószy ¶nieg

U¿ytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhb8ue$dhq$1inews.gazeta.pl...
Glub pisze:
> No to przydalby siê skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
> dojade do domu na Ursynów.

Ostro¿nie.

Uff nie jest tak ¼le. Temp na plusie, czasny asfalt. Ciut mokro. Ale da
radê:)

A ja probowalem przewietrzyc motocykl ale nic z tego nie wyszlo;P
http://karambolktm.wrzuta.pl/film/7XswAbODAsP/snieg

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-01-04 11:37:58
Autor: KJ Si³a S³ów
¶nieg, prószy ¶nieg
Karambol pisze:

A ja probowalem przewietrzyc motocykl ale nic z tego nie wyszlo;P
http://karambolktm.wrzuta.pl/film/7XswAbODAsP/snieg

Za duzo gazu, za malo balansu. I w ogole nie ten motocykl.
:-)

Detkiem po sniegu idzie pojechac (glownie dzieki ze 2suw i brak  mocy na dole), na wysokim sniegu i na rownym polu pod tym sniegiem to nawet by moglo byc fajnie. Niestety pod sniegiem w mojej okolicy rozne rzeczy sie dzieja, wiec tempo takie bardziej trialowe, ale zawsze to jakas jazda.

KJ
DT125

Data: 2010-01-04 12:37:56
Autor: Karambol
¶nieg, prószy ¶nieg

U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów" <KJ@noway.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhsgj6$jmb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Karambol pisze:

[...]

Ja mam kompletnie zdarta koste, ona nie trzyma nawet na suchym, nowa wisi w garazu i czeka na sezon.
Ale jezdzilem na nowych oponach w takim sniegu i jezdzi sie fajnie, wrazenia podobne do jazdy w piachu - no ale opony musza byc naprawde w dobrym stanie.

--
http://karambolktm.wrzuta.pl/
http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html

Data: 2010-01-04 12:56:27
Autor: KJ Si³a S³ów
¶nieg, prószy ¶nieg
Karambol pisze:

Ale jezdzilem na nowych oponach w takim sniegu i jezdzi sie fajnie, wrazenia podobne do jazdy w piachu

Tak sobie wlasnie wczoraj myslalem, jak mi sie reka na gazie omskla, ze 4t na takim sniegu to musi byc masakra.

no ale opony musza byc naprawde w dobrym stanie.

Ja slyszalem ze najlepsze sa takie co juz nalapaly gwozdzi.
Duzo gwozdzi.
;-)

KJ

Data: 2010-01-04 13:53:50
Autor: Karambol
¶nieg, prószy ¶nieg

> Tak sobie wlasnie wczoraj myslalem, jak mi sie reka na gazie omskla, ze
4t na takim sniegu to musi byc masakra.

Reka na gazie nie ma prawa sie omsknac:))

no ale opony musza byc naprawde w dobrym stanie.

Ja slyszalem ze najlepsze sa takie co juz nalapaly gwozdzi.
Duzo gwozdzi.

No takie sa najleprze!

Data: 2010-01-04 12:33:29
Autor: AZ
¶nieg, prószy ¶nieg
On 2010-01-04, Karambol <karambolpl@gazeta.pl> wrote:

Ja slyszalem ze najlepsze sa takie co juz nalapaly gwozdzi.
Duzo gwozdzi.

No takie sa najleprze!

Takie sa lepsze <http://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng>
Tylko ciekawe ile to cholerstwo wazy a jak duzo wazy to jak sie z takimi
oponami rozpedza i hamuje o wywazeniu to nawet nie mysle :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-04 16:19:33
Autor: Kuba \(aka cita\)
¶nieg, prószy ¶nieg
AZ wydusil z siebie te slowy:
Takie sa lepsze <http://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng>
Tylko ciekawe ile to cholerstwo wazy a jak duzo wazy to jak sie z
takimi oponami rozpedza i hamuje o wywazeniu to nawet nie mysle :-)

no super takon jak nic :D

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) Omega B X25XE

Data: 2010-01-04 20:24:10
Autor: Karambol
¶nieg, prószy ¶nieg

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:hhsn6p$b07$1node1.news.atman.pl...
On 2010-01-04, Karambol <karambolpl@gazeta.pl> wrote:

[...]

Fakir opona, to musial przyjsc z Indii:))

Data: 2010-01-02 12:11:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
śnieg, prószy śnieg
Glub wydusił z siebie te słowy:

No to przydalby siÄ™ skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
dojade do domu na Ursynów.

to proste.
http://www.moto.allegro.pl/item858362819_explorer_gasienica_do_motocykla_skuter_sniezny.html

:D

Data: 2010-01-03 12:33:35
Autor: Glub
śnieg, prószy śnieg
"Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> wrote:
Glub wydusił z siebie te słowy:

to proste.
http://www.moto.allegro.pl/item858362819_explorer_gasienica_do_motocykla_skuter_sniezny.html

:D

Karambol do KTMa niech doczepi:)

Do SYMa nie dam rady.:) bo to już skuter:P

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-03 16:20:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
śnieg, prószy śnieg
[...]

hyh

ps. swoją droga ciekawe jaką to ma żywotność, bo na pierwszy rzut oka mi sie podoba... i jak nigdy nie mialem ciągąt (jeszcze) do enduro tak to bym chętnie potestował.

Data: 2010-01-09 02:29:28
Autor: The_EaGle
śnieg, prószy śnieg
Kuba (aka cita) pisze:

ps. swoją droga ciekawe jaką to ma żywotność, bo na pierwszy rzut oka mi sie podoba... i jak nigdy nie mialem ciągąt (jeszcze) do enduro tak to bym chętnie potestował.

OK, OK fajne ,fajne a gdzie to ma HAMULCE??? :)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-01-09 13:01:48
Autor: Glub
śnieg, prószy śnieg
The_EaGle <the@djd.com> wrote:
Kuba (aka cita) pisze:

> [...]
> to > bym chętnie potestował.

OK, OK fajne ,fajne a gdzie to ma HAMULCE??? :)

Hamulce aka fred flinstone:)